دسته‌ها
اخبار

آموزش سئو از صفر تا صد مبتدی تا پیشرفته +دوره رایگان سفینه

همین کار ساده باعث می‌شود از ایجاد هزاران صفحه محتوای تکراری در سایتتان جلوگیری کنید. و همانطور که در فصل سئو تکنیکال یاد گرفتید محتوای تکراری ضربه بزرگی به بودجه خزش وب‌سایت شما می‌زند. خوب در مثال بالا راه چاره این است که در هر ۲ صفحه تگ کنونیکال زیر را در بخش head قرار دهید. در فصل تولید محتوا و همچنین فصل سئو وردپرس در مورد سئو On-page مفصل صحبت کردم. در تمام صفحات سایت فروشگاهی می‌توانید همان نکات را پیاده‌سازی کنید.

  • سلام، اگر اولویتتون سئو هست، بهتره از دیرکتوری استفاده بفرمایید، مگر اینکه اولویت های دیگه ای روی میزه.
  • کاربران اینترنت حوصله خواندن متون به هم فشرده را ندارند و خیلی سریع از صفحه خارج می‌شوند.
  • آخرین اما نه کم اهمیت ترین نکته این است که Featured snippet های موجود را بررسی و از آنچه برای رقابت با آن مفید است، الهام بگیرید.
  • این محتوا در بازه های زمانی مختلف بروز رسانی می شود و هر نکته جدیدی در راستای سئو سایت را برای شما شرح می دهیم.
  • فراموش نکنیم که بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو به سادگی رخ نمی دهد و میباست به تمامی وجوه سئو مسلط شد.

اگر قالب جدید شما از نظر کدنویسی، سرعت و نمایش در موبایل بهتر از نسخه قبلی باشد میتواند به بهبود رتبه و سئو شما نیز کمک کند. هدف شما از سئو کسب جایگاه بهتر در نتایج گوگل، افزایش بازدید و در نتیجه افزایش فروش است. بهتر است ابتدا خدمات سئو که توسط شرکت ها ارایه میشود را بشناسید. زمانی‌که دانش و تجربه نسبی در زمینه سئو را کسب کردید دیگر صرف زمان برای یادگیری شخصی و مطالعه مقاله منطقی نیست. شما می‌توانید با شرکت در دوره های تخصصی آموزش سئو در زمانی کوتاه دانش خود را تکمیل کرده و تکنیک‌های کاربردی زیادی را بیاموزید.

مردم جهان روزانه بین ۶ تا ۷ میلیارد بار از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند (منبع). البته به خاطر محبوبیت وردپرس، ما یک آموزش رایگان سئو وردپرس نیز برای شما آماده کرده‌ایم که می‌توانید از آن استفاده کنید. در گذشته اگر خاطرتان باشد در روزنامه‌ها و مجلات کیوسکی که چاپی بودند و خریداری می‌کردیم مقالات تحلیلی زیادی یافت می‌شد. نکته بسیار مهم دیگر در ایندکس سریع مقالات، سرعت مناسب سایت است. شما هر مقاله‌ای که می‌نویسید؛ ممکن است به چندین دسته‌بندی مربوط باشد. با توجه به اینکه امکانات وردپرس و آموزش‌های وردپرس به وفور پیدا می‌شود وقت خود را صرف سیستم‌ مدیریت محتوای دیگری نکنید.

یکی از عواملی که در زمان به نتیجه رسیدن پروژه ها تاثیر مستقیم دارد به نوع فعالیت و روش کاری بر می گردد. آن است که کاربران با کمترین کلیک، به آنچه می‌خواهند، دست یابند. به سایز شرکت ارتباطی ندارد، بلکه به شدت تحت تاثیر انگیزه های پیشرفت، استراتژی و بازاریابی اصولی شماست.

داشتن کلمه کلیدی

این بدان معنا نیست که هر محتوایی به بروزرسانی مکرر نیاز دارد، اما بسیاری از آنها نیاز دارند. موضوع را به صورت جامع پوشش دهید به گونه ای هر چیزی را که یک خواننده بالقوه ممکن است بخواهد درباره آن بداند، در محتوای شما چیزی درباره آن نوشته شده باشد. بسیاری از بازاریابان قبلاً فکر می کردند که محتوا و سئو بازیگران جداگانه ای هستند. بیایید دریابیم که چگونه می توانید از همکاری این دو عنصر بهره مند شوید. بنابراین فقط روی حجم جستجو تمرکز نکنید، هدف از جستجو مهم ترین معیار است.

رتبه بندی صفحه وب به مجموعه ای کامل از الگوریتم ها بستگی دارد. الگوریتم های جستجوی گوگل قبل از ارائه نتیجه به کاربر عوامل زیادی را در نظر می گیرند. تبلیغ برند؛ گوگل دوست دارد برند های شناخته شده را در بالای فهرست نتایج جستجو قرار دهد زیرا مردم به آن ها اعتماد بیشتری دارند. علاوه بر تبلیغ وب سایت برای دریافت لینک، باید روی تبلیغ نام تجاری خود نیز کار کنید و صحبت درباره آن را در شبکه ها و رسانه های اجتماعی ترویج دهید. گوگل می تواند این سیگنال ها را دریافت کند و به وب سایت هایی که مردم در مورد آن ها صحبت می کنند رتبه بهتری دهد. لینک سازی؛ لینک سازی فرایند دریافت بک لینک از وب سایت های دیگر است.

عوامل تاثیرگذار در سئو چیست؟ اصول سئو

بک لینک به لینک هایی اطلاق می شود که از دامینی دیگر به دامین شما داده شده اند. گوگل آنالیتیکس و اکثر ابزارهای ردیاب رتبه به شما امکان حاشیه‌نویسی می‌دهند تا اطلاعاتی را به داشبورد خود اضافه کنید. این معیار به شما نشان می دهد که یک کاربر به طور متوسط ​​در یک جلسه چند صفحه را بازدید کرده است. می‌توانید به گزارش Source/medium بروید، دو دوره زمانی را با هم مقایسه کنید تا ترکیبی از Source/medium ای را ببینید که بیشترین افزایش کاربر را در مقایسه با دوره زمانی قبلی دارد.

هر چه زنجیرهایی که به سایت وصل کنیم بیشتر باشد، امتیاز بیشتری از گوگل گرفته و روزی جام قهرمانی را بر سر خواهیم گذاشت. سئو تکنیکال چیست و چطور آن را اجرا کنیم؟ دیگر وقت آن رسیده که با مسائل فنی‌تر سئو آشنا شویم. آچار و پیچ گوشتی به دست گرفته و دستی به سر و روی سایت بکشیم! قبلا تعریف های زیادی در مورد سئو خونده بودم ولی همه شون کلیشه ای و تکراری بودن. مشکلی که شما دارید تقریبا در همه پروژه های سئو مشترک است و کارفرمایان صبر و حوصله کافی برای کسب جایگاه مناسب را ندارند.

وقتی وبسایتی را برای اولین بار ایجاد می‌کنید، حتی اگر همه چیز را به درستی انجام داده باشید، آن سایت رتبه‌های خوبی در صفحات نتایج گوگل کسب نخواهد کرد تا زمانی که دوره‌ی آن به اتمام برسد. اینکه چه افرادی از وب سایت شما دیدن می‌کنند، به عوامل مختلفی بستگی دارد. مخاطبان هدف شما اغلب بر‌اساس عوامل و فاکتور‌هایی همچون جنسیت، سن، شغل، درآمد و موقعیت جغرافیایی دسته بندی می‌شوند. این دسته بندی‌ها نیز متناسب با کلمات کلیدی هدف گذاری شده و یا نوع محصولات یا خدماتی که قصد ارائه آن‌ها را دارید، شکل خواهند گرفت.