دسته‌ها
اخبار

آموزش سئو محتوا برای سایت در 15 قدم content SEO مدیریو

به همین خاطر، تمرکز خود را بر روی فرمت‌هایی از محتوا قرار دادیم که بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کنیم که قابل سئو کردن نیز هستند. البته، اگر داستان شما کاملاً جدید باشد، به طور خودکار به معنای اصلی بودن آن است. با این حال، ارائه نظر (حرفه ای) خود در مورد یک موضوع خاص نیز به عنوان محتوای اصلی به حساب می آید. زاویه شخصی شما نسبت به یک داستان، محتوای شما را منحصر به فرد و بدیع می کند. ممکن است تصورتان این باشد که برای بهبود سئو وبسایت خود باید محتوای جدید تولید کنید.

  • بنابراین، شما باید محتوای SEO عالی بنویسید، روی کلمات کلیدی مناسب تمرکز کنید و وب سایت خود را به گونه ای ساختار دهید که گوگل آن را درک کند.
  • در مقالات آموزش سئو داخلی گفته شد که تعداد مناسب کلمه برای نوشتن یک مقاله بین 700 تا 1200 کلمه است.
  • مشکلی نیست، شما می‌توانید که تولید محتوا سایت خود را به یک سایت سفارش تولید محتوا (کنسئو canseo.ir) بسپارید.
  • شما با مطالعه این مقاله ۹۰ درصد از نکات سئو محتوا را فراگرفته‌اید.
  • درواقع، بدون نشانِ تاریخ تا زمانی‌که روی محتوا کلیک نکنیم، نمی‌توانیم بفهمیم چه زمانی منتشر شده‌اند.
  • این قسمت در زیر باکس عنوان شما در بالای صفحه ویرایش پست قرار دارد.

توضیحات متا در صفحات سرچ به ندرت توسط مخاطب خوانده میشوند (حداقل من نمیخونمشون) اما در هر حال باید به جذاب ترین حالت ممکن نوشته شوند تا باعث جذب مطالعه کنندگان شوند. مطمئنا زمانی که شما در حال صحبت در مورد یک کلمه کلیدی باشید، باید به موضوعات پیرامون آن نیز بپردازید. به طور مثال زمانی که در یک مقاله به صحبت در مورد “اپلیکیشن فروگاشگاهی” میپردازید، در مورد کلماتی مثل طراحی سایت فروشگاهی، طراحی اپلیکیشن، فروشگاه اینترنتی و… نیز صحبت میکنید.

تکنیک های بازنویسی محتوا

گوگل به شدت به وجود عکس در محتوا اهمیت میدهد و درصورت عدم وجود آن، مقداری از اعتبار سئو محتوا را کاهش میدهد. تعداد عکس های محتوا میتواند نسبت به نوع محتوای شما مشخص شود اما در مقالات آموزشی معمولی بهتر است پس از هر 300 تا 400 کلمه از یک عکس استفاده کنید. توضحات مقاله یا متا دسکریپشن در صفحات نتایج جستجو و در زیر عنوان نشان داده میشود.

تحقیق کلمات کلیدی، اولین قدم در سئوی محتوا

روش های زیادی برای تولید محتوا وجود دارد همچنان که خود محتوا نیز از تنوع زیادی برخوردار است. برای اینکه با بازاریابی محتوا بیشتر آشنا شوید و مفهوم آن را بهتر درک کنید، در ادامه به ارائه چند مثال و روش برای تولید محتوا می پردازیم. قبل از سئو کردن محتواهای سایتتان، باید توجه داشته باشید که همه ي محتواها از جمله تصاوير، ويدئو، چارت (جدول) و غيره ميشود بايد 100% منحصر بفرد باشند. با اين كار، ميتوانيد سطح محتوايتان را بالا ببريد و به طور قابل ملاحظه اي باعث متفاوت به نظر رسيدن محتوايتان نسبت به رقبايتان شويد. انواع مديا (رسانه) در محتوا شامل تصوير، گرافيك، نمودار، ويدئو، فايل صوتي، Gif و اينفوگرافيک ها مي شود. پس بدانید که گوگل نیز تمام تعاملات با سایت شما را زیر نظر می گیرد.

پادکست آموزش سئو محتوا

محتواهای جامع اگر به اندازه و واقعا کامل باشند، قطعا کاربر پسندتر هستند. پس محتواهای جامع را صرفا برای نوشتن موضوعاتی که گنجایش دارند در نظر بگیرید. برای یک پست وبلاگ معمولی، 300 تا 500 کلمه باید حداقل تعداد کلمات باشد. این به این دلیل است که گوگل محتوای طولانی‌تر را می‌پسندد؛ زیرا تمایل دارد لایک‌ها و منشن‌های بیشتری در رسانه‌های اجتماعی دریافت کند. بنابراین، پست های طولانی تر معمولا شانس خوبی برای رتبه بندی بهتر در نتایج جستجو دارند.

با سلام، جای این سوال اینجا نبود، چرا که مطلب درباره تولید محتواست! در این باره پیشنهاد می کنم که آموزش 50 روش بک لینک سازی را مطالعه نمایید. با به کارگیری تکنیک های فوق، می توانید 100% اطمینان داشته باشید که یک محتوای مناسب برای سئو و همچنین مناسب برای کاربران سایتتان نوشته اید. اما مشکلی که اکثر افراد دارند این است که تنها به همین ابراز بسنده می کنند و دیگر تحقیق کلمات کلیدی را ادامه نمی دهند و همه ى تصميماتشان را بر اساس اينكه یک کلمه کلیدی چه میزان جستجو دارد، ميگيرند. آیا روش لندینگ برای این کلمات هم قابل استفاده است؟ فکر می کنم توی ویدیو به این اشاره کردین که برای صفحات لندینگ روش تولید محتوای لندینگ رو استفاده نکنیم.