دسته‌ها
اخبار

آیا گوگل یک وظیفه اخلاقی در نتایج جستجو دارد؟


27 نوامبر 2018 | ارسال شده توسط پاد،ت در جستجوی SEO



فراموش نکنید، می‌تو،د با عضویت در پاد،ت جستجوگر سئو دنبال کنید iTunes یا با دنبال ، پاد،ت در SoundCloud!

سوال هفته نظرسنجی پاد،ت در جستجوی SEO!

آیا گوگل در نمایش نتایج جستجو وظیفه اخلاقی دارد؟

اگر فکر می‌کنید Google اخلاقی فراتر از نمایش محبوب‌ترین نتایج جستجو دارد، به ما اطلاع دهید. با ما در میان بگذارید، تا چه حد گوگل “وظیفه جستجوی اخلاقی” را انجام می دهد یا ندارد تا بتو،م شما را در ،مت بعدی In Search معرفی کنیم!

خلاصه ،مت 05 پاد،ت جستجوگر سئو


پاد،ت در جستجوی SEO

در ،مت 05 پاد،ت جستجوی SEO، میزبانان ما، Mordy Oberstein و Jacqueline Harkham، بررسی می کنند:

  • وظیفه اخلاقی گوگل در قبال نتایج جستجوی خود چیست؟
  • آیا اظهار نظر SERP برای رویدادهای ورزشی زنده تأثیری در سئو خواهد داشت؟
  • اطلاعات مربوط به چرخ فلک ویدیویی و ،وجی جعبه تصویر
  • چگونه به درستی سؤال مربوط به توانایی (یا عدم وجود آن) Google برای استفاده از نویسنده به ،وان یک عامل رتبه بندی را چارچوب بندی کنیم.

وظیفه اخلاقی گوگل هنگام نمایش نتایج جستجو [1:16 – 8:10]

وقتی تیم‌های ورزشی برای حیوانات (ی،ی قوچ، ،س، شیر و غیره) یا سایر موجودات مشابه (جت‌ها، موشک‌ها، پادشاهان و غیره) نام‌گذاری می‌شوند، Google عمدتاً نتایج مربوط به تیم ورزشی را نشان می‌دهد نه خود موجود. به م،ای جستجو برای قوچ ها نتایج و ویژگی های SERP را به همراه خواهد داشت
به تیم فوتبال لس آنجلس، نه قوچ واقعی. موردی تعداد زیادی از این پرس و جوها را انجام داد تا متوجه شود که گوگل عمدتاً نتایج خود را با باشگاه‌های ورزشی هماهنگ می‌کند، نه نهادهایی که آنها برای آنها نامگذاری شده‌اند. علاوه بر این، Mordy دریافت که گوگل نه تنها در ایالات متحده، جایی که این تیم‌ها در آنجا مستقر هستند، بلکه حتی در بریت،ا و کانادا نیز چنین کاری انجام می‌دهد.

مشکل آشکار با پرس و جو برای ،س ها تولید یک SERP تحت سلطه تیم فوتبال Chicago Bears این است که علیرغم همنام آنها، این تیم نیست.
واقعی ،س ها این موضوع تنها با فقدان کادر ابهام‌زدایی برای بسیاری از این پرسش‌ها اغراق‌آمیز است. همه اینها این سوال را مطرح می کند که مسئولیت اخلاقی Google هنگام نمایش نتایج جستجو چیست. به این م،ا که آیا گوگل صرفاً هر چیزی را که محبوب‌تر است نشان دهد (در این مورد تیم فوتبال ،س‌های شیکاگو به جای ،س‌های واقعی) یا باید رویکردی عینی‌تر یا شاید حتی «مبتنی بر حقیقت» در نتایج جستجوی خود داشته باشد.

میزبانان ما نمایش تیم های ورزشی توسط Google را به جای موجودیت واقعی با اخبار جعلی مقایسه ،د. در حالی که 100٪ قابل مقایسه نیست (مانند ،سها یک تیم فوتبال واقعی هستند)، هیچ ، از آن اخبار جعلی حمایت نمی کند
بودن نشان داده شده است، حتی اگر محبوب ترین نتیجه ای باشد که گوگل می تواند ارائه دهد. شاید در اینجا هم همینطور باشد، زیرا گوگل باید آنچه را که میزبانان ما به جای “،س های جعلی” می نامند، “،س های واقعی” نشان دهد.


تاثیر نظر سئوی Live Sports در مورد SERP چیست؟[10:35 – 13:46]

به نظر می رسد که گوگل توانایی خود را گسترش داده است در مورد رویدادهای ورزشی زنده در SERP نظر دهید. به نظر می رسد گوگل برای اولین بار در تابستان در طول جام جه، متوجه این ویژگی شد که به شما امکان می دهد از طریق Sports Answer Box در مورد رویدادهای ورزشی زنده نظر دهید. در حالی که این یک موضوع داغ در جامعه SEO بوده است، میزبانان ما این سوال را در مورد تأثیر واقعی “نظر دادن SERP” در سئو مطرح ،د. ی،ی، چقدر احتمال دارد که کاربران به طور خاص، فقط برای اظهار نظر در مورد یک بازی، از SERP سر بزنند؟ در حالی که پلتفرم‌های دیگر، مانند توییتر، به طرفداران ورزش این امکان را می‌دهد که با دیگر، که بخشی از «جامعه آنلاین» آنها هستند، در ارتباط باشند. اگرچه این ممکن است در YouTube کار کند، جایی که کاربران از قبل برای تماشای یک رویداد پخش زنده حضور دارند، میزبانان ما نسبت به کاربر، که مخصوصاً برای نظر دادن به SERP می‌آیند بسیار بدبین بودند. شاید گوگل بهتر باشد محتوای منحصر به فردی را در بازی ارائه دهد یا حتی پخش زنده ورزشی را به SERP بیاورد. تا آن زمان، میزبانان ما این را به‌،وان تلاش گوگل برای به دست آوردن جایگاه رسانه‌های اجتماعی پس از Google+ می‌دانستند و به این نتیجه سئو 0 می‌دادند.

چرخ فلک ویدیویی و جعبه‌های تصویر رها ، بزرگ را ببینید [13:47 – 16:07]

ردیاب ویژگی‌های SERP ما دو افت بزرگ داشته است. از حدود 13 نوامبر، چرخ فلک‌های ویدیویی را هم روی دسک‌تاپ و هم در موبایل دیدیم که در بازارهای مختلف دچار رکود شدیدی می‌شوند. در ایالات متحده (رومیزی) تقریباً 30٪ کاهش در SERPهایی که حاوی چرخ فلک ویدیویی هستند مشاهده کرده ایم. از آنجایی که سئوکاران بیشتر و بیشتر سعی می کنند از “جعبه ویدئویی” گوگل استفاده کنند، ایده خوبی است که مطمئن شوید کلمات کلیدی مورد نظر شما همچنان این ویژگی را در SERP نشان می دهند.

تنها چند روز پس از مشاهده تعداد کمتری از چرخ فلک‌های ویدیویی، ما همچنین شاهد کاهش 25 درصدی Image Boxes در SERP موبایل و دسکتاپ در ایالات متحده بودیم. در اینجا نیز کاهش در جعبه های تصویر در بسیاری از بازارهای جهان مشاهده شد. موردی در برخی از داده ها غوطه ور شد اما هیچ الگوی واضحی در پس رها شدن پیدا نکرد. او اشاره کرد که گوگل به سادگی تصاویر داخل Image Box را به سایر ویژگی‌ها مانند پانل‌های دانش و قطعه‌های ویژه منتقل نمی‌کند.

اخبار و تحلیل سئو {16:08 – 18:42]

یکی دیگر از آپدیت های گوگل: در 16 نوامبر، شاخص ریسک رتبه ما شاهد افزایش چشمگیری در نوسانات رتبه بود که همسو با پچ پچ صنعت نشان می دهد که گوگل بار دیگر به روز رس، الگوریتم خود را اجرا کرده است. ما یک بررسی سریع از برخی از سایت‌های تحت تاثیر قرار دادیم و معتقدیم که این به‌روزرس، می‌تواند به‌خوبی تغییری در موردی باشد که گوگل در اواسط اکتبر عرضه کرد.

بسته‌های محلی هتل به‌روزرس، بصری دریافت می‌کنند: گوگل دارد بسته محلی خود را برای نتایج هتل بازبینی کرد با ساختن آنها بسیار بیشتر از قبل. اکنون، بسته محلی برای چنین فهرست‌هایی شامل یک “چرخ فلک برجسته” و همچنین تصاویر کوچکتر بسیار بزرگتر است. برای کاربر سخت خواهد بود که این مورد را از دست بدهد، بنابراین رتبه بندی در بسته محلی (حداقل برای لیست هتل ها) بسیار مهم تر از قبل می شود. حتی اگر کاربر از لیست ها به خودی خود راضی نباشد، دکمه بسیار برجسته تری وجود دارد که او را به یاب محلی هدایت می کند که در زیر لیست ها نمایش داده می شود. این مطمئناً باید شانس کاربر را افزایش دهد که نتایج ارگ،ک را به طور کلی به نفع Local Finder دور بزند.

آگهی‌های خدمات محلی که داده‌های رزرو را نشان می‌دهند: این آ،ین آزمایش برای تبلیغات خدمات محلی، گوگل را نشان می دهد تعداد دفعاتی که کاربران یک سرویس را رزرو ،د از طریق جعبه تبلیغات که در بالای نتایج ارگ،ک نشان داده می شود. این تغییر، البته، این احتمال را افزایش می‌دهد که کاربر سرویسی را که به دفعات بیشتر از سایر ،ب‌وکارهای نشان‌داده‌شده در آگهی‌های خدمات محلی استخدام می‌کند، استخدام کند. میزبانان ما متعجب بودند که آیا چنین داده‌هایی می‌تواند کمی “گمراه‌کننده” باشد زیرا هیچ راهی برای کاربر وجود ندارد که رزروهای سرویس را نسبت به تعداد دفعاتی که در یک جعبه تبلیغاتی خدمات محلی ظاهر شده است بداند. دانستن تعداد رزروها نسبت به تعداد «نمایش‌های آگهی خدمات محلی» بسیار مفید خواهد بود.

طرح صحیح سوال تمایل گوگل به استفاده از نویسندگی به ،وان یک عامل رتبه بندی [18:43 – 22:31]

میزبانان ما یک محتوای عالی از Stone Temple Consulting را بررسی ،د که این موضوع را در بر می گرفت گوگل از نویسندگی به ،وان یک عامل رتبه بندی استفاده می کند. شاید موضوعی که گوگل به صورت الگوریتمی به نویسندگی نگاه می کند کمی به یک موضوع داغ تبدیل شده است. موردی و ژاکلین فکر می ،د روشی که مارک ترافاژن و اریک انگ به این موضوع پرداختند، تعادل کاملی را برای این موضوع حساس ارائه می دهد. همانطور که مارک و اریک می بینند، ما با قطعیت نمی د،م که گوگل از نویسندگی به ،وان یک عامل رتبه بندی استفاده می کند. با این حال، ما می د،م که گوگل علاقه زیادی به نویسندگی دارد. ی،ی درجه خاصی از «تحرک» یا «اینرسی» در ایده وجود دارد. در هر صورت، مارک و اریک توصیه می‌کنند که چه ،ی محتوای شما را می‌نویسد، زیرا اگر نویسندگی به یک عامل رتبه‌بندی رسمی تبدیل شود، شما و سایتتان در موقعیت خوبی خواهید بود.

ارسال سئو سرگرم کننده پاد،ت In Search [21:32 – 25:34]

این هفته موردی یک جواهر عجیب و غریب را ارائه کرد:

کدام کتاب کودک به بهترین شکل گوگل را توصیف می کند؟

ژاکلین پس از “تحقیقات گسترده” به فکر فرو رفت نهنگی که همه چیز را خورد! کتاب کودک من،ی برای توصیف غول جستجو بود… از آنجایی که گوگل تا حدودی همه چیز را در اختیار دارد. به دلایل بدیهی، موردی پیشنهاد کرد والدو کجاست؟ کتاب کاملی بود… چون همه چیز درباره “جستجو” است!

به نظر شما چه کتابی برای کودکان بهترین توصیف گوگل است؟ اجازه دهید مردی و ژاکلین بد،د!

درباره نویسنده

پاد،ت در جستجوی SEO

In Search یک پاد،ت هفتگی SEO است که برخی از بزرگترین نام‌ها در صنعت بازاریابی جستجو را به نمایش می‌گذارد.

برای شنیدن بینش‌های ناب سئو با شخصیتی زیاد، هماهنگ شوید!

،مت های جدید هر سه شنبه منتشر می شود!




منبع: https://www.rankranger.com/blog/in-search-episode5