دسته‌ها
اخبار

آموزش سئو از صفر تا صد مبتدی تا پیشرفته +دوره رایگان سفینه-دنی سالیوان | سئو

یوتیوب که در سالهای گذشته و بیشتر با کسب در آمد خوب آن مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است امروزه تبدیل به یک آموزشگاه فوق العاده قوی اینترنتی و آنلاین شده است. این سایت که به صورت محتوای تصویری کار می کند و انتشار ویدئو در آن کاملا رایگان می باشد در سالهای گذشته بیشتر از بیش محبوب شده است و بسیاری از دانش آموزان به استفاده از این سایت علاقمند شده اند. همچنین یکی از پیشنهادات سایت کدُ سئو برای آموزش سئو استفاده از سایت یوتیوب می باشد.

فایده شناسایی دایرکتوری‌های معتبر چه بود؟ با شناسایی دایرکتوری‌های معتبر فرصت خوبی در اختیار سایت‌های کوچکی که در آن‌ها لینک داشت قرار می‌گرفت تا بتوانند جایگاه خوبی در گوگل کسب کنند. در زیر لیست تمامی الگوریتم‌های گوگل که بیشترین تاثیر را در نتایج گوگل دارند برایش ما آورده‌ایم و توضیح دادیم هر کدام مسئول چه کاری هستند. برای اینکه با انواع روش‌های لینک‌سازی سایت آشنا شوید مقالۀ دیگر وبلاگ نوین را با عنوان «بک لینک نخرید، بک‌لینک بسازید! » بخوانید یا از «سری آموزشی لینک بیلدینگ برای افراد مبتدی» استفاده کنید.

  • اگر بخواهیم به صورت منطقی به این جمله نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که این جمله در همه حوزه‌ها پاسخگو نخواهد بود.
  • مجموعه ای از فعالیت ها با هدف بهبود اعتبار وب سایت شما (بیشتر از طریق دریافت بک لینک های با کیفیت).
  • اهمیت رتبه الکسا ازین نظر میباشد که سایتی که دارای رتبه الکسا خوبی هست حتما دارای بازدید بالایی نیز میباشد.
  • در سال 2015 گوگل رسماً اعلام کرد، سایت‌هایی که ریسپانسیو یا همان واکنش‌گرا نباشند به جایگاه‌های پایین‌تر نتایج گوگل نزول خواهند کرد.
  • با توجه به تعداد زیاد محتوا در اینگونه سایت‌‌ها مهم است که نقشه سایت عالی داشته باشید تا صفحاتتان بهتر ایندکس شوند.

موتور جستجوی گوگل با الگوریتم‌هایی که دارد همواره سعی می‌کند بهترین نتیجه را برای کاربر نمایش دهد. برای اینکه یک کسب و کار بتواند در اینترنت باشد می‌بایست با توجه به این الگوریتم‌ها بتواند کاری انجام دهد که در صفحه اول گوگل قرار گیرد و بیشترین میزان ورودی را جذب کند. از آنجایی که اینترنت در تمام لایه‌های زندگی ما نفوذ کرده و صنایع مختلف را تحت تأثیر قرار داده‌است، باید کسب‌وکارها برای کسب درآمد و افزایش فروش خود از ان استفاده کنند. بدین منظور بایستی بصورت مستمر وضعیت وبسایت خود را مورد بررسی و بازبینی قرار دهید.

اکثر متخصصین سئو جزو سئوکارهای کلاه خاکستری قرار می‌گیرند. اما اگر به فکر ساخت یک وب‌سایت قدرتمند با جذب ترافیک زیاد و پایدار هستید و دید بلند مدت و حرفه‌ای دارید قطعا سئو بهترین گزینه برای شما است. ضمن اینکه در هنگام دریافت پروژه نکات مهم (وضعیت قبلی) را یادداشت کنید و سپس بعد از مدت زمان توافقی؛ KPIها را بررسی کنید. چنانچه یک پروژه سئو در اختیار گرفته‌اید و کارفرما از شما نتیجه درخواست کرد؛ ارائه KPIهای مناسب به کارفرما می‌تواند میزان پیشرفت پروژه را نشان دهد. مثلا اینکه شما زحمت زیادی بکشید و روی کلیدواژه “گلدان” در گوگل رتبه بگیرید؛ ارزش زیادی ندارد؛ مادامی که نرخ تبدیل مناسبی از این کیورد داشته باشید.

چرا سئوی تضمینی، حقیقت ندارد؟

عبارت کلاه سفید و کلاه سیاه برگرفته از فیلم های وسترنی است که در دهه 1920 ساخته شدند. این انتخاب به این دلیل بود تا تماشاچیان بتوانند بین فرد شرور و قهرمان فیلم تفاوت قائل شوند. در این فیلم ها قهرمان همیشه کلاه سفید بر سر داشت، در حالی که فرد شرور کلاه سیاه می پوشید. از لینک سازی با سایت های خبری معتبر استفاده کنید و منابع خبری خود را حتماً ذکر کنید. محتوای به روز تولید کنید و فعال تا مطالبتان همیشه در صدر قرار بگیرد باشید.

تکنیک های SEO برای رسیدن به صفحه اول گوگل

منظور از الگوریتم گوگل تمام آن الگوریتم های کوچک، سیستم های یادگیری ماشینی و تکنولوژی هاییست که گوگل از آنها برای رتبه بندی وب سایت ها در نتایج جستجو استفاده می کند. نیازی به دانستن همه فاکتورهای سئو و الگوریتم های گوگل در رتبه بندی سایت ها ندارید. اما برای موفقیت در سئو آگاهی از مهمترین پارامترهای تاثیر گذار امری ضروریست. سئو بر روی نتایج ارگانیک موتورهای جستجو متمرکز بوده و ارتباطی با بهینه سازی PPC (گوگل ادز) ندارد.

وب‌سایت شما به ترافیک گوگل نیاز دارد

سئو داخلی تمامی فعالیت های بهینه سازی داخل وب سایت و اقدامات مربوط به کد نویسی داخلی سایت که به منظور افزایش رتبه سایت در گوگل انجام می شود را سئو داخلی می گویند. هدف نهایی از سئو یا On-page Seo، فرآیند بهینه سازی ساختار و محتوای یک صفحه وبسایت می باشد. هدف نهایی این است که به زبان موتورهای جستجو صحبت کنید و به ربات موتور جستجو کمک نمایید تا معنی صفحات شما را بهتر بفهمند. اولین چیزی که کاربر از سایت شما در نتایج موتور جستجو می بیند، عنوان می باشد. بنابراین بهتر است از عنوان های خوانا، کوتاه و قابل درک استفاده نمایید.