دسته‌ها
اخبار

آموزش سئو به صورت کامل و رایگان از مبتدی تا حرفه ای!-دنی سالیوان | سئو

به عنوان مثال سئو چیست؟ یه صفحه مرتبط با این موضوع هست که کامل این موضوع را پوشش می دهد. روی هم رفته، این استراتژی می تواند ارتباط سایت و صفحات شما را برای چندین سوال بهبود بخشد. اگر نمی توانید در خود محتوا به یک موضوع شایسته بپردازید، به منبعی پیوند دهید. به همین ترتیب، مهمترین “سوالات مرتبط” خود را (از تحقیق کلید واژه خود) در بخش های محتوای خود آنها بگنجانید.

  • برای اینکه به نتیجه‌ی مثبتی برسید باید همه‌ی این روش ها به درستی اجرا بشه تا به رتبه‌ی بالا در نتایج گوگل برسید.
  • تعرفه سئو سایت را در 4 روش سئو ساعتی، سئو پروژه ای، سئو ماهانه و عملکردی میتوان خلاصه کرد.
  • در گذشته تعداد وبسایت‌ها بسیار کمتر بود و در برخی از حوزه‌ها حتی هیچ مرجع فارسی وجود نداشت.
  • بنابراین ضروری ترین کاری که صاحبان وب سایت باید انجام بدن، سفارش سئو سایت می‌تونه باشه.

آمدن به رتبه های صفحه اول و به خصوص رتبه یک گوگل باعث ورود افراد نیازمند به خدمات ما، به سایت ما میشود. واقعا امیدوارم موفق باشین که واقعیات این کار رو خیلی رک بیان می کنین و یه جوری تبلیغ نمی کنین که مردم فکر کنن به محض سئو کار شدن قراره میلیونر بشن.هرجایی آدم میره یه جوری حرف میزنن انگار آدم همینکه یاد بگیره میلیونر میشه. برای تبدیل شدن به یک سئو کار یا متخصص سئو حرفه ای، چندین راه وجود دارد که باید در یک مطلب جداگانه مفصلا در مورد این مبحث صحبت کنیم. خب، دیگر از مبحث درآمد سئو خارج شویم و به سراغ اطلاعات عمومی برویم. در ادامه مقاله همانطور که آن ابتدا هم گفتم، میخواهم کمی در مورد خود سئوکارها، تخصص های لازم آنها و… صحبت کنم.

دنبال آموزش سئویی؟

اما متاسفانه من به با استفاده از یه راهکار شما به خاطر بی تجربگیم چند ماه کارم روی وبسایتم رو به باد دادم دیروز. فرموده بودید که برگه ها و نوشته های پیش فرض قالب تونو پاک کنید جون روی سئوتون تاثیر منفی داره. من هم یک سری برگه ها و عکس هایی که توی کتابخانه م بود و من نساخته بودمشون رو پاک کردم. اول فقط یو ایکس بیلدرم بالا نمیومد یعنی رو حالت لود می موند و سرعت سایتمم اومد تا 30 درصد پایین. اومدم قالب فلت سامم رو از اول نصب کنم همه ی کارهایی که کرده بودم از بین رفت.

این نوشته ها را از دست ندهید

سئو کار حرفه ای یا متخصص سئو، فردی است که به تمام اصول SEO و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو تسلط دارد. یک کارشناس حرفه ای سئو میتواند رتبه انواع سایت ها را با انجام کارهای لازم در نتایج جستجو گوگل افزایش دهد. اما به طور خلاصه و طبق تجربه، حتی اگر شرکت شما صرفا خدمات سئو سایت را ارائه کند، درآمدتان در نهایت کمتر از 10 میلیون تومان نخواهد بود. حالا اگر مثل ما خدماتی مثل آموزش، طراحی سایت، تبلیغات گوگل، فروش بک لینک و… را هم اضافه کنید که خب قطعا باید منتظر پول های بسیار بیشتری باشید.

به روز رسانی و تولید محتوا

در آخرین یادداشت، به طور معمول ایده آل است که اگر می توانید به داخل یکی از صفحات خود پیوند دهید، اما از پیوند دادن به وب سایت های دیگر نترسید. به یاد داشته باشید، شما می خواهید آخرین کلیک باشید تا کاربران مجبور نشوند به Google برگردند. وقتی کاربران پاسخ شما را دریافت می کنند (حتی وقتی پیوند باشد) بیشتر یک مرجع می شوید. به عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی دانه ما “کنکور” باشد، ممکن است کلمات کلیدی مرتبط زیر را پیدا کنیم.