دسته‌ها
اخبار

آموزش نقشه سایت با افزونه Yoast مهارت-دنی سالیوان | سئو

اما به عنوان کاربر، برای رفتن به صفحه نهم باید از 5 صفحه داخلی عبور کند. هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید . شما می‌توانید با استفاده از تگ hreflang در مورد نسخه‌های زبان جایگزین URL‌ها، این مورد را به گوگل اطلاع دهید. هدف آژانس و آکادمی دی ام روم این است که با مشاوره و همراهی درست، بتوانید از تمام پتانسیل‌های فضای دیجیتال برای رشد و توسعه کسب و کار خود استفاده کنید.

  • هر چه حجم سایت و تعداد صفحات سایت شما بیشتر باشد، این زمان بیشتر خواهد بود.
  • طراحی سایت ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، سئو و بهینه سازی ، تبلیغات و بازاریابی اینترنتی .
  • برای کنترل صفحات قرار گرفته در نقشه سایت کافیست که به بخش ظاهر جستجو رفته و سپس به تب انواع محتوا بروید.
  • اکثر نرم‌افزار‌های وبلاگ قادر به ایجاد فید برای شما هستند، اما بدانید که این فید، فقط اطلاعات مربوط به URL‌های اخیر را ارائه می‌دهد.

افزونه All in One SEO Pack یک افزونه رایگان سئو است که ویژگی های مختلفی دارد و می‌تواند کارایی های زیادی برای سایت شما داشته باشد. این افزونه از سال ۲۰۰۷ میلادی منتشر شده و تا کنون بیش از دو میلیون دانلود داشته. در نهایت نیز کار تهیه سایت مپ XML به پایان می‌رسد و یک مسیر در کامپیوتر خود برای ذخیره فایل سایت مپ انتخاب می‌کنید. در اینجا ما می‌خواهیم سایت مپ XML بسازیم بنابراین گزینه Create XML Sitemap را انتخاب می‌کنیم. سایت مپ XML می‌تواند کمبودهای احتمالی موجود در مورد گرفتن لینک های خارجی یا بک لینک را پوشش دهد. برای راه اندازی بخش بلاگ سایتمون، به ناچار بر روی ساب دامین مجبور شدیم سایت رو با cms وردپرس بالا بیاریم.

۲. Google XML Sitemaps

این پیغام بیانگر این است که صفحه مورد نظر در نقشه سایت هست اما دسترسی به آن توسط فایل robots.txt محدود شده است. در مطلب “فایل Robots.txt چیست؟ ” بیشتر در این باره صحبت کرده ایم. Sitemap.xml/آدرس سایت، کافی است این آدرس را در سرچ کنسول معرفی کنید. در ادامه به شما خواهیم گفت که چطور از این آدرس استفاده کنید.

خدمات تولید محتوا

فقط یک نقشه می‌تواند به شما کمک کند که حداقل در جنگل گم نشوید. © ۱۴۰۱ تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه دیجیتال نردبانمی‌باشد و هر گونه کپی‌برداری پیگرد قانونی دارد. لیستی از صفحات Excluded یا کنار گذاشته شده نمایش داده می‌شود که بیشترشان احتمالا صفحاتی هستند که عمدا لحاظ نشده‌اند. اما با بررسی این لیست ممکن است به صفحاتی بربخورید که به صورت تصادفی در این لیست قرار گرفته‌اند.

به همین دلیل است که نقشه سایت تصاویر برای وب­ سایت غیرضروری است. با این حال در سئوی امروزی، تصاویر مقالات در محتوا صفحه و مقاله قرار می گیرند. (بیشتر برای صفحات و مقالاتی که محتوی آن بروز می شود بسیار کاربردی هستش و برای افزایش بازدید و افزایش سئو داخلی و سئو خارجی و سئو محلی ایندکس مجدد صفحه لازم و مفید هستش). در وب‌سایت های بین­ المللی که می شود وب سایت چند زبانه باشد با استفاده این تگ می توان زبان سایت را با استفاده از مقدار دهی تگ hreflang مشخص کنید.