دسته‌ها
اخبار

آموزش نوشتن محتوا سئو شده ابزارهای کاربردی تولید محتوا پزشکی-دنی سالیوان | سئو

طراحی محتوا فقط تکنیکی نیست که به شما کمک کند محتوای بهتری تولید کنید. به این خاطر که قرارگیری کامل محتوای جدید شما در صفحه نتایج موتور جستجو و کسب اعتبار زمان بیشتری می‌خواهد در حالیکه می‌توانید بخشی از محتوای موجود را بروزرسانی کنید و فوراً از مزایای آن بهره ببرید. اگر نگران آن هستید که پست‌های فعلی وبلاگ شما برچسب‌های مشابه زیادی دارند پس باید تلاش کنید که آن‌ها را حذف کنید. ۱۵ تا ۲۵ برچسب موضوعی مهم مربوط به وبلاگ خود را که شباهت زیادی به هم نداشته باشند انتخاب کنید.

  • بهینه سازی کلمات کلیدی به این معناست که برای نوشتن محتوای خوب کجا و چگونه از کلمات کلیدی استفاده کنید تا جستجو را به حداکثر برسانید.
  • اینکار را ناشیانه انجام ندهید اما سعی کنید تا حد ممکن از کلمات کلیدی استفاده کنید و از تمام کلمات کلیدی مورد نظر خود هر چه سریع‌تر در ۱۰۰ کلمهٔ اول استفاده کنید.
  • بلوک اصلی هر قطعه از محتوای شما، موضوع و کلمه کلیدی هدف است.
  • همانطور که در بخش هایی بالایی گفته شد، محتوا باید با هدف رفع نیاز کاربر و در نهایت ارائه خدمات خود (سایت) صورت گیرد.
  • برای ساده‌سازی این فرآیند، می‌توانید از ابزار Topic Research استفاده کنید.

پس برای این که محتوای شما بتواند در زمان اسکن شدن توسط کاربر، توجه او را جلب کند، باید از حالت یک متن ساده و خالی خارج شده و با کلمات کلیدی بولد،تصاویر جذاب، صوت، ویدیو و… به چنین محتوایی، محتوای قابل اسکن یا Scannable Content گفته می شود. وب سایت شما باید حاوی محتواهای بهینه سازی شده باشد تا به راحتی بتواند نیاز مخاطبین شما را رفع کند. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به اندازه کافی خوب باشد تا سایت های دیگر به خاطر ارزش محتوای شما، به سایت شما لینک دهند.

۱- انتخاب کلمات کلیدی مناسب و استفاده صحیح از آن

محتواهای صوتی یا پادکست­ها نیز توانسته­اند در بین دیگر انواع محتوا، جایگاه مناسب خود را در مقابل طرفداران و علاقمندان محتوا و سئو محتوا به دست بیاورند. شاید جالب باشد که بدانید محتواهای صوتی شامل انواع صوت­های هنری، آموزشی، تبلیغاتی، انگیزشی و یا حتی طنز هستند. ما با رعایت تمامی تکنیک‌ها و اصول سئو محتوا، شما را یاری خواهیم کرد که در استراتژي پیشبرد اهداف خود با سرعت بیشتری حرکت کنید. وب وان مجموعه کاملی از خدمات و محصولات شامل بازاریابی دیجیتال, سئو, سوشال مدیا,طراحی سایت, مارکت پلیس و پیامک انبوه است تا نیازهای شما را در تمام مراحل مرتفع کند.

محتواهای تصویری همانطور که از اسمشان مشخص است، بیشتر شامل انواع عکس­ها، نقشه­­ها، نمودارها و دیگر تصاویری می­شوند که در قالب خاص خود موضوعی را به اطلاع کاربر می­رسانند. در واقع محتوای تصویری یکی از آن دسته محتواهایی است که علاوه بر طرافداران بالایی که دارد، یکی از نکات موثر در سئو و بهینه سازی سایت نیز است. سئو عکس در راستای بهینه سازی تصاویر در محتوای شما کاربرد دارد. سئو محتوای شما باید به گونه‌ای انجام شود که هر دو مخاطب، یعنی هم خوانندگان و هم موتورهای جستجو را به خود جذب کند. نویسندگان ما حتی زمانی که از کلمات کلیدی استفاده می‌کنند، سعی دارند مخاطبان را درگیر کنند، تعامل را افزایش و بانس ریت را کاهش دهند.

استفاده از لینک های داخلی :

هنگام نوشتن محتوای سئو شده، چندین نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. یکی از مهمترین مراحل سئوی داخلی، تولید و انتشار محتوای سئو شده و بهینه در سایت است. محتوای سئو شده دقیقا همان چیزیست که باعث می شود سایت ما ترافیک بالایی را بتواند از گوگل دریافت کند.

شما میتوانید در قسمت توضیحات، موضوع خودتان را یاداشت کنید تا کارشناس مربوطه با شما تماس بگیرد. ما از ساعت 9 صبح الی 7 بعد از ظهر آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستیم. خلاصه محتوا، یک دید کلی از چیزی است که شما سعی دارید با محتوا به آن برسید. كه البته در رابطه با اين موضوع هم در آينده حرف خواهيم زد. اگر همه ي نتايج رتبه بندي شده در گوگل، ابزار و يا نرم افزار باشند، پس شما بايد يك ابزار يا يك قطعه نرم افزاری با ارزش ١٠ برابر آن را توليد كنيد.

یکی از فاکتورهای سئو که کمتر به آن اشاره شده، اهمیت انکر تکست در لینک سازی است. برای آشنایی بیشتر با این موضوع و انواع انکر تکست مطلب زیر را از دست ندهید. اگر هدف فروشگاه شما، فروش محصولات به صورت اینترنتی است، پس باید محتوای آن صفحات را بهینه نمایید و از تگ های مناسب در بهینه سازی استفاده نمایید. در پایان آموزش سئو سایت «اکنون خرید کنید» یا «اکنون دانلود کنید» نمونه‌های متنی معمولی از فراخوان‌های اقدام ساده هستند. اما یک CTA یا کال تو اکشن می‌تواند طولانی‌تر نیز اجرا شود، مانند «امروز ما را دنبال کنید تا هرگز پستی را از دست ندهید». عناوین مرتبط و جالبی ایجاد کنید که شامل کلمه کلیدی هدف شما باشد.

حرف H مخفف how to و به معنای “چگونه، چطور ” است و حرف W مخفف تمامی افعالی است که با Wh شروح می شوند. مانند What، Why، When، Where یا Who که به ترتیب به معنای چه، چرا، کی، کجا و چه کسی می باشد. چگونه تنها كاري كه بايد بكنيد اين است كه از اين واژه ها در عنوانتان استفاده كنيد. خبر خوب اين است كه بر خلاف تصور، سئو محتوا، كار چندان پیچیده ای نیست. چرا؟ برای اینکه تجربه ي شما منحصر به فرد و متفاوت از تجربه ي سایر آدم ها در اين كره ي خاكي است!