دسته‌ها
اخبار

آموزش ارز دیجیتال و کسب درآمد دلاری ماهان تیموری | نی نی سایت

آموزش ارز دیجیتال و کسب درآمد دلاری ماهان تیموری | نی نی سایت

همانطور که می دانید امروزه ارزهای دیجیتال بسیار بر سر زبان ها افتاده است که یک نوع پول فیزیکی و غیر متمرکز می برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید باشد. در این مقاله برای خرید و سرمایه گذاری در رمز ارزها، مفاهیم ارز دیجیتال را از پایه و از صفر تا صد به صورت رایگان و کامل برای مبتدی ها آموزش می‌دهیم. استخراج ارز دیجیتال فقط در مورد کوین‌هایی قابل اجرا است که شبکه‌ی آن‌ها بر مبنای الگوریتم اثبات کار “Proof of Work” کار می‌کند. دوج کوین ، لایت کوین ، مونرو ، اتریوم کلاسیک و زدکش از بهترین کوین‌های PoW و قابل استخراج هستند.

  • این بازار، یک بازار مردمی است و چه برای سرمایه داران و چه افرادی که سرمایه کافی ندارند، مناسب است.
  • مهم‌ترین نقطه ضعف همه‌ی کیف پول‌ها آسیب‌پذیری در برابر هک و سرقت است.
  • مدت هاست درگیر مطالعه و بررسی بازار ارز دیجیتال و سرمایه گذاری در آن هستم و دوره های آموزشی بسیار زیادی در ایران و خارج از ایران دیده ام.
  • این افراد نیازی به اعتماد به یکدیگر ندارند و همه فعالیت‌های آن‌ها طبق پروتکل‌های از پیش تعیین شده انجام می‌شود.
  • با توجه به این اصطلاح، کلمه Bullish هم مورد استفاده قرار می‌گیرد که ریشه آن کلمه Bull هست و به افکار مثبت در مورد ارزها و انتظار بالا رفتن قیمت اشاره دارد.

👤 ساموئل نونگولو، رئیس بخش فناوری اطلاعات دانشگاه نامیبیا ، اظهار داشت که این مرکز تصمیم دارد دوره‌ای را در ارتباط با فناوری بلاک‌چین در سال ۲۰۲۴ برگزار کند. پس از خرید دوره در پنل کاربری شما، لینک تمام جلسات قرار می‌گیرد و شما می‌توانید به صورت آنلاین تمام جلسات را مشاهده کنید. هر سوالی دارید در صفحه مربوط به جلسه دوره مطرح کنید استاد بحرینی مستقیماً پاسخ می‌دهند. این دوره را به 2 صورت ویدئویی و صوتی دریافت می‌کنید تا در شرایط مختلف بتوانید آموزش ببینید. از هیچ اصطلاح فنی پیچیده استفاده نشده و در صورت استفاده بسیار دقیق توضیح داده شده است. ۱۰ درصد مبلغ پرداختی شما به عنوان هدیه به کیف پول‌تان در سایت باز می‌گردد.

توکن و کوین در ارز دیجیتال چیست؟

برای اینکه درک درستی از تحلیل تکنیکال درترید ارزهای دیجیتال پیدا کنید، باید ابتدا به سؤال تحلیل تکنیکال چیست پاسخ دهیم. به زبان ساده، تحلیل تکنیکال یا Technical Analysis، شامل استفاده از اطلاعات واقعی به دست آمده از وضعیت فعلی یا گذشته بازار، برای پیش بینی قیمت و آینده بازار است. در تحلیل تکنیکال ما به اطلاعات گذشته مانند حجم و حرکت قیمت به همراه سایر فاکتورهای اساسی توجه می‌کنیم. ارزهای دیجیتال زیرساختی برای تسهیل فعالیت‌های بلاکچین ایجاد شده‌اند (مانند چین لینک). رمز ارزهای پلتفرمی هم از قراردادهای هوشمند و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز پشتیبانی می‌کنند. ارزهای دیجیتال را با توجه به فاکتورهای متفاوت می‌توان دسته‌بندی کرد، اما به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند.

عرضه اولیه کوین (ICO)

در تحلیل تکنیکال به اموزش اندیکاتورهای ارز دیجیتال نیز پرداخته و نحوه استفاده از آنها را نیز آموزش خواهیم داد. اگر واقعا علاقه‌مند به ورود در بازار ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاری در آن هستید، دوره آموزش ارز دیجیتال تمام موارد لازم در اختیار شما قرار می‌دهد. کیف پول ارز دیجیتال رو میتونیم به‌عنوان یک ابزار بسیار کاربردی برای ذخیره و نگهداری و بازیابی رمزارزها هستش. باتوجه‌به اینکه ماهیت کریپتوکارنسی‌ها دیجیتالیه، برای نگهداری اون ها هم به بستری از همان جنس نیاز داریم. این کیف پول‌ها انواع مختلفی رو دارن و تا به امروز در نسخه‌های فیزیکی، نرم‌افزاری و تحت وب منتشرشدن. در ادامة این مطلب انواع کیف پول‌ها رو بهتون معرفی می‌کنیم و توضیحاتی رو در موردش در اختیارتان میذاریم تا بتونین بهترین ولت ممکن رو برای خودتان و رمز ارزهاتون انتخاب کنین.

در حال حاضر جایزه هر بلاک ۱۲.۵ بیت کوین است، این عدد نزدیک سال ۲۰۲۰ به ۶.۲۵ کاهش پیدا خواهد کرد. فرض بر اینکه یک نفر موفق به تغییر کل زنجیره شود، از آنجایی که مدام بلاک های جدیدی به زنجیره افزوده می شوند، به شدت احتمال آن ضعیف است که او بتواند پیش از ورود یک بلاک جدید به شبکه، آن را وارد بلاک چین کند. ۵- شبکه نیز جواب را چک می کند و تراکنش های ثبت شده در آن را با بلاک چین مقایسه کرده و تطبیق می دهد تا از نقص دو بار خرج کردن در شبکه جلوگیری شود.