دسته‌ها
اخبار

آموزش سئو محتوا برای سایت در 15 قدم content SEO مدیریو

شما با مطالعه این مقاله ۹۰ درصد از نکات سئو محتوا را فراگرفته‌اید. طبق مطالعه‌ای که توسط SEMRUSH انجام شده ۳۶ درصد از مقالاتی که دارای h2 , h3 هستند دارای عملکرد بهتری از نظر ترافیک، میزان اشتراک در شبکه‌های اجتماعی و تعداد بک لینک دارند. امروزه اکثر کاربران یک متن بلند را مو به مو نمی‌خوانند، بلکه محتوا را اسکن می‌کنند و با خواندن تیترها و موارد شماره دار به دنبال پاسخ سوال خود هستند.

محتواهای طولانی (محتوایی که بیش از ۱۰۰۰ کلمه دارد) تمایل دارند که در نتایج جستجو رتبهٔ بهتری داشته باشند. پس به کار خود ادامه دهید و تمرکز را بر روی محتوای خود بگذارید. متن لینک باید کاملا شفاف و واضح انتخاب شود تا کاربر در هنگام کلیک کردن بداند که انتظار چه محتوایی را داشته باشد.

  • هدف از HOOK در واقع بوجود آوردن شرایطی است كه بتواند كاربران را به سمت خود جذب كند.
  • بر روی ۱ یا ۲ کلیدواژه چند کلمه‌ای تمرکز کنید که مطابق با نیاز مخاطب باشد.
  • محتوايتان را طوري طراحي كنيد كه كاربر با خواندن آن به هدفش برسد يا مشكلش بر طرف شود.

این لیست در واقع شامل کلماتی است که کسب رتبه در آنها در گوگل منجر به افزایش بازدید و افزایش فروش سایت شما خواهد شد. محتوای تولید شده در بازاریابی محتوا در کانال های مختلفی منتشر می‌شود. سایت، اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و… کانال‌های مختلف انتشار محتوا برای جلب توجه کاربران است اما مهمترین کانا انتشار محتوا برای بسیاری از کاربران سایت است.

محتوا عامل اساسی در رتبه‌بندی گوگل است

برای اینکه محتوای ما بتواند جایگاه بالایی در نتایج جستجو کسب کند، نه تنها باید کیفیت بالایی داشته باشد، بلکه باید جامع هم نوشته شود به طوری که نیاز کاربران را پاسخ دهد. در واقع محتوای ما باید بهترین نتیجه، برای هر جستجو باشد. بعد از نگارش چنین محتوایی، نوبت به بهینه سازی محتوا برای کاربر می‌رسد.

مقالات آموزشی

بنابراین به صورتی از کلیدواژگان در محتوای خود استفاده کنید که غیرطبیعی و از روی اجبار به نظر نرسد. توضیح متا یک متا تگ HTML است که می توانید به هر صفحه اضافه کنید. هدف آن ارائه یک توضیح کوتاه از مقاله شما برای موتورهای جستجو است.

سلام دوستان تو این دوران که واقعا کسب و کار ها دارن از طریق… نرگس عزیز برای سئو محتوا خودمون به زودی یک دوره برگزار خواهیم کرد که میتونیم در خدمت شما هم باشیم. نکته مهم این است که کارهای زیر اصلی‌ترین چیزهایی است باید رعایت کنید و شامل تمامی آنان نمی‌شود. جریمه‌های گوگل هم مانند جریمه رانندگی نیست که با پرداخت مبلغی رفع شود! حتی اگر برای مدت مشخصی مثلاً ۳ ماه جریمه شوید و نتوانید رتبه‌ای به دست آورید و بعد جریمه‌تان برطرف شود، بازهم تأثیرات این اتفاق تا ابد همراه سایتتان خواهد بود.

در این ویدئو 4 نکته از اصول سئو در تولید محتوا به شما گفته می‌شود که به کمک آن می‌توانید سئو محتوای سایتتان را دگرگون کنید. آژانس فارس محتوا یکی از بهترین گزینه ها برای تولید محتوای سئو شده می باشد چرا که دارای سئوکارانی با سابقه ده ساله در این حوزه می باشد. این متخصصان محتواهایی را برای شما می نویسند که در کمترین زمان ممکن می تواند به صفحه اول گوگل بیاید و ورودی های تان را به طور چشمگیری افزایش دهند. فرایند کار به این صورت است که ابتدا یک جلسه مشاوره حضوری یا تلفنی رایگان با شما تنظیم می کنیم. در این جلسه متناسب با حوزه کاری تان و نوع محتوایی که می خواهید صحبت می کنیم. پس از این تصمیم گیری می کنید و در صورت رضایت به ثبت سفارش تولید محتوای سئو شده می پردازید.

امروزه بیشترین تمرکز بر روی تجربه کاربری ، تعامل او و تشویق آنها به اشتراک گذاری محتوا است. به این منظور، شما نیاز دارید تا محتوای منحصر به فرد و کاربر محور برای مخاطبان خود فراهم کنید. محتوا به مجموعه ای از متن، تصویر، ویدئو، صدا، اینفوگرافیک و یا هر کدام به تنهایی گفته می شود. محتوای تولید شده می تواند به عنوان یک مقاله به عنوان یک صفحه ثابت ، صفحه فرود ها و یا صفحه ی معرفی محصول باشد .

اگر می‌خواهید از یک استراتژی بازاریابی محتوا استفاده کنید که در آن سئو مورد بررسی قرار نگرفته است، دوباره شروع به کار کنید و سئو محتوا را نیز مدنظر قرار دهید. هنگامی که چرخ ها و موتور با هم کار می‌کنند، سواری بسیار نرم‌تری خواهید داشت. در هنگام استفاده از کلمات کلیدی نیازی به استفاده از ریاضی نیست. یک راه خوب برای شمرده تعداد کلمات کلیدی این است که از ویژگی ” Find” در سند خود استفاده کنید و کلمهٔ کلیدی مورد نظر خود را جستجو کنید. اگر بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده کرده‌اید شروع به اصلاح متن خود کنید و سعی کنید به جای خود کلمهٔ کلیدی از مترادف‌های آن استفاده کنید. شما در مورد سئو محتوا چه نظری دارید؟ برای سئو وبلاگ سایت خود چه اقداماتی انجام داده‌اید؟ چالش‌های تولید محتوای با کیفیت چیست؟ نظرات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید.