دسته‌ها
اخبار

آموزش سئو محتوا: صفر تا صد آموزش سئو سفینه

به‌عنوان‌مثال تولید ویدیو درباره نحوه استفاده از محصولاتتان می‌تواند بسیار مفید باشد. در مقاله‌های راهنما شما می‌توانید برای دسترسی به محتوا شرطی قرار دهید که این شرط می‌تواند ثبت‌نام در سایت باشد که یکی از بهترین راه‌ها برای لید جنریشن است. خود گوگل هم‌بارها و بارها اعلام کرده که وب‌سایت خودتان را اول برای مخاطب بهینه کنید و سپس برای گوگل! همین جمله کافی است تا به اهمیت بسیار ویژه مخاطب در نزد گوگل پی ببریم. بی صبرانه منتظرم تا پست بعدی وبلاگ شما را در بالای نتایج جستجو ببینم.

  • مثلا عنوان “افزایش بازدید سایت؛ 8 روش برای افزایش ترافیک سایت در سال جدید” دارای دو کلمه کلیدی اصلی یعنی “افزایش بازدید سایت” و “افزایش ترافیک سایت” است.
  • در نتیجه یکی از راه‌های اصلی شما برای بهینه سازی و رتبه گیری صفحات در فرایند سئو، استفاده از کلمات کلیدی تکرار شونده و مناسب در محتوا است‌.
  • اگر تلاش شما برای به دست آوردن فروش بیشتر محصولات تان است، در مرحله اول باید روی جذابیت آن محصولات برای مشتری تمرکز کنید.
  • اما برخی افراد زیاده روی می کنند و محتوای خود را چنان آشکارا بهینه می کنند که خواندن آنها وحشتناک می شود.
  • این موارد شامل محتوای آماری، اطلاعات محصول (در صورت وجود و با تکامل محصولات و کسب و کار شما) یا اطلاعاتی است که در صنعت شما با گذشت زمان تغییر می‌کنند.

محتوایی است که نیاز مخاطب را درک کرده است و از کلمات کلیدی هدفمند و مورد علاقهٔ کاربر استفاده کند. از زبان مخاطبان خود استفاده کنید و اطلاعاتی به آنها ارائه دهید که به دنبالشان هستند. نردبان قصد دارد به شکلی حرفه‌ای، جایگاه مشتری را در فضای وب دگرگون کند. می‌خواهیم با طراحی وب‌سایت‌های کاربرپسند، تولید محتوای مفید و خدمات سئو حرفه‌ای به فضای وب فارسی خدمتی کرده باشیم. امیدواریم این نگاه حرفه‌ای به رقابتی سالم دامن بزند که در نهایت به پیشرفت وب فارسی منجر شود. به همین خاطر است که محتوا همیشه باید برای کاربران خواندنی باشد و نیازهای آن‌ها را پاسخ دهد.

در واقع برای سنجش سختی کلمه کلیدی باید “تمام” سئو سایت رقیب رو بررسی کنید که قطعا تمام توضیحش در یک محتوا نمیگنجد. با اضافه کردن ویدیو ، فایل صوتی و یا تصویر مناسب باعث افزایش ماندگاری کاربر در سایت باعث بهبود رتبه صفحه در نتایج سرچ گوگل شوید. در محتوای خود از عناوین فریبنده و عملی استفاده کنید که در آن از کلمات کلیدی بصورت طبیعی و استراتژیک استفاده شده باشد. اگر در این مورد به کمک نیاز دارید می‌توانید از CoSchedule که یک ابزار تجزیه و تحلیل عنوان خوب است استفاده کنید. هر مجموعه و کسب و کاری که برای بازاریابی رو به استفاده از روش‌های کانتنت مارکتینگ می‌آورد، به تولید محتوای…

قیمت طراحی سایت با وردپرس

چون که قاعدتا کلمه “سئو” از “آموزش سئو محتوا” کمتر سرچ میشود. محتوایی است که بصورت طبیعی از کلمات کلیدی و انواع آن در محتوا استفاده کرده است. نیاز به فکر کردن بیش از حد در این مورد نیست برای اینکه از کلمات کلیدی استفاده کنید می‌توانید از مترادف‌ها، مخفف‌ها و جمع کلمات کلیدی مورد نظر خود مثل یک انسان عادی استفاده کنید.

دیدگاه مربوط به “آموزش سئو محتوا: صفر تا صد”

در قدم بعد، باید سعی کنیم از سایت‌های دیگر هم برای محتوای خودمان بک لینک بگیریم. ما در حین تولید محتوا، باید سعی کنیم محتوایی بنویسیم که سایت‌های دیگر به خاطر محتوای عمیق، کاربردی و ارزشمند به ما لینک بدهند. هرچقدر میزان این لینک‌ها بیشتر باشد، محتوای ما در نتایج بالاتر گوگل نمایش داده می‌شود. البته کیفیت لینک هم اهمیت بسیار زیادی دارد و شما نباید تعداد زیادی لینک بی کیفیت را به صفحه مورد نظر بدهید.

حتما به سوالات متداول در محتوای صفحه پاسخ دهید

برخی این کار را دوست ندارند، اما واقعیت این است که با باز شدن لینک در یک زبانه یا پنجره جدید، کاربر ممکن است بعدا دوباره به سایت شما مراجعه کند و زمان بیشتری را در سایتتان سپری کند. در حالی که اگر این کار را نکنید، ممکن است که کاربر به کلی سایت شما را فراموش کند. به‌کارگیری کلمات، عبارات و سوالات کاربران می‌تواند نرخ تعامل با سایتتان را افزایش دهد.

باید کلیدواژه موردنظرتان را در توضیحات متا وارد کنید و در این متنِ کوتاه چنان اطلاعات مهمی جای دهید که کاربر اشتیاق به خواندن پیدا کند. همان‌طور که قبلاً نیز اشاره شد داشتن پاراگراف‌های کوتاه در متن باعث می‌شود تا خواندن مطلب برای مخاطب آسان‌تر شود. کوتاه سازی پاراگراف هاتجربه کاربررا بهبود می بخشد و اثر مثبتی بر جای می‌گذارد. الگوریتم‌های گوگل برای تیترهای داخلی محتوا، ارزش بیشتری نسبت به سایر قسمت های محتوا قائل هستند. خود شما (یعنی کاربر) هم برای تیترها بیشتر از متن های معمولی ارزش قائل هستید.

من یک سایت جدید درست کردم و الان میخوام محتوا بگذارم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم. بله درسته داخل جلسات مگاسئو به صورت کامل خدمتتون توضیح داده شده. بانس ریت به درصد افرادی گفته میشود که از یک صفحه از سایتی دیدن کرده و از سایت خارج میشوند. استفاده از مالتی مدیا باعث می شود تا بانس ریت سایت شما کاهش یابد. یا مثلا یک فاصله 20 ثانتی از صفحه سفید باشد ، وقت شما بی خود و بی جهت بدون اینکه سودی ببرید از دست میرود.

به عنوان مثال در هر پاراگراف کلمه کلیدی اصلی بی خود و بی جهت تکرار و بولد شده است. در صورتی که تکرار کلمه کلیدی منسوخ شده است و به جای آن باید روی مفهوم کلیدی تمرکز کنیم. به جای تکرار بیش از حد کلمه کلیدی بهتر است از عبارات مشابه، هم معنی، هم خانواده و مرتبط استفاده کنیم. ولی ما نیاز داریم که عنوان رو علاوه بر اصول سئو جذاب هم کنیم . سعی کنید متن رو طبیعی بنویسید اینکه چند بار کلمه تکرار بشه مهم نیست. فقط مهمه که تو قسمت های مهم صفحه مثل عنوان و متن جایگزین تصویر و زیر عنوان‌ها بیاد.