دسته‌ها
اخبار

آموزش سئو از صفر تا صد مبتدی تا پیشرفته +دوره رایگان سفینه

این لینک ها شامل عبارات مرتبط با محتوای صفحه لینک شده یا عبارتی مانند «مطالعه بیشتر» است که به صفحات دیگری از وب سایت شما لینک داده می شود. کسب بک لینک از دیگر سایت در سئو ضروری است (در فصل بعدی در مورد آن توضیح خواهیم داد.)، اما داشتن ساختاری مناسب از لینک های داخلی به همان اندازه مهم است. اگر هدفم کسب رتبه بالا برای کلمه کلیدی هدف باشد، هرگز وبلاگ‌هایی با کمتر از 2000 کلمه ایجاد نمی‌کنم. لینک دادن به محتوای مرتبط به تقویت درک موضوع صفحات شما کمک می کند.

  • ترافیکی که از گوگل وارد وب‌سایت شما می‌شود چند مشخصه دارد که خاص گوگل است.
  • اما بازهم میتوانید درصورتی که قصد انجام سئو تضمینی با قیمت توافقی خود را دارید با مدیریت تماس گرفته و موضوع را مطرح کنید .
  • ساختار اطلاعاتی سایت خود را بهینه کنید و از ایجاد نقشه سایت غافل نشوید.
  • در سئو تکنیکال سایت‌های محتوایی؛ بهینه‌سازی بودجه خزش بسیار مهم است.
  • برای کدنویسی افزونه‌ اسکیما می‌توانید یک برنامه نویس پیدا کنید و دوره اسکیما مارک‌آپ سایت سفینه را تهیه کنید و به او بدهید تا ببیند و به اسکیما مسلط شود.

با ما همراه باشید تا بدانید سئو چیست و با مزایای سئو و کاربرد های مهم آن آشنا شوید. یک محتوای جذاب تا زمانی که نمره سئو مناسبی نداشته باشد، نمیتواند جایگاه خودش را در نتایج پیدا کرده و مخاطبان را به وب سایت شما وارد کند. اگر در مورد سئو محتوا اطلاعات کمی دارید، به مقاله رایگان آموزش سئو محتوا که به صورت جامع و ویدیویی تدوین شده مراجعه کنید. برای بهینه سازی سرعت سایت میتوانید از آموزش های رایگان سطح وب، مثل مقاله افزایش سرعت سایت ما، آموزش های غیر رایگان و حتی خدمات وب سایت ها استفاده کنید.

آکادمی آموزشی نوین

گوگل برای پیدا کردن صفحات شما نیاز به لینک‌های داخلی دارد و صفحات بدون لینک داخلی عموما فهرست نمی‌شوند. اگر تا الان روی سئوی سایتت کاری نکردی، بهتره که از همین امروز شروع کنی. این مقاله را در مرورگر خود بوکمارک کنید و هر چند وقت یکبار از این صفحه بازدید کنید. ما در نردبان بطور مستمر محتوای این مقاله را ویرایش و بروزرسانی خواهیم کرد.

هر نویسنده با دسترسی خود می‌تواند وارد ابزار شود و صفحاتی که باید منتشر کند را مشاهده کند. گام اول این است که خروجی‌های اکسلی که از کیوردپلنر و ابزارهای دیگر گرفتیم را وارد ابزار سئو کبوتر کنیم. به همین علت تصمیم گرفتم یک ابزار برای این کار طراحی کنم تا این کار را ساده‌تر کند. برای توسعه کلیدواژه‌ها با کیورد پلنر؛ مراحل زیر را پیش می‌رویم.

از لینک سازی داخلی غافل نشوید

برای بررسی سازگاری وبسایت خود با موبایل می‌توانید از ابزار «تست سازگاری با موبایل سایت» با عنوان Mobile Friendly Testing Tool ارائه شده توسط گوگل استفاده کنید. به همین دلیل، اطمینان حاصل کردن از اینکه صفحات شما قابل خزیدن و دیده شدن توسط ربات گوگل هستند مهم است. همچنین معماری سایت شما باید با استفاده موثر از لینک‌های داخلی، پیمایش در همه صفحات سایت را برای این ربات تسهیل کند.

انواع سئو سایت و موارد مهم در پیاده سازی آن

به شما پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات در حوزه بهبود سئوی سایت مقاله ما را مطالعه نمایید. اگر فقط گوگل را به عنوان موتور جستجو می شناسید بهتر است مقاله موتورهای جستجوگر ایرانی را نیز بخوانید. یعنی روی کلمه سخت و پر رقابتی مثل طراحی سایت گاها مدیر سایت باید به ازای هر کلیک تا 15 هزار تومان هم هزینه پرداخت کند! در مقابل ممکن است کلمه کلیدی شما آنقدر آسان باشد که به ازای هر بار کلیک کمتر از هزار تومان پرداخت کنید. بعد از رعایت کردن فاکتورهای ثابت سئو، شاید بتوان گفت که چیزی در حدود 30 درصد موفقیت شما به تولید محتوای مفید مربوط میشود.