دسته‌ها
اخبار

آموزش سئو محتوا: صفر تا صد آموزش سئو سفینه-دنی سالیوان | سئو

در صورتی که تمایل ندارید از ویدیوها استفاده نمایید، در ادامه صفحه، متن آموزش را مطالعه نمایید. با سلام، جای این سوال اینجا نبود، چرا که مطلب درباره تولید محتواست! در این باره پیشنهاد می کنم که آموزش 50 روش بک لینک سازی را مطالعه نمایید. با اضافه کردن ویدیو ، فایل صوتی و یا تصویر مناسب باعث افزایش ماندگاری کاربر در سایت باعث بهبود رتبه صفحه در نتایج سرچ گوگل شوید. در توضیح موارد بالا باید بدانید که هزینه تولید محتوای باکیفیت که کاربر بعد از مطالعه آن واقعا لذت میبرد و باعث بازگشت محتوا میشود ، برای هر محتوای 2000 کلمه معمولا بالای 100،000 تومان هزینه میبرد. اما در همین مقاله ما روی لانگ تیل “آموزش سئو محتوا” در کنار عبارت “سئو محتوا” کار میکنیم.

  • برای رتبه گرفتن در نتایج گوگل هیچ رازی وجود ندارد، محتوای با کیفیت کلید اصلی موفقیت در این موضوع است.
  • اگر برای بار اول است که برای مردم می‌نویسید از کلمات کلیدی هدفمند در عناوین خود استفاده کنید.
  • اما با این وجود نباید از اهمیت خوانایی مطلب خود چشم‌پوشی کنید.
  • هدف ما از تولید محتوا سئو چیست؟ ما به قصد بهبود رتبه‌بندی سایت شما در موتورهای جستجو، محتوای مورد نظر را به صورت سئو شده تولید می‌کنیم.
  • از تصاویر و ویدیوها به عنوان چاشنی موثر محتوای خود استفاده کنید.

همینطور وجود کلمه کلیدی اصلی و مشابه آن در توضیحات یا دسکریپشن صفحه الزامی است. وقتی کلمه کلیدی تان را در گوگل سرچ می کنید یکسری از عبارات مشابهی که مردم در رابطه با آن جست و جو کرده اند و اتفاقا جست و جوی بالایی هم دارد را می توانید ببینید. این کار را افرادی که دارای چند سایت هستند برای یک سایت می توانند انجام دهند و سایر سایت ها را به آن سایتی که دارای سئوی قوی تری بوده لینک داد. این کار باعث میشود تا سایر صفحات یک سایت و یا سایر سایت های یک شخص یا کسب و کار اعتبار بیشتری پیدا کنند.

محتوای با کیفیت جامع

اگر اين كار به درستي انجام شود، این شرایط می تواند باعث ميشود كه كاربران، جذب محتوايتان بشوند. کار دیگر ما در آکادمی سئو سفینه؛ تولید ابزارهای سئو است. با سلام ممنونم از اموزش های خوب و عالی تون تشکر ویژه دارم ببخشید ۲ تا سوال داشتم . امیدوارم منظورتون رو به درستی متوجه شده باشم و پاسخ مناسبی داده باشم.

ارتباط تولید محتوا و سئو

ایجاد زیر عنوان های جذاب خوانایی محتوای شما را بهبود می بخشد. عنوان یک پست وبلاگ باید فقط یک تگ h1 در صفحه داشته باشد و شامل یک کلمه کلیدی هدف باشد. بخش های اصلی باید دارای تگ h2 باشند و زیربخش ها باید h3 باشند. در این مطلب به بررسی چگونگی بهینه‌سازی محتوا و پست های سایت در راستای کلمات کلیدی مد نظر شما می‌پردازیم و در کنار آن تاکتیک‌های بهینه‌سازی دیگری را نیز ارائه می‌کنیم.

سئو مانند هر دانشی دیگری نیاز به تجربه، مطالعه و تمرین دارد. شاید شما مایل نباشید که بر سئو تمرکز کنید و بخواهید که بر سایر جنبه‌های کسب و کار خود متمرکز باشید. مشکلی نیست، شما می‌توانید که تولید محتوا سایت خود را به یک سایت سفارش تولید محتوا (کنسئو canseo.ir) بسپارید. برون‌سپاری محتوا یکی از راه‌های مناسب تولید محتوا سئو بیس شده است. در برون‌سپاری محتوا نیازی نیست که از اول اصول تولید محتوا و سئو را بیاموزید. بلکه با خیالی آسوده تولید محتوا سایت خود را به افراد کاربلد می‌سپارید.

این تشبیه صرفا برای درک بهتر قدرت سئو و تأثیر شگفت انگیز رعایت اصول سئوی محتوا بر نمایش سایت شما در صفحه اول سرچ گوگل است. اساساً، اگر محتوای خود را بهینه نکنید، ممکن است مقاله شما در گرداب گوگل ناپدید شود. ممکن است بهترین مقاله جهان را نوشته باشید، پر از بینش­های منحصر به فرد و توصیه­های مفید.

اینجاست که کانتنت مارکتینگ و سئو با هم ارتباط پیدا می‌کنند و هردو به یکدیگر نیاز دارند. بازاریابی محتوا در صورتی موفق خواهد بود که از سئو بهره‌مند باشد. ابزاری مانندKeyword Niche Finderمی تواند به شما کمک کند عناوین خاصی برای محتوای خود انتخاب کنید. شما با استفاده از ابزارهای مختلف می توانید بهترین کلمات کلیدی در زمینه فعالیت خود را پیدا کرده و با استفاده از آنها محتوای سئو شده تولید کنید. سئو سایت برای هر صفحه‌ای که عبارت کلیدی خاصی را هدف قرار داده و روی آن تمرکز دارد، انجام‌شدنی است. در وبسایت‌ها با توجه به نوع فعالیت، صفحات مختلفی برای پوشش خدمات و محصولات در نظر گرفته می‌شود.

ما با محتوایی که تولید می کنیم علاوه بر اینکه رضایت مخاطبان مان را جلب می کنیم باید کاری کنیم که در گوگل هم رتبه خوبی بگیرد. اگر به طور نسبی، با دنیای اینترنت و موتو­­رهای جستجو، آشنایی داشته باشید احتمالاً راجع به “آموزش سئو محتوا” یا “محتوای سئو شده” مطالبی خوانده اید. در این مقاله می خواهیم به طور کاملنحوه نوشتن محتوای مناسب برای سئو را آموزش دهیم. سئو سایت را امروزه می توان یکی از اصلی ترین دغده های تمامی افرادی دانست که به انحاء مختلف مشغول به فعالیت در دنیای وب هستند. خدمات سئو سایت را می توان به خوبی دریافت نمود از یکی از تخصصی ترین تیم های فعال در این حوزه.

همانطور که قبلاً اشاره کردم، مقالات طولانی می توانند موارد بیشتری را نسبت به بلاگ پست 300 کلمه ای پوشش دهد. این بدان معناست که مقالات طولانی بهتر از محتوای کوتاه به سوالات افراد پاسخ می دهند. محتوای شما باید بهترین نتیجه برای یک جستجو انجام شده باشد …

اگر خلاصه ای برای محتوای سئو شده نوشته نشود، ممکن است گوگل در هر بار نمایش، بخشی از متن را به عنوان خلاصه محتوا تشخیص دهد. هر موضوعى ارزش به اشتراک گذاشته شدن را ندارد، اين عمل همچنان يك عامل كيفى مكمل محسوب ميشود. تنها كافيست بهBuzzSumoسرى بزنيد و كلمه ى كليديتان را وارد كنيد و ببينيد كه تعداد پست ها در مورد کلمه کلیدی مورد نظرتان چقدر است. آموزش‌های رایگان ما شامل مقالات، پادکست و فیلم‌های آموزش سئو است. آموزش‌های حرفه‌ای ما شامل دوره‌های آموزش سئو و محصولات آموزشی سئو (وبینار، کتاب و فیلم‌، همایش و کارگاه) است. تجربه ثابت کرده است؛ استفاده از کلمه کلیدی صفحه در تعدادی از تگ های هدینگ؛ برای کسب رتبه موثر است.