دسته‌ها
اخبار

آموزش نوشتن محتوا سئو شده ابزارهای کاربردی تولید محتوا پزشکی-دنی سالیوان | سئو

اولين قدم هم اين است كه ١٠ كلمه را از لیست خود انتخاب كرده و يكى از آنها را آناليز كنيد. شما باید همیشه سعی کنید محتوایی تولید کنید که اولاَ منحصربفرد باشد، دوماً در صورتی که سایت ها از محتوای شما استفاده می کنند، به شما لینک بدهند. بطور مثال، شما ميخواهيد “سئو محتوا” را به عنوان كليدواژه انتخاب كنيد. از قبل مقرر كرده ايد كه حجم جستجوى نسبتاً خوبی هم دارد؛ اما ميخواهيد در كيفيت دادن به آن، بيشتر پيش برويد. کافی است عبارت كليدى را كپى كنيد و عملكرد آن را در هر وبسايتى كه خواستيد ببينيد. حجم جستجو، یکی از مواردی است که در بررسی کیفیت کلمات کلیدی موثر است و نشان می دهد که یک کلمه به طور میانگین چند بار در ماه، در گوگل سرچ می شود.

  • فراموش نکنید، اضافه گویی باعث خستگی مخاطب شده و ممکن است بازدید را متوقف کند.
  • فعالیت می کنند بر این اعتقادند که بهترین هستند و رقیبی ندارند در این بازار کسب و کار.
  • سئو مجموعه فعالیت هایی است که به طور خاص با موتورهای جستجو مانند گوگل صحبت می کند تا به آن ها بگوید که پست شما شایستگی قرار گرفتن در بالای صفحه نتایج موتور جستجو را دارد .
  • اگر محتوا نویس خوبی نیستید می‌توانید آن را برون سپاری کنید و به شخص دیگری بسپارید.
  • در این مقاله راهکارهایی برای بهینه سازی و سئو محتوای متنی ارائه خواهیم داد که نیاز به هیچ گونه دانشی در زمینه سئو ندارد زیرا بهینه سازی محتوای متنی از آسان‌ترین و قابل فهم‌ترین جنبه‌های سئو است.

عنوان هر محتوا باید یک چکیده و عصاره ای از کل متن باشد، یعنی ارتباط معنایی خاصی باید بین عنوان و متن وجود داشته باشد. با به کارگیری تکنیک های فوق، می توانید 100% اطمینان داشته باشید که یک محتوای مناسب برای سئو و همچنین مناسب برای کاربران سایتتان نوشته اید. اما مشکلی که اکثر افراد دارند این است که تنها به همین ابراز بسنده می کنند و دیگر تحقیق کلمات کلیدی را ادامه نمی دهند و همه ى تصميماتشان را بر اساس اينكه یک کلمه کلیدی چه میزان جستجو دارد، ميگيرند. در مورد سئو فروشگاهی چطور باید عمل شه؟ ایا تحقیق کلمه کلیدی به همان میزان میتونه تاثیر گذار باشه؟ ممنون میشم اگر مطلبی در این باره ارائه کردید عنوانش رو برام بنویسید. طراحی گرافیکی سایت یکی از خاص ترین نمونه خدماتی ست که تمامی صاحبان کسب و کار و فعالین در دنیای وب به آن احتیاج داند.

با اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی و ساخت لینک( لینک سازی داخلی و لینک سازی خارجی) می توانید قدرت دیده شدن محتوا را افزایش دهید. هرچه محتوای شما توسط افراد بیشتری مطالعه شود احتمال بالا رفتن رتبه این محتوا در گوگل بیشتر خواهد شد. البته قرار نیست تنها برای موتورهای جستجو محتوا تولید شود.

این کار کمی زمان‌بر ممکن است باشد اما محتوای خوبی را برای شما به همراه می‌آورد. خوانندگان مطالب شما ممکن است پست یا مطالبی را مرتبط با موضوع شما بنویسند (و حتی آن را به پست شما لینک بدهند). حتی ممکن است آن را با سایر مخاطبان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. سعی کنید کمی زمان بگذارید و محتوای عالی بنویسید، سایر خوانندگان قطعاً آن را به اشتراک خواهند گذاشت. مهم نیست که آیا محصولی را به فروش می رسانید، خدمات ارائه می دهید، یک وبلاگ می نویسید یا هر چیز دیگر، بهینه سازی برای موتورهای جستجو، یک الزام است. در عنوان صفحه می توانید از کلمه کلیدی اصلی و کلمه کلیدی دوم که در بسیاری از مواقع سرچ بالایی هم خواهد داشت استفاده کنید.

استفاده از تیترهای داخلی (Headings)

همه ما می‌دانیم که محتوا پادشاه است، بنابراین تولید محتوای باکیفیت در کنار رعایت اصول سئو همچنان اهمیت زیادی دارد که در درازمدت ثمره آن را خواهید دید. همانطور که چرخ های ماشین بدون موتور به حرکت در نمی آید محتوای بدون سئو نیز نمی تواند در صفحه نتایج گوگل به طور شایسته ظاهر شود. همانطور که موتور بدون چرخ ماشین معنا ندارد سئو سایت بدون محتوا نیز یک ماشین لوکس است که حرکت نمی کند. گوگل اعلام کرده است یکی از سه فاکتور اصلی و مهم رتبه بندی سایت ها محتوا است.

سئو محتوا برای بک لینک و اشتراک گذاری

یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که وبمسترها و یا محتوانویسان تازه کار دارند، این است که نمی دانند چطور باید درباره یک موضوع، علی الخصوص خارج از تخصص خوب بنویسند. پیشنهاد من این است که اول سایت هایی که مقاله مورد نظر شما را گذاشته اند را مورد تحلیل و بررسی قرار دهید و هر کدام را حداکثر دو بار بخوانید. طبیعتا بعد از خواندن اطلاعات و جزئیات گوناگون، چم و خم آن موضوع دستتان می آید. همه ما می دانیم که یک شاعر و یا نویسنده از سرودن و نوشتن شعر و متن خود، هدف هایی در سر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

طبق مطالعه‌ای که توسط SEMRUSH انجام شده ۳۶ درصد از مقالاتی که دارای h2 , h3 هستند دارای عملکرد بهتری از نظر ترافیک، میزان اشتراک در شبکه‌های اجتماعی و تعداد بک لینک دارند. توانایی گوگل در تمایز قائل شدن بین کلمات جستجو شده را جستجوی معنایی می‌نامند. این توانایی با انتشار بروزرسانی‌های رنک برین و مرغ مگس‌خوار در الگوریتم گوگل انعکاس بیشتری پیدا کرد. در هردو بروزرسانی گوگل با استفاده تکنیک‌های پردازش زبان طبیعی و هوش مصنوعی سعی در تشخیص بهتر نیت کاربر از جستجو دارد.