دسته‌ها
اخبار

ابزار جدید برای ردیابی ویژگی‌های Google Mobile SERP


29 تیر 1395 | ارسال شده توسط Rank Ranger

اهمیت وب تلفن همراه برای همه بازاریابان در حال افزایش است و ما متوجه می شویم که نیاز به ابزاری وجود دارد که وجود و روند به روز رس، های Google در جستجوی تلفن همراه را نظارت کند. از آنجایی که چنین ابزاری وجود نداشت، تصمیم گرفتیم آن را بسازیم. این یک پروژه چالش برانگیز بود زیرا گوگل به راه‌اندازی بسیاری از به‌روزرس،‌های جدید در طول توسعه ادامه داد، و باعث شد ابزاری بسازیم که قادر است به سرعت ویژگی‌های جستجوی جدید تلفن همراه را با انتشار Google تنظیم کند. ایجاد اولین ردیاب ویژگی های SERP Google Mobile یک تجربه عالی بود و ما خوشحالیم که امروز آن را با شما به اشتراک می گذاریم.

اولین ابزار جستجوی تلفن همراه در نوع خود، این ابزار تحقیقاتی کلان داده مجهز به مجموعه داده‌ای 100 هزار نفری است که به بازاریابان و محققان آنلاین دسترسی رایگان به روند ویژگی‌هایی که نتایج جستجوی تلفن همراه Google را در سطح جه، ارتقا می‌دهند، می‌دهد.

منوهای گزینه ویژگی های SERP موبایل

شکل 1. ردیاب ویژگی‌های SERP موبایل امکان انتخاب خاص کشور را فراهم می‌کند و دسترسی آسان به ابزارها و داده‌های ردیابی SERP، مانند داده‌های ویژگی‌های SERP موبایل بر اساس کشور را فراهم می‌کند.

ویژگی های SERP پرطرفدار در موبایل

با تمرکز بر نوسانات ویژگی SERP، ویژگی های پرطرفدار SERP چرخ فلک در ردیاب ویژگی های SERP موبایل اجازه می دهد تا بینش سریع و آسان نسبت به ویژگی هایی که در SERP تلفن همراه تغییر می کنند، داشته باشید. نمایش داده ها برای تغییرات روزانه و ماهانه، ویژگی های پرطرفدار SERP چرخ فلک بینش SERP موبایل را در سطح ،د و کلان ارائه می دهد.

چرخ فلک ویژگی های پرطرفدار SERP در ابزار ویژگی های موبایل SERP

شکل 2. صفحات AMP در نتایج اخبار در SERP تلفن همراه Google USA افزایش یک روزه 1.2961٪ و افزایش ماهانه 13.3334٪ را نشان می دهد.

نمودار بینش SERP موبایل قابل تنظیم

بسته‌های سازم، برای ردیابی ویژگی‌های خاص SERP تلفن همراه در یک نمودار Insight سفارشی فعال می‌شوند. ویژگی‌های خاص SERP موبایل را برای نمایش در نمودار بینش در طول هفته‌ها یا ماه‌ها انتخاب کنید تا روندها و ال،ای آن ویژگی‌های خاص مرتبط با نیازهای بازاریابی و تحقیقاتی شما را ردیابی کنید.

نمودار بینش ابزار ویژگی های SERP موبایل

شکل 3. نمودار Insight ویژگی‌های SERP موبایل که داده‌های مربوط به Mobile Friendly (متوسط ​​نتایج) و درصد نتایج صفحه اول را نشان می‌دهد با روند P،ne، Featured Snippet، App Box، AMP (همه پرسش‌ها) و AMP (نتایج اخبار) در یک دوره 30 روزه

تنظیمات نمودار ابزار ویژگی های SERP موبایل نمودار بینش می تواند برای ردیابی، اندازه گیری و محک زدن رفتار ویژگی ها و ،اصر SERP مانند:

  • شاخص های ارگ،ک: سازگار با موبایل، نماد تلفن، چرخ فلک، ،ده نان، رویدادها، HTTP ها، نظرات، آنلاین قابل توجه، ریز ع، ها، تصاویر کوچک ویدئو، جعبه جستجو، پیوندهای سایت، فید توییتر و غیره.
  • ویژگی های نمودار دانش: پانل های دانش، قطعات ویژه، چرخ فلک ها، و جعبه های پاسخ (مانند نقشه، سوالات مرتبط، اطلاعات، ماشین حساب، ابهام زدایی، فرهنگ لغت، پروازها، ورزش، آب و هوا، مبدل های عمومی، تغذیه، تریبون، ترجمه، سهام، تبدیل ارز، WhenIs، و غیره .)
  • موارد اضافی صفحه یک: AMP (همه پرسش‌ها)، AMP (نتایج اخبار)، برنامه (جعبه)، تبلیغات و موقعیت‌های تبلیغات، تصاویر (جعبه)، بسته محلی، اخبار (جعبه)، کارت‌های غنی، و جستجوی مرتبط
  • تعداد نتایج ارگ،ک: تفکیک نتایج در هر صفحه

هر نموداری که ایجاد کرده‌اید را می‌توان به‌راحتی به‌،وان یک فایل پی‌دی‌اف یا تصویر بارگیری کرد، در نتیجه به شما این امکان را می‌دهد که داده‌هایی را که دنبال می‌کنید به‌آس، به اشتراک بگذارید.

منوی دانلود در نمودار بینش ابزار ویژگی SERP موبایل

شکل 4 و 5. منوی تنظیمات نمودار در نمودار Insight همراه با گزینه های دانلود در نمودار Insight در ردیاب ویژگی های SERP Mobile

آمار SERP موبایل در یک نگاه

فوراً بینش داده فعلی را در مورد ،اصر مختلف SERP تلفن همراه مانند AMP، جعبه برنامه، تبلیغات، و تعداد نتایج ارگ،ک.

نمودارهای پای در صفحه ابزار ویژگی های SERP موبایل


شکل 6. داده‌های عددی همراه با نمودارهای گرافیکی و شناور برای داده‌های AMP، App Box، تبلیغات، و داده‌های SERP موبایل نتایج ارگ،ک

برای مشاهده آمار فوری مانند درصد، نشانگر را روی ،اصر مختلف در نمودارها نگه دارید AMP نتایج در جعبه اخبار، نسبت تک جعبه های برنامه نسبت به بسته های App Box شامل چندین برنامه، تفکیک از تبلیغات قرار دادن در SERP موبایل، و تشریح درصد دفعاتی که تعداد معینی از نتایج ارگ،ک در صفحه اول SERP موبایل ظاهر می شود.

علاوه بر این، شما می تو،د تجزیه و تحلیل را مشاهده کنید جعبه پاسخ انواع موجود در SERP موبایل. مجدداً، از ویژگی شناور برای نمایش عددی درصد دفعاتی که هر کادر در نتایج SERP موبایل برای کشور انتخابی ظاهر می‌شود، استفاده کنید.

پاسخ جعبه بر اساس نوع در SERP موبایل

شکل 7. سوالات مرتبط همه انواع جعبه پاسخ را در SERP تلفن همراه نشان می دهد که در 38.14٪ از جستجوهای تلفن همراه در google.com نمایش داده می شود.

ویژگی های SERP موبایل بر اساس کشور

به ویژه برای متخصصان بازاریابی و محققان علاقه مند به روندهای جه،، یک ابزار تکمیلی جدید است که به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت آمار جه، ویژگی های SERP را بر اساس کشور مقایسه کنند.

هر یک از ویژگی های SERP به طور طبقه بندی شده با داده های جه، که بر اساس هر کشور خلاصه شده اند، سازماندهی شده اند. به طور منحصربه‌فرد، کشورها را می‌توان در هر دسته داده‌ای بر اساس عملکرد داده‌هایشان برای یک ویژگی خاص SERP مرتب کرد. در هر دسته داده، شما می‌تو،د یکی از ویژگی‌های فهرست شده SERP را انتخاب کنید و کشورهای همراه را بر اساس کشورهایی که بیشترین یا کمترین درصد را برای ویژگی انتخاب شده دارند، سفارش دهید.

علاوه بر این، می تو،د فیلترهای داده خاصی را در هر دسته از داده ها تنظیم کنید. هر دسته در ردیاب SERP موبایل مجهز به فیلتری است که به شما امکان می دهد معیارهای نمایش داده های خاصی را برای هر یک یا همه ویژگی های SERP در دسته تعیین کنید. بنابراین، شما می تو،د به سرعت و کارآمد داده هایی را که با معیارهای خاص شما مطابقت دارند، ردیابی کنید و در نتیجه هرگونه اطلاعات اضافی را حذف کنید.

مقایسه کشور شاخص های آلی

مقایسه، مقایسه و ارزیابی موبایل دوستانه، HTTPS، چرخ فلک، نماد تلفن، HTTPS، لینک های سایت، رتبه بندی، تصویر بند انگشتی، تصویر کوچک ویدیو، من،ت ها، پودرهای سوخاری، جعبه جستجو، و فید توییتر در تلاش برای به دست آوردن دیدگاهی جه، در مورد رفتار SERP موبایل گوگل. داده ها در دو ج، ارائه شده است، یکی نشان دهنده درصد کل نتایج صفحه یک و دیگری نشان دهنده میانگین وقوع در صفحه یک است.

داده های شاخص های آلی بر اساس کشور

شکل 8. کشورهایی که به ترتیب کشورهایی که بیشترین درصد سایت‌های موبایل دوستانه را در صفحه اول از نتایج موبایل Google ارائه می‌دهند، نمایش داده می‌شوند.

صفحه یک نتایج ارگ،ک در سراسر جهان شمارش می شود

به منظور تجزیه و تحلیل روندها و داده های SERP تلفن همراه، نتایج ارگ،ک Page One را در سراسر جهان به ازای هر کشور، به ازای تعداد نتایج پیگیری کنید.

کشور به کشور صفحه یک تعداد نتایج ارگ،ک

شکل 9. کشورهای به ترتیب دارای بالاترین درصد SERP که با هفت نتیجه در صفحه اول نمایش داده می شوند.

صفحه یک مقایسه جه، اضافی

SERP ها را در سطح جه، برای تجزیه و تحلیل درصد عملکرد صفحه یک مقایسه کنید تبلیغات، برنامه (جعبه)، AMP (اخبار)، تصاویر (جعبه)، اخبار (جعبه)، بسته محلی، جستجوی مرتبط، و کارت های غنی.

صفحه یک مقایسه جه، اضافی

شکل 10. مقایسه جه، از موارد اضافی صفحه یک در ردیاب ویژگی های SERP موبایل که توسط کشورهایی که تبلیغات در بیش از 50 درصد نتایج صفحه اول و AMP در بیش از 15 درصد دارند فیلتر شده است. ج، میانگین میانگین تعداد دفعات آگهی و جستجوی مرتبط را در صفحه یک برای کشورهای فهرست شده نشان می دهد.

داده های نمودار دانش در سراسر جهان

رهبران درصد جه، را در پانل دانش، قطعه ویژه، جعبه پاسخ، و چرخ فلک ها و روندهای بین المللی و گرایش های گوگل را کشف کنید.

داده های نمودار دانش بین المللی


شکل 11. داده‌های پانل دانش بین‌المللی ارائه شده به ترتیب کشورهایی که بیشترین درصد پاسخ‌ها را در SERP موبایل دارند.

اهمیت SERP موبایل

با پیروی از سنت برتری داده های SERP جه، که توسط جمع آوری کننده داده خواهر خود، Desktop SERP Features Tracker ایجاد شده است، ردیاب ویژگی های SERP موبایل یک متحد قدرتمند در تجزیه و تحلیل SERP موبایل گوگل است. با جستجوی موبایل از دسکتاپ پیشی گرفت پرسش‌ها، داشتن ابزاری که داده‌های کلان را در SERP موبایل ارائه می‌دهد بسیار مرتبط‌تر است. بیش از هر زمان دیگری شاهد هستیم که SERP موبایل دستخوش تغییرات، بهبود و به‌روزرس، می‌شود، زیرا کاربران بیشتر و بیشتری بر عملکرد آن تکیه می‌کنند.

برنامه ویژه پژوهشگران

تلاش ما در توسعه این ابزار بر روی ایجاد درک و آگاهی بیشتر از SERP موبایل متمرکز بود. اگر درگیر تحقیق یا مطالعات موردی عمیق پیرامون جستجوی Google Mobile هستید و نیاز به دسترسی به داده‌های اضافی در مورد ویژگی‌های SERP، تغییرات الگوریتم، و همچنین نتایج ارگ،ک، محلی و دسکتاپ و تأثیر آنها بر سازمان‌ها، بازاریابان ،ب‌وکار، مصرف‌کنندگان دارید، و جوامع، ما شما را تشویق می کنیم که با استفاده از فرم موجود در پایین با ما تماس بگیرید ردیاب SERP موبایل.

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/mobile-serp-features-tracker