دسته‌ها
اخبار

آیا باید لوگوی گوگل خود را نیز تغییر دهیم؟


2 سپتامبر 2015 | ارسال شده توسط لورا کمبل

لوگوی گوگل پاک شدچه ،ی Google Doodles را دوست ندارد؟ من همیشه از Doodleهای خلاقانه Google و جدیدترین آنها لذت می برم لوگوی جدید گوگل پاک شدن لوگوی قدیمی آنها هوشمندانه و به یاد ماندنی است، زیرا تقریباً هر،ی که آن را مشاهده کند، تصویر ذهنی از پاک شدن لوگوی قدیمی و نوشته جدید با گچ و ماندگاری جادویی (در حال حاضر) را در خود دارد.

لوگوی جدید ظاهری جسورتر و بزرگتر را برای شرکتی که در 4 سپتامبر 17 ساله می شود نشان می دهد.

لوگوی جدید گوگل

تغییر لوگوی گوگل یک سوال خلاقانه برای Rank Ranger ارائه می دهد که امیدواریم در این مورد به ما کمک کنید. در حال حاضر پلتفرم سئوی ما نماد قدیمی گوگل را با حرف کوچکتر “g” نشان می دهد.

گوگل در پلتفرم سئو ردیابی رتبه

نماد لوگوی جدید گوگلسوال ما از شما این است که آیا باید آی، گوگل را که در گزارش های ردیابی رتبه شما نمایش داده می شود تغییر دهیم تا با فاوی، جدید گوگل مطابقت داشته باشد؟ آیا باید Google Mobile فعلی خود را نیز تغییر دهیم گوگل موبایل نماد در گزارش های شما؟ و اگر چنین است، بهترین راه برای نشان دادن نسخه موبایل نماد جدید چیست؟ در نظرسنجی ما شرکت کنید…


درباره نویسنده

لورا کمبل

لورا مدیر بازاریابی دیجیتال Rank Ranger، سردبیر و صاحب رسانه های اجتماعی است. نوشتن و بازاریابی از علایق لورا هستند.

او همچنین از همکاری با توسعه دهندگان Rank Ranger بر روی ایده هایی برای گزارش های جدید بازاریابی دیجیتال و ویژگی هایی که کار او را آسان تر می کند لذت می برد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/google-logo