دسته‌ها
اخبار

آموزش سئو از صفر تا صد مبتدی تا پیشرفته +دوره رایگان سفینه-دنی سالیوان | سئو

در مورد کندی سایت خدمتتون عرض کنیم که طبق نتایج تست سرعت سایت از هر پلتفرم معروفی مانند Gtmetrix، Pingdom و حتی ابزارهای ایرانی، زمان بارگذاری سایت بین یک تا چهار ثانیه است. حدس می زنیم که سرعت اینترنت شما شاید در زمان کار با وب سایت پایین بوده، یا اینکه دچار اختلالاتی شده باشد. مشکل من اینکه شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو زیادی در وب وجود دارند. مشاهده نتایج حاصل از سئو ممکن است هفته ها، ماه ها یا شایدم سال ها به طول بینجامد. این زمان به موضوع وب سایت و کلمه کلیدی مورد نظرتان وابسته است. همچنین منابع تحت دسترس شما (مانند نیروی انسانی و بودجه) نیز در این زمان موثر هستند.

  • برای توصیف همه ویژگی‌ها و گزارش‌هایی که Google Analytics ارائه می‌کند، به یک راهنمای کامل جداگانه نیاز داریم.
  • از سوی دیگر همگی باید به یک صفحه لندینگ که مقاله‌ای جامع درباره این موضوع است لینک دهند.
  • در بین این وب‌سایت‌ها سایت medad.io به نظر می‌آید حرفه‌ای تر است و می‌توانید از این وب‌سایت استفاده کنید.
  • اگر ما بتوانیم در کلمه ای خاص در گوگل رتبه ای به دست بیاوریم، بدون شک در موتورهای جستجوی دیگر هم دارای رتبه خواهیم بود.
  • شما به عنوان یک متخصص سئو باید در زمینه آموزش مفاهیم اولیه به مشتریان خود نیز وقت و انرژی صرف کنید.

اما مردم بیشتر به دنبال نتایجی از جنس صفحات برندها و فروشگاه های اینترنتی هستند و به همین دلیل است که گوگل وب سایت های دیجی کالا، ایمالز و ترب را نشان میدهد. اگر کلمه کلیدی “جاروبرقی” را بررسی کنید، افراد زیادی آن را جستجو می کنند ( متوسط ​​حجم جستجوی ماهانه). اول اینکه، گوگل واقعاً می‌داند که کاربران چه نوع محتوایی را می‌خواهند برای هر عبارت جستجو شده ببیند و اگر نتایج برتر را بررسی کنید، اغلب نتایج مشابهی خواهید دید.

اگر جز افرادی هستید که سایت دارید یا می خواهید سایت داشته باشید و در گوگل دیده شوید، باید به آموزش سئو اهمیت دهید. سئو به شما کمک می کند تا مشتری های بیشتری از طریق گوگل جذب کنید و میزان فروش خود را افزایش دهید. شما می توانید با توجه به نیاز خود از یک روش مناسب استفاده نمایید. رفتار کاربران یکی از فاکتور های مهم و تاثیر گذار در رتبه بندی است. هر چقدر یک کاربر بیشتر در یک صفحه بماند، برای گوگل این معنی را دارد که آن صفحه یک صفحه کاملاً ارزشمند است و توانسته نظر کاربر را جلب کند.

آموزش سئو چقدر زمان خواهد برد؟

در گذشته سئوکارها فقط روی جذب ترافیک کار می‌کردند اما امروز ترافیکی از اهمیت بالا برخوردار است که نرخ تبدیل مناسبی نیز داشته باشد. ترافیکی که از گوگل وارد وب‌سایت شما می‌شود چند مشخصه دارد که خاص گوگل است. قبل از اینکه وارد خلاصه آموزش سئو شویم می‌خواهم شما را با رویکردهای درآمدزایی از سئو آشنا کنم.

الگوریتم فرد (Fred) گوگل (

کار حرفه‌ای که باید در شروع کار انجام دهید این است که حداقل ۱۰ منبع برای نوشتن محتوهایتان پیدا کنید. بدیهی است هر چقدر تعداد محتواهای منتشر شده بیشتر باشد؛ به همان میزان ترافیک بیشتری جذب خواهید کرد. روش کار سیستم افلیت به این صورت است که به افرادی که باعث فروش محصولات شما می‌شوند درصد می‌دهید.

جایگاه بک لینک در فرآیند سئو خارجی

با اینکه این تگ جزو فاکتورهای رتبه‌بندی نیست اما استفاده اصولی سبب افزایش CTR خواهد شد. بهینه‌سازی حجم تصاویر یکی از مهم‌ترین اقدام‌هایی است که باید صورت گیرد تا سرعت صفحه افزایش یابد. علاوه بر این زیاد بودن حجم تصاویر، سبب می‌گردد که تصویر برای کاربر بارگذاری نشود و تجربه کاربری نامناسبی برای کاربر برجای بماند.