دسته‌ها
اخبار

آموزش سئو محتوا: صفر تا صد آموزش سئو سفینه-دنی سالیوان | سئو

امیدواریم که از مقاله آموزش سئو محتوا در ویکی دمی لذت برده باشید، اگر نظر یا سوالی راجع به چگونگی نوشتن محتوای مناسب برای سئو داشتید، حتماً در بخش نظرات برایمان بنویسید. مثلا در تولید محتوای متنی اشتباهات املایی زیادی امکان داره وجود داشته باشد که شما باید در مرحله بهینه سازی اون‌ها رو برطرف کنید یا در محتوای ویدیویی باید قسمت‌های اضافی ویدیو را کات کنید. این درست است که انتخاب کلمات کلیدی بسیار بسیار دشوار است. اینکار در ابتدا، کار جذابی بود اما در حال حاضر به لطف گوگل نیازی به انتخاب کلمات کلیدی نیست (فرض بر این است که اینکار برای سایت خطری ندارد). بسیاری از بازاریابان به عنوان یک ابزار تبلیغاتی در پایان تولید محتوای خود آن را بهینه سازی می‌کنند. زیرا آنها در تلاشند که نشان دهند که محتوای جدیدی که تولید کرده‌اند نظیر ندارد و برای اینکه محتوای سئو شده تولید کنند از چند کلمهٔ کلیدی و لینک استفاده می‌کنند.

  • از نظر فنی متن آلت یک مشخصه است که می‌توان آن را در HTML به برچسب تصویر اضافه نمود.
  • سلام بله محتوای سئو شده در سایت های محتوا محور خیلی قضیه مهم و حیاتی است.
  • حالا اگر شما با پروژه اي كه راه انداخته ايد آن قدر آشنايي نداشته باشيد كه بتوانيد در راستايش داستان بسازيد چه؟ نگران نباشيد؛ داستان، داستان است.
  • تعداد کلمات یک محتوای سئو شده هر چقدر بیشتر باشد بهتر است.
  • در واقع یک تقویم کاری، به شما در تولید محتوا یک نظم خاصی می دهد.
  • یکی از بخش های بسیار مهم در سئوی محتوا این است که محتوای خود را بعد از مدتی آپدیت کنید.

همچنین از این طریق می توانید شرح کار و موفقیت خود را به صورت داستان بنویسید و به سوالات پرتکرار کاربران پاسخ دهید. در واقع شما اطلاعات ارزشمندی در حوزه تخصصی خود ارائه می دهید. سایت رقبا را مورد بررسی دقیق قرار دهید و علت رضایت یا عدم رضایت مخاطبانشان را شناسایی کنید. نوع ابزارها و الگو هایی که باعث شده محتوای آنها بیشتر دیده شود را فراموش نکنید.

مرحله تولید محتوای سئو شده:

با استفاده از ابزارهایGoogle Keyword Plannerو KWfinder می توانید به سادگی حجم جستجو را در بیاورید. “اطلاعات مفید و با کیفیت بالا، که داستانی را به شیوه ای مرتبط با زمینه با هدف ایجاد یک احساس یا تعامل منتقل می کند. محتوایی که به صورت زنده یا ناهمزمان ارائه می‌شود، می‌تواند با استفاده از قالب‌های مختلف از جمله متن، تصویر، ویدئو، صدا و یا غیره بیان شود. در آموزش سئو داخلی سایت؛ توضیح داده شد که سئو محتوا به ۳ بخش تقسیم می‌شود.

مقالات آموزشی

بعنوان مثال بحث انتخاب لینکهای داخلی از موارد سئو تکنیکال است. سئو محتوا یکی از آسانترین جنبه‌های سئو است و یادگیری آن زمان زیادی از شما نخواهد گرفت. شما با مطالعه این مقاله ۹۰ درصد از نکات سئو محتوا را فراگرفته‌اید.

شما باید برای هر محتوایی که تولید می کنید، یک استراتژی و برنامه داشتید. در واقع باید بدانید که برای چه کسی تولید می کنید، از چه کلمات کلیدی اصلی باید استفاده کنید و آن را در کدام شبکه ها و کانال ها بازنشر کنید. علاوه‌بر لینک سازی داخلی، ارجاع پیوند به سایت‌های خارجی نیز مفید خواهد بود. بسیاری از افراد اهمیت لینک‌های خارجی را نادیده می‌گیرند، چرا که گمان می‌کنند ارسال لینک به سایت‌های خارجی می‌تواند ارزش سایت‌شان را کاهش دهد. این تفکر اشتباه است، چرا که اگر لینکسازی خارجی به‌درستی انجام شود، منجر به رشد کسب‌وکارتان خواهد شد. بنابراین این گزینه یکی از مهمترین اصول سئو در تولید محتوا است.

همچنین عناوین پست باید در یک نگاه قابل خواندن باشد؛ یعنی بتوان آن را با یک نگاه فهمید. بسیاری از وبلاگ نویسان عنوان 5 تا 8 کلمه‌ای را پیشنهاد می‌کنند. این یک نکته مهم است که یک عنوان پر از کلمات، اغلب گیج کننده است. دیگه تمرکز روی کلمه کلیدی معنی نداره و باید روی مفهوم کلیدی کار کرد. اگر سوالی در مورد سئوی محتوا داشتید حتما در کامنت ها ازم بپرسید قول میدم سریع جواب بدم. یعنی همان ویدیویی که زیر تگ H2 یا H3 قرار می دهید حکم عنوان را برای ویدیوهای تان دارد.

در نتیجه بهتر است که در کنار محتوای متنی، از سایر انواع محتوا از جمله صوتی، تصویری و ویدیویی استفاده کنید. تاثیری که کلمه کلیدی در لید اول دارد، غیر قابل انکار است. تقریبا هر کارشناس محتوایی سعی می‌کند keyword مقاله را در ابتدایی‌ترین پاراگراف وارد کند. چرا که در این صورت یک سیگنال قوی برای موتورهای جستجو از جمله گوگل ایجاد می‌شود تا کلمه کلیدی شما را شناسایی کند. بنابراین اگر به‌دنبال سئوی محتوا خود هستید، پیشنهاد می‌کنم حداقل یکبار کلمه کلیدی را در 100 کلمه اول قرار دهید.