همچنین در داخل متن از آمارها، جداول و اینفوگرافیکها تا حد امکان استفاده کنید. خلاصه و اطلاعات کامل بین متخصص سئو و نویسنده محتوا رد و بدل شده و یکپارچگی کاملی بین دیدگاهها به وجود آمده باشد. با این کار، هم محتوا متناسب با استراتژی سئو بوده و هم اصول بازاریابی محتوایی رعایت شده است.
تردیدی نیست تعداد کلیک درکنار مدتزمانی که کاربر روی محتوای شما توقف میکند، عامل مهمی در افزایش رتبه بهشمار میرود. توضیحات متا را بهخوبی بنویسید و توجه کنید حتما زیر ۱۶۰ کاراکتر باشد؛ وگرنه مابقی آن بهشکل نقطهچین دیده میشود. درصورتى كه كلمه تان از اين ارزيابى سربلند بيرون آمد، می توانید از آن برای نوشتن محتوای مناسب برای سئو، استفاده کنید.
سئو محتوا یکی از کارهایی است که نیاز به تخصص زیادی برای انجام موفقیت آمیزش دارد و درصورتیکه بهصورت صحیح انجام نشود، نتیجهای برای شما نخواهد داشت. مثلاً اگر مقاله شما راجع به سئو داخلی باشد و قبلاً یک مقاله راجع به سئو خارجی داشته باشید، لینک دادن به آن کار بسیار خوب و مفیدی است. البته توجه داشته باشید گذاشتن چنین محدودیتهایی میتواند باعث کاهش ترافیکی شود که شما میتوانید از طریق موتورهای جستجو به دست آورید. شما میتوانید یکراهنما را بهصورت کامل و با جزئیات در وبسایتتان قرار دهید یا بهصورت مختصر و کوتاه؛ اینان هردو به هدفی که شما از تولید آن مقاله دارید بستگی دارد. راهنماها معمولاً به چند صفحه وب تقسیم میشوند و نویسندهها ترجیح میدهند که آنان را بخشبندی کنند، با اینکه بهترین راه همان تولید راهنمای یک صفحهای است که دسترسی به آن را راحت-تر از قبل میکند.
- با اين كار، ميتوانيد سطح محتوايتان را بالا ببريد و به طور قابل ملاحظه اي باعث متفاوت به نظر رسيدن محتوايتان نسبت به رقبايتان شويد.
- بنابراین فقط به فکر تولید محتواهای کوتاه با هدف گرفتن رتبه و کلیک نباشید ، چرا که این محتواهای کوتاه، عاری از هرگونه اطلاعات مفید و کارامد برای کاربران هستند.
- هرچه لینک سازی داخلی سایت بر روی مقالات خاصی تمرکز داشته باشد، این مقالات ارزش بیشری پیدا میکند.
- یک توصیف خوب، توصیفی است که می تواند محتوای مقاله را توضیح دهد.
- محتوا را نمی توان یکفاکتور سئودر نظر گرفت زیرا بسیاری از فاکتور ها تحت تاثیر محتوا می باشند و برای بهینه کردن آن استفاده می شوند.
تمام محتوا با محوریت کلمه کلیدی نوشته میشود و هدف فرآیندهای سئو آن است که در نتایج جستجو کلمه کلیدی هدف، محتوای مورد نظر در صدر قرار گیرد. کلمه کلیدی مفهومی است که توسط کاربر جستجو شده، دارای معنی و مفهوم خاصی است و در حجم مشخص و قابل ارزشی توسط کاربران در گوگل جستجو میشود. پس از انتشار محتوا در سایت، نوبت به انتشار آن در سطح وب است. اولین دلیل برای انتشار و اشتراک گذاری محتوا، جذب مخاطب برای آن است. پس از آن دریافت لینک و لینک سازی خارجی که به سئو خارجی محتوا و سایت ما کمک میکند و در انتها افزایش محبویت مقاله است.
ویدئو آموزش تولید محتوا
محتوای همیشه سبز محتوایی است که دارای ترافیک دائمی و پایدار از سمت موتورهای جستجو است. محتوای همیشه سبز تاریخ مصرف ندارد و همواره پاسخگوی نیاز کاربران است. اسم آن برگرفته از برگ درختانی است که همواره در طول سال دارای برگهای سبز هستند. یک استراتژی خوب در بروزرسانی محتوای قدیمی بروزرسانی و بهبود محتوای مطالب همیشه سبز موجود در سایت است. تحقیق کلمات کلیدی فرآیندی چند مرحلهای است که باید برای تهیه لیست کلمات و عباراتی که برای شما مهم است انجام شود.
نمونه کارها
در حال حاضر هیچ مدرکی وجود ندارد که ثابت کند گرامر یک معیار برای رتبه بندی است بلکه گرامر یک تجربهٔ کاربری و یک معیار مهم در مورد اعتبار متن است. محتوایی است که به سرعت بتوان آن را به صورت اجمالی مورد بررسی قرار داد. از پاراگرافها، ضمیمههای کوتاه، متنهای دارای خط درشت، از نقاط تاکید مناسب، لیستهای شماره دار و نقل قول استفاده کنید و محتوایی باشد که از نظر چشمی براحتی قابل خواندن باشد و براحتی قابل هضم باشد. با قراردادن لینک از یک محتوا به یک صفحه دیگر داخل سایت خودتان و یا یک منبع خارجی در واقع شما به فلسفه گوگل پایبند ماندهاید. مطمئن شوید که صفحه بنیادی و صفحات فرعی مرتبط با آن، همگی در جاهای مناسب به یکدیگر لینک شده باشند. اگر به توضیحات بیشتی نیاز دارید مقاله ” آموزش نوشتن محتوا برای سایت ” را مطالعه فرمائید.
چرا باید محتوای همیشه سبز یا Evergreen Content تولید کنیم؟
به همین منظور، فرایند سئوی محتوای سایت و ترفندهای بهینه سازی محتوا را به شما در آموزش سئو محتوا توضیح میدهیم. شما باید علاوه بر تولید محتوای مناسب برای سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو، ارزشی فراتر را به مشتریان خود ارائه دهید و کاری کنید که آنها دوباره به سایتتان بازگردند. زیرا یک محتوای عالی، تاثیر چشمگیری در دیجیتال مارکتینگ، جذب و رضایت کاربر، ایجاد تجربه ای موفق برای کاربران و وفادار ساختن آنها دارد. بنابراین شما میتوانید انواع محتوا برای سایتتان را تولید کنید که رتبههای خوبی در موتورهای جستجو کسب کند. شیوههای نوین در نوشتن محتوای مناسب برای سئو، فراتر از کلمات کلیدی است و در واقع شامل درک هدف کاربر از جستجو و بر طرف کردن نیاز او میباشد. فرقی نداره صاحب کسبوکار باشی یا بخوای تو زمینه تولید محتوا با سئو یه شروع قوی داشته باشی و وارد بازار کار شی.