دسته‌ها
اخبار

آموزش سئو به صورت کامل و رایگان از مبتدی تا حرفه ای!-دنی سالیوان | سئو

تمامی صفحات سایت باید بررسی شوند تا تراکم و استفاده صحیح از تگ‌های h مشخص شود. شاید برخی از صفحات فاقد 1 h بوده و برخی چند 1 h دارند، در این حالت باید این تگ‌ها را ادیت کنید تا گوگل امتیاز مثبت برای شما در نظر گیرد. در روش سئو پروژه‌ای هزینه از قبل مشخص شده و دیگر در طول پروژه نیازی به پرداخت هزینه بیشتر نخواهید داشت. در واقع، آنها ممکن است قدرتمندترین کسانی باشند که از آنها می شناسیم.

  • اگر تازه کار سئو را انجام می دهید، باید کاملاً از جستجوی ربات هایی مانند Googlebot مطمئن باشید که وب سایت شما کاربر پسند است.
  • تاکتیک های سئو با توجه به اینکه موتورهای جستجو، چطور رتبه بندی سایت‌ها رو انجام می‌دن، اصولی ترین راه کارها رو برای سایت صاحبان مشاغل به کار می‌گیرن.
  • اتفاقی که برای شما می افتد این است که همه افرادی که در گوگل ان کلمه مورد نظر را جستجو می کنند که بسته به هر حوزه تعداد این افراد متفاوت است وارد سایت شما می شوند .
  • برای اینکار چند راه وجود داره که شما می‌تونین با توجه به زمان و بودجه‌ی مدنظرتون، یکی از راه ها رو انتخاب کنید.
  • بر اساس آمار به دست اومده، بیش از 90 درصد کاربران برای دسترسی به نیازهاشون، فقط از صفحه‌ی اول نتایج جستجوی گوگل استفاده می‌کنن، به همین خاطر هم هست که دارندگان وب سایت، اقدام به سفارش سئو سایت و افزایش رتبه می‌کنن.

دست شما آقای هاشمی گل هم درد نکنه ممنون که هستید و پر انرژی ادامه میدید. من داشتم چند وز از آموزش های شما استفاده می کردم و واقعا باید بگم حیرت کردم هم از مهارت تدریس تون و هم تسلط تون به مبحثی که ارائه میدید. بله حق با شماست با محدودیت هایی که اینترنت اعمال میشه سرور به مشکل خورده و بخش ایمیل تداخل خورده در دست پیگیری هست عذرخواهی میکنم. قاعدتا باید این بخش را جلوتر و زمانی که ابزارهای مهم سئو را معرفی میکنیم می آوردیم. یعنی اگر شما روی “اینجا کلیک کنید” در خط بالا کلیک کنید، به صفحه اصلی فرین اکادمی میروید.

:: اهمیت سئو در طراحی و توسعه وب

هدف شما در این مرحله یافتن کلمات کلیدی است که نه تنها خاص باشند بلکه مربوط به تجارت شما نیز باشند و دارای حجم جستجوی کافی برای توجیه هدف گذاری باشند. در واقع هیچکدام نحوه رتبه بندی یک صفحه وب را از ابتدا تا انتها به شما نشان نمی دهند. در حقیقت، سالانه هزاران مقاله، راهنما و آموزش در مورد سئو منتشر می شود. اکثر این راهنماها یا بسیار مقدماتی یا گسترده هستند، یا به انتهای طیف می روند و یک موضوع بسیار خاص را پوشش می دهند. استراتژی گوگل این است که امکان دارد لینک های استفاده شده در سایت های مختلف باعث شود کاربران با برند و یا محصولی آشنا شوند که معتبر نباشد و باعث ضرر رسیدن به آن ها شود.

تعریف سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه

وقتی یک مطلب مفید باشه اون مطلب در وب پخش میشه بقیه مطلب ما رو کپی می کنند و لینک های زیادی به سمت ریپورتاژ ما وارد میشه که مجموع این کار ها تاثیر بسیار زیادی رو سایت ما داره . وقتی قصد خرید ریپورتاژ آگهی دارید باید همه این فاکتور های گفته شده را کنار هم قرار دهید ، یکی از این فاکتور ها سن دامنه است . وقتی سن یک دامنه بالا باشد و از طریق سایت archive اون سایت رو مورد بررسی قرار دهید اگر از اول در همین حوزه کار میکرده ، قطعا یک سایت خوب برای ریپورتاژ رفتن به حساب میاد .

خدمات سئو سایت

اگر قصد دارید سایت شما در نتایج اولیه سرچ گوگل نمایش داده شود باید توجه ویژه‌ای به سئو و بهینه‌سازی سایت خود داشته باشد. سپردن فرآیند بهینه سازی سایت به تیمی متخصص علاوه بر کاهش هزینه، سبب رسیدن به اهداف شما در کمترین زمان ممکن خواهد شد. از جمله تیم‌هایی که می‌توانید با تکیه بر تجارت اعضای آن، به رتبه سایت خود کمک کنید گروه لاک پشت است که سال‌هاست در زمینه سئو وب‌سایت فعالیت داشته و می‌توانند شما را در این راه کمک کنند. شما باید مطمئن شوید که پاسخ‌های ارزشمند به سوالات بازدیدکنندگان می‌دهید.