دسته‌ها
اخبار

آیکون های جدید SERP به داشبورد ردیاب رتبه اضافه شد


29 مرداد 1394 | ارسال شده توسط جوئل جانوفسکی

هدف گوگل برای بهبود تجربه کاربری با بسیاری از جدیدترین ویژگی هایی که به نتایج جستجو اضافه کرده اند، می درخشد. از آنجایی که می‌دانستیم فهرست SERP شما شامل این ویژگی‌های خاص است یا خیر، ما ۴ نماد SERP جدید را به گزارش داشبورد اضافه کرده‌ایم: جعبه پاسخ، پودرهای سوخاری، قابل توجه آنلاین و جعبه جستجوعلاوه بر رویدادها، HTTPS، نتایج محلی، اخبار، رتبه‌بندی، پیوندهای سایت و نمادهای ویدیویی که در طول سال گذشته به گزارش‌های شما اضافه شده‌اند.

هنگامی که در حال جستجو برای هر چیزی در Google هستید، Google به طور خودکار یک نتیجه جستجو را در اختیار شما قرار می دهد که ،وان صفحه، URL صفحه و توضیحات متا صفحه وب را نمایش می دهد. برای چندین کلمه کلیدی و وب‌سایت‌هایی که دارای اعتبار بالاتر هستند، Google اطلاعات بیشتری مانند ویژگی Notable Online ارائه می‌دهد در SERP، و زم، که این اتفاق برای سایت و کلمه کلیدی که در حال ردیابی آن هستید می افتد، Rank Tracker یک نماد SERP را در داشبورد نمایش می دهد.

داشبورد ردیاب رتبه

در تصویر زیر از Rank Tracker، می بینیم که Jeni’s Splendid Ice Creams دارای کلمات کلیدی با نتایج محلی، رتبه بندی، پیوندهای سایت، HTTPS، شاخص های قابل توجه آنلاین و یک جعبه پاسخ است.

نمادهای Google SERP


جعبه پاسخ گوگل

گاهی اوقات وقتی در حال جستجوی یک سوال در گوگل هستید، گوگل چیزی را در اختیار شما قرار می دهد که به آن an می گویند جعبه پاسخ. کادر پاسخ همیشه در بالای نتایج جستجوی ارگ،ک ظاهر می‌شود و بر اساس آنچه گوگل «فکر می‌کند» شما به سؤال شما پاسخ می‌دهد. به ،وان مثال، ما در داشبورد Rank Tracker 4 نماد SERP را برای صفحه Jeni’s Splendid Ice Creams > Flavors دیدیم. من از گوگل برای طعم بستنی Jeni پرس و جو کرده ام تا بتوانم آن نتایج را در زیر نشان دهم. توجه داشته باشید که در گزارش داشبورد، Rank Ranger و نماد جعبه پاسخ نمایش داده می شود جعبه پاسخ گوگل در ستون URL دامنه، در اینجا می تو،م دلیل آن را ببینیم.

جعبه پاسخ نماد SERP

1. این است جعبه پاسخ جعبه پاسخ نشانگر SERP
2. نشان می دهد که Google در حال ارائه خدمات است HTTPS نسخه این سایت که منجر به آی، قفل می شود نماد قفل https در داشبورد رتبه
3. اینها هستند لینک های سایت نشانگر سرپی لینک های سایت که میانبرهای مفیدی را برای کاربران فراهم می کند تا به مقصد مورد نظر خود برسند.
4. این است قابل توجه آنلاین نشانگر ویژگی قابل توجه SERP آنلاین وقتی روی آن کلیک می‌شود، برای نشان دادن اطلاعات اضافی در مورد وب‌سایت و/یا شرکت یا سازمان صاحب سایت، گسترش می‌یابد.

محتوای قابل توجه در Google SERP

ش،ت در نتایج موتورهای جستجو

اگر گوگل وب سایت شما را با یک دنباله پودر سوخاری در SERP آنها، این نماد SERP را خواهید یافت در ستون URL دامنه گزارش داشبورد شما نمایش داده می شود. این مورد در مورد این گزارش ردیابی رتبه برای Amazon.com است

گزارش داشبورد با ،ده نان، قابل توجه، لینک های سایت و SERP های https

این نمونه ای از ویژگی SERP breadc،bs برای یک کلمه کلیدی متفاوت در Amazon.com است که هنگام بررسی یک کلمه کلیدی که در واقع در حال پیگیری برای Apple.com هستیم با آن برخورد کردیم.

آی، سرپ گوگل آرد نان

قابل توجه آنلاین

همانطور که در بالا با ویژگی قابل توجه SERP Jeni نشان دادیم، گوگل تجربه کاربری بسیار خوبی را با آن ارائه می کند قابل توجه آنلاین. دیدن یک نماد serp آنلاین قابل توجه است در کنار URL ردیابی شده شما در داشبورد نشان می دهد که کلمه کلیدی و URL که ردیابی می کنید افزایش قابل توجه SERP آنلاین را دریافت کرده است.

عملاً به این م،ی است که در SERP زیر ،وان صفحه شما یک فلش کوچک وجود دارد. با کلیک بر روی فلش، کادری حاوی متنی در مورد وب سایت و/یا شرکت یا سازم، که صاحب سایت است و گاهی اوقات یک لوگو یا تصویر دیگر به شما می گوید ارائه می دهد. در این مثال با جستجوی “چه زبان خارجی باید کودکان بیاموزند” چندین نتیجه با کیفیت یافتیم که این ویژگی قابل توجه را نشان می دهد.

قابل توجه آنلاین

جعبه جستجو

اگر به دنبال چیزی هستید، جایی که احتمالاً می‌خواهید پس از ورود به وب‌سایت، نتیجه عمیق‌تری را جستجو کنید، گاهی اوقات Google به شما یک جعبه جستجو در بین نتایج SERP، حتی قبل از ورود به وب سایت. برای مثال، اگر به دنبال نام یک برند، نام تجاری، یا یک محصول یا خدمات خاص مانند “IKEA” یا “رزروهای مسافرتی” هستید، ممکن است این اتفاق بیفتد. این به سادگی یافتن آنچه را که به دنبال آن هستید در یک وب سایت خاص بسیار آسان تر می کند، زم، که بتو،د حتی بدون ورود به سایت جستجو کنید.

جعبه جستجوی گوگل در داخل SERP

بنابراین برای ،، از شما که با یک کادر جستجو در SERPs، در کنار دامنه خود در ستون URL گزارش داشبورد خود، ارائه شده است، جعبه جستجو جعبه جستجو نماد SERP نماد SERP مانند آنچه برای نام تجاری “Mashable” در این گزارش نمایش داده شده است.

کادر جستجو در SERP ها

فهرست رو به رشد نمادهای ویژگی SERP

کشف ویژگی های جدید SERP می تواند سرگرم کننده باشد! اگر موردی را می‌بینید که هنوز در گزارش‌های شما لحاظ نکرده‌ایم، لطفاً به ما اطلاع دهید و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا آن را برای شما اضافه کنیم. لطفاً برای فهرست کامل و شرح نمادهای ویژگی SERP پشتیب، شده در Rank Ranger به اسناد ما دسترسی داشته باشید – در حال حاضر، اگر SERPها آنها را برای کلمه کلیدی و صفحه فرود شما درج کنند، اینها مواردی هستند که در داشبورد مشاهده خواهید کرد:

ما اخیراً چندین گزارش و ویژگی جدید اضافه کرده‌ایم، بنابراین توصیه می‌کنم از مرکز راهنمایی Rank Ranger یا وبلاگ به‌روزرس،‌های ما دیدن کنید. وقتی آنجا هستید، از فرصت استفاده کنید و به اطراف نگاه کنید و اطلاعات بیشتری در مورد گزارش‌های مختلف پیدا کنید که ممکن است مفید باشند (اما ممکن است هنوز از آنها استفاده نکنید)، یا شاید چند فیلم آموزشی ما را تماشا کنید؟ همه برای افزایش رتبه خود و صعود به SERP.

درباره نویسنده

جوئل جانوفسکی

جوئل سالها تجربه عملی در زمینه سئو برای انواع مشاغل اروپایی و بین المللی دارد. دانش عالی و درک عمیق او از آنچه برای تبدیل شدن به یک متخصص SEO واقعی لازم است، در اشتیاق او به مشتریان Rank Ranger کمک می کند تا مزایای استفاده از پلت فرم ما را درک کنند.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/new-google-serp-icons