دسته‌ها
اخبار

آموزش تولید محتوای سئو شده نکات مهم سئو در تولید محتوا

کلمه کلیدی محتوا را مشخص کنید و ببینید LSI و کلمات کلیدی هم مفهوم چه مواردی هستند. سئو محتوا به تنهایی کافی نیست و باید موارد و نکات مهمی در قبل و حین نگارش رعایت شود. همچنین در زمان درج محتوا هم باید یک سری اقدامات خاص صورت گیرد تا نتیجه بهتر و درست‌تری به دست بیاید. در ادامه، مهم‌ترین مواردی که لازم است برای سئو محتوا رعایت کنید را بررسی می‌کنیم. در ابتدا دلیل حیاتی بودن ساختار سایت را توضیح خواهیم داد، سپس به شما نشان خواهیم داد که ساختار ایده آل سایت چگونه است.

از Google Suggestion برای پیدا کردن کلمات کلیدی Long tail استفاده کنید. فکر کردن در مورد این سوالات به شما کمک می کند تا ایده اصلی برای پست یا مقاله خود بیابید. ما باید عنوان متا را به گونه‌ای بنویسیم که کاربر را ترغیب به خواندن محتوای ما کند. اما مشکل اینجاست که مشتریان بالقوه ما به‌ طور مستقیم به دنبال خدمت یا محصول ما نمی‌گردند؛ بلکه به دنبال راه‌حلی برای حل مشکلشان هستند.

  • این تکنیک به شما این اطمینان را می دهد درباره موضوعاتی که افراد در جستجوی آن هستند، می نویسید و هم چنین یک راه عالی پیدا کردن ایده های جدید برای وبلاگ نویسی است.
  • همچنین به مخاطبان شما کمک می کند محتوای شما را بیشتر کشف کنند و شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد و معتبر از اطلاعات بشناسند.
  • علاوه بر آن میتوانید با استفاده از اشتراک گذاری ویدیو خود در شبکه های اجتماعی مختلف، باعث محبوبیت محتوای خود بشوید.
  • پس این فرایند را برای محتواهای دیگر هم انجام دهید و صبور باشید.
  • تجربه ۱۰ ساله ما در زمینه سئو و انجام پروژه‌های بسیار در زمینه تولید محتوای سئو شده، تیم ما را به قدری توانمند ساخته است تا آنچه نیاز شماست را برآورده کنیم.
  • اگر به‌صورت مستمر اقدام به تولید محتواهای باکیفیت می‌کنید، می‌توانید امیدوار باشید که درنهایت بعضی از آنان به رتبه‌هایی در موتورهای جستجو دست یابند.

لینک سازی داخلی را فراموش نکنید و از داده های ساختار یافته برای نمایش بهتر در جست و جوی گوگل استفاده نمایید. آخرین مرحله این است که عملکرد محتوای خودمان را اندازه‌گیری کنیم. برای این کار می‌توانیم رتبه صفحه در نتایج گوگل را بررسی کنیم. از طریق گوگل آنالیتیکس هم می‌توانیم میزان بازدیدی که آن مقاله از طریق گوگل جذب کرده است را ببینیم.

اگر سایت مورد نظر در حوزه روش‌ها و ابزارهای فروش در فضای مجازی فعالیت می‌کند، بدون شک این موضوع به یک صفحه بنیادی نیاز دارد. اما اگر سایت در حوزه فروش (به صورت کلی) فعالیت می‌کند، آنگاه این موضوع به یک محتوای فرعی تبدیل خواهد شد. یکی دیگر از نکاتی که باید در تولید محتوا seo شده رعایت شود، کپی نبودن محتواها است. در صورتی که محتوایی کپی باشد، از نظر گوگل سرقت تشخیص داده می‌شود و در جست‌ و جوها نشان داده نمی‌شود. با سپاردن تولید محتوا به تیم کنسئو ، نیازی به نگرانی بابت کپی بودن یا نبودن مطالب ندارید. کلیه محتواها توسط سه کارشناس بررسی و ارزیابی می شود تا همگی منحصر به فرد باشند.

اهمیت تگ های h

کافی است عبارت كليدى را كپى كنيد و عملكرد آن را در هر وبسايتى كه خواستيد ببينيد. این ابزار، در ایران اطلاعات خیلی دقیقی را به شما نشان نمی دهد، پس برای پیدا کردن کلمات مناسب برای نوشتن محتوای مناسب برای سئو، فقط به این ابزار اکتفا نکنید. حجم جستجو، یکی از مواردی است که در بررسی کیفیت کلمات کلیدی موثر است و نشان می دهد که یک کلمه به طور میانگین چند بار در ماه، در گوگل سرچ می شود. با استفاده از ابزارهایGoogle Keyword Plannerو KWfinder می توانید به سادگی حجم جستجو را در بیاورید.

بهینه سازی محتوا برای کاربران را در اولویت قرار می‌ دهیم

محتوای طولانی خیلی خوب است اما نه اینکه یک محتوا صرفاً طولانی باشد، ولی هیچ اطلاعات خاصی را به کاربر منتقل نکند. اما در همین مقاله ما روی لانگ تیل “آموزش سئو محتوا” در کنار عبارت “سئو محتوا” کار میکنیم. مطمئن شوید که این کلمات کلیدی مرتبط هستند و سعی کنید از لینک‌هایی استفاده کنید که در آن کلمات کلیدی تا جایی ممکن و بصورت مناسب استفاده شده باشد. محتوایی است که بصورت طبیعی از کلمات کلیدی و انواع آن در ۱۰۰ کلمهٔ اول استفاده کنید. اینکار را ناشیانه انجام ندهید اما سعی کنید تا حد ممکن از کلمات کلیدی استفاده کنید و از تمام کلمات کلیدی مورد نظر خود هر چه سریع‌تر در ۱۰۰ کلمهٔ اول استفاده کنید. زبان مخاطب شما چیست؟ کجا باید این مخاطبان و کاربران بالقوه را پیدا کنید؟ شبکه‌های اجتماعی و تالارهای گفتگو جای بسیار مناسبی برای این کار است.

ابزارهای آنالیز تحقیق کلمات کلیدی (معرفی 12 ابزار کاربردی)

افزونه های ضروری و کاربردی سئو بسیار در این راه به ما کمک می کنند که یکی از افزونه های کاربردی برای ساخت سرفصل در ابتدای نوشته ها، افزونه table of content هست ، که در اینجا آموزش آن را قرار دادیم. ابتدای همین مقاله توضیح دادیم که کلمات کلیدی longtail چی هستند. به این کار اصطلاحا “تحقیقات کلمات کلیدی” یا Keyword Research گفته میشود. عملا شما می توانید با سئو 10 عبارت کلیدی لانگ تیل در یک حوزه ، بخش بزرگی از مشتری های بالقوه خود را ، خیلی سریعتر و با هزینه کمتر به سمت سایت هدایت کنید.

منظور این است که اگر قالب آماده‌ای برای دکمه‌ها و برچسب‌های به اشتراک گذاری موجود نبود، از برچسب و عنوان درست استفاده کنید تا کاربر در اشتراک‌گذاری محتوا اشتباه نکند. حتما به زودی مطلبی در مورد ابزارهای سئو هم بلاگ اضافه می‌کنیم. بااین‌حال، همیشه دوبار بررسی کنید؛ چرا که همیشه این‌‌گونه نیست که همه موضوع‌ها عنوان را در برچسب H1 قرار دهند. می‌بینید که عنوان با کلیدواژه (عبارت کلیدی) آغاز می‌شود و در ادامه، با چند پرسش اساسی دنبال می‌شود. طرح این پرسش‌ها در عنوان سبب می‌شود نرخ کلیک افزایش یابد. قانون اول ساخت URL این است که همیشه باید از ساختار پیچیده و گیج‌کننده بپرهیزید؛ هرچه کوتاه‌تر باشد بهتر است و البته باید از نظر کلیدواژه نیز بهینه‌سازی شده باشد.

همینطور ممکن است مقاله شما خیلی جامع و کامل باشد و دارای منابع زیادی باشد. با این کار اعتبار مقاله خودتان نزد گوگل افزایش پیدا خوهد کرد. به خاطر این می گویم به هر قیمتی محتوای سئو شده تولید نکنید چون بارها دیده ام که محتوای مورد نظر صرفا برای جلب رضایت گوگل تولید شده است.

آپدیت محتوا یک استراتژی خوب برای افزایش رتبه صفحات شما در گوگل است. بهترین راه کار استفاده از استراتژی انتشار محتوای ناقص است. یکی از بخش های بسیار مهم در سئوی محتوا این است که محتوای خود را بعد از مدتی آپدیت کنید.