دسته‌ها
اخبار

ابزار جدید لیست مشاغل را در Google for Jobs ردیابی می کند


19 جولای 2017 | ارسال شده توسط Rank Ranger

ویژگی جدید Google for Jobs SERP هم جدید و هم بزرگ است. این ابزار جامعی است که مطمئناً جستجوی کار را برای تعداد بی‌شماری جویای کار تسریع می‌کند. با ماهیت گسترده خود، گوگل نه تنها یک ویژگی جدید SERP، بلکه یک ا،یستم جدید برای آن دسته از سایت هایی که فرصت های شغلی را فهرست می کنند، ارائه کرده است. نه تنها Google for Jobs دارای یک محیط SERP جدید است، بلکه محیطی است که مجموعه قو،ن جدیدی را برای سایت هایی که هم ظاهر می شوند و هم در آن وجود ندارند، ارائه می کند. گوگل با صفحه نمایش SERP عظیم خود، همراه با ماهیت جامع آن، قو،ن سئو را با فشار دادن سایت های شغلی ارگ،ک به پایین SERP تغییر داده است. علاوه بر بهینه سازی رتبه 1 برای یک درخواست استخدام به صورت ارگ،ک، استخدام کنندگان اکنون با رقابت بیشتری در رتبه بندی در Google Jobs روبرو هستند. خوشبختانه، اکنون می تو،د موقعیت خود را در Google for Jobs در Rank Ranger ردیابی کنید.

داده های موتور جستجوی Google Jobs

نحوه ردیابی موقعیت رتبه در Google for Jobs

با پایین آمدن پیوندهای ارگ،ک SERP برای جستجوهای مربوط به فهرست مشاغل، دانستن رتبه شما در ویژگی شغلی جدید Google بسیار مهم است. با توجه به مجموعه کاملی از فهرست‌های شغلی موجود در هنگام گسترش ویژگی، با چیزی که معادل Local Finder است، ویژگی Google for Jobs به ،وان رفتن به منبع فهرست برای کارمندان بالقوه

فهرست‌های شغلی Google گسترش یافت

فهرست گسترده‌ای از مشاغل Google می‌تواند شامل صدها نتیجه باشد و از مجموعه‌ای از فیلترها استفاده می‌کند

با کاهش اهمیت رتبه‌بندی ارگ،ک در SERP‌های مرتبط با شغل در بازارهایی که Google Jobs در آن راه‌اندازی شده است، ما فکر کردیم مهم است که اندازه‌گیری عملکرد رتبه در Google for Jobs را برای شما آسان کنیم. مشابه روشی که کمپین‌های شما ممکن است Google Organic، Google Mobile و Google Maps را ردیابی کنند، اکنون می‌تو،د با افزودن موتور جستجوی Google Jobs به هر کمپین، رتبه دامنه خود (و رقبا) را برای کلمات کلیدی خاص در Google Jobs دنبال کنید.

Google for Jobs ردیابی رتبه در دسترس بودن بر اساس منطقه

ردیابی رتبه Google برای مشاغل در حال حاضر در موارد زیر موجود است:

  • ایالات متحده آمریکا
  • ،ستان
  • کانادا
  • آفریقای ج،ی
  • هندوستان
  • اسپ،ا
  • ژاپن
  • آلمان
  • فرانسه
  • سوئیس
  • روسیه
  • بلاروس
  • هنگ کنگ
  • سنگاپور
  • هلند

ردیابی و تجزیه و تحلیل عمیق فهرست مشاغل گوگل

برای نظارت بر رتبه و رتبه لیست مشاغل در Google for Jobs، چه به صورت مجزا یا نسبت به رقبا، از ردیاب رتبه ما و سایر گزارش های رتبه ای که قبلاً با آنها آشنا هستید شروع کنید. می‌تو،د از طریق داده‌های رتبه‌بندی متوسط، عملکرد کلی رتبه خود را در ویژگی پیگیری کنید یا حتی رتبه‌های خود را در داخل و خارج از ویژگی (ی،ی رتبه‌بندی ارگ،ک) برای تجزیه و تحلیل عمیق مقایسه کنید.

در زیر تنها برخی از راه‌هایی که می‌تو،د به نتایج جستجوی Google Jobs دسترسی پیدا کنید آورده شده است:

رتبه گوگل برای مشاغل

داشبورد ردیاب رتبه به گونه ای طراحی شده است که به شما یک نمای جامع و عمیق از داده های رتبه بندی ارگ،ک شما ارائه دهد. همین امر اکنون در مورد رتبه‌بندی Google for Jobs شما نیز صدق می‌کند. از طریق داشبورد، می‌تو،د رتبه و تغییر رتبه روزانه، هفتگی و ماهانه خود را در Google for Jobs مشاهده کنید. با فعال ، داشبورد دیدگاه رقابتی، می تو،د برای رقیب خود نیز به آن دسترسی داشته باشید و داشبورد را برای تجزیه و تحلیل رقابت مساعد کنید.

داده های رتبه بندی مشاغل گوگل


رتبه بندی داده ها از ویژگی Google for Jobs همانطور که در داشبورد Rank Tracker نشان داده شده است

جنبه بصری واقعا منحصر به فرد داشبورد ردیاب رتبه، ع، فوری SERP آن است. مشابه ردیابی رتبه در موتور جستجوی سنتی گوگل، SERP Snaps،t یک نمای واقعی از نحوه رتبه بندی سایت ها در SERP ارائه می دهد. با این حال، در اینجا، این ابزار منحصر به فرد برای مطابقت با نیازهای خاص کاربر، که ویژگی مشاغل گوگل را ردیابی می کنند، بهبود یافته است. به طور خاص، پس از راه‌اندازی این ویژگی، می‌تو،د ،وان شغل، شرکت ارائه‌دهنده شغل، موقعیت شغلی، پیوند به سایتی که شغل را فهرست می‌کند، منبع فهرست، و حتی شرح کامل شغل منتشر شده در Google Jobs را مشاهده کنید.

SERP Snaps،t نتایج Google Jobs

SERP Snaps،t نگاهی به نتایج واقعی روز در Google for Jobs، از جمله شرح وظایف کامل ارائه می‌کند.

ش،تن داده های رتبه بندی گوگل برای مشاغل

یک سری راه‌ها برای تجزیه داده‌های رتبه‌بندی Google for Jobs شما از چند نقطه نظر وجود دارد.

می‌تو،د همبستگی‌ها را در رتبه‌بندی Google Job در مقابل عملکرد رتبه‌بندی ارگ،ک در ج، کنار هم در گزارش موتورهای جستجو دنبال کنید:

مقایسه رتبه موتورهای جستجو - مشاغل گوگل

در گزارش موتورهای جستجو، رتبه بندی Google Jobs را با چندین موتور جستجو به طور همزمان مقایسه کنید

همچنین می تو،د نمودار Insight سفارشی ایجاد کنید یا ابزارک های متریک با استفاده از یک سری از منابع داده برای یک مقایسه واقعاً جامع:

مقایسه رتبه متوسط ​​- Google Jobs

مجموعه‌ای سفارشی از ابزارک‌های متریک که میانگین رتبه یک مجموعه از کلمات کلیدی مشابه را در چندین موتور جستجو از جمله Google Jobs مقایسه می‌کند.

از دیدگاه تحلیل دقیق رقبا، گزارش مقایسه رتبه رقیب، رتبه‌بندی دامنه‌های رقابتی را که دنبال می‌کنید در ج،ی که به راحتی قابل پیگیری است، فهرست می‌کند:

مقایسه رتبه رقبای Google Jobs

با گزارش مقایسه رتبه رقبا، به راحتی رتبه بندی گوگل برای مشاغل رقابت را ردیابی کنید

برای نظارت بر رقبای که در کمپین ردیابی نمی شوند، می تو،د از گزارش رقبای برتر ارگ،ک استفاده کنید. در اینجا شما به رقبای دسترسی دارید که در 20 نتیجه برتر برای کلمات کلیدی کمپین شما، تعداد کلمات کلیدی که برای آنها در 20 برتر رتبه بندی شده اند، امتیاز دیده شدن آنها و حجم کل جستجو دسترسی دارید. علاوه بر این، ج، گزارش تعداد کلمات کلیدی را نشان می دهد که هر رقیب نسبت به عملکرد کلمه کلیدی شما رتبه بالاتر یا پایین تری دارد. راه اندازی ابزار مقایسه رتبه برتر رقیب، رتبه رقیب را برای هر کلمه کلیدی مش، در کنار رتبه دامنه کمپین و حجم جستجوی کلمه کلیدی فراهم می کند.

گزارش رقبای برتر ارگ،ک Google Jobs

ببینید رتبه‌بندی Google for Jobs شما چگونه با رقبای برتر شما بر اساس کلمه کلیدی مقایسه می‌شود

باز هم، اینها تنها چند راه برای استفاده از داده‌های رتبه‌بندی Google for Jobs هستند. همچنین می‌تو،د نوسانات صفحه فرود را با م،تور صفحه فرود دنبال کنید، عملکرد صفحه فرود، توزیع رتبه بر،ب را تجزیه و تحلیل کنید، و تصاویر فوری روزانه، هفتگی و ماهانه را برای روندها نظارت کنید. البته، داده‌های Google for Jobs شما را می‌توان در گزارش‌های مختلف بر،ب سفید ما، از جمله داشبورد بازاریابی بسیار قابل تنظیم، قرار داد.

داده‌های رتبه‌بندی Google for Jobs - داشبورد بازاریابی

داشبورد مارکتینگ با بر،ب سفید که توزیع رتبه بر،ب‌های کلیدواژه را در موتور جستجوی Google Jobs نشان می‌دهد



جمع آوری داده های رتبه بندی گوگل برای مشاغل

برای شرکت‌هایی که می‌خواهند داده‌ها را جمع‌آوری کنند، یک API رتبه‌بندی Google برای مشاغل جدید ارائه می‌کنیم که با ۵۰ یا ۱۰۰ نتیجه برتر در دسترس است.

این ویژگی جدید Google Jobs به درخواست شرکتی که تمرکز آن بر جذب استعداد است در Rank Ranger ساخته شده است. اگر نیازهای خاصی دارید، لطفاً به ما اطلاع دهید زیرا تیم توسعه ما ممکن است بتواند یک راه حل سفارشی را به شما ارائه دهد.

در حین کار گرفتار خوابیدن نشوید

با توجه به اینکه ویژگی شغلی جدید گوگل تأثیر عمیقی بر رتبه‌بندی‌های شغلی ارگ،ک دارد، اکنون زمان آن نیست که سر کار بخوابید. ما امیدواریم که از بینش عمیق رتبه بندی Google for Jobs که اکنون در دسترس است، بهره مند شوید. اگر این داده‌ها به شما کمک می‌کند تا تعیین کنید کدام تاکتیک‌های بهینه‌سازی برای رتبه‌بندی در موقعیت‌های برتر Google Jobs بهترین کارآمد هستند، لطفاً داستان موفقیت خود را با ما به اشتراک بگذارید!

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه شده با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/track-rank-google-for-jobs