دسته‌ها
اخبار

ابزار رایگان پیش نمایش متا تگ ها!


10 مارس 2021 | ارسال شده توسط Rank Ranger

داشتن ،وان متا و توضیحات عالی، مانند یک جلد کتاب عالی، برای ترغیب کاربران به ادامه وب سایت شما ضروری است. آنها همچنین بخشی از داشتن یک صفحه بهینه سازی شده برای گوگل هستند. با این حال، اغلب محتوایی که یک متا تگ را می سازد، زم، که در SERP ظاهر می شود، کوتاه می شود. چگونه کاربران می توانند توسط کپی هوشمند شما گیر بیفتند وقتی که حتی قبل از شروع کار قطع می شود؟ برای اینکه محتوای متا تگ خود را ترد نگه دارید، ما خوشحالیم که یک ابزار SEO رایگان به نام SERPulator ارائه می دهیم.

در اینجا نگاهی گذرا به آنچه که این ابزار پیش نمایش SERP می تواند برای متا تگ های شما انجام دهد، می بینیم!

بنر SERPulator

،اوین/توضیحات جدید را در پرواز شبیه سازی کنید

،اوین و توضیحات جدید خود را آزمایش کنید تا با شخصیت و شمارشگر پی،ل ما مطابقت کامل داشته باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ،وان و/یا توضیحات خود را به فیلدهای ارائه شده اضافه کنید و ما نه تنها به شما می گوییم که چه تعداد کاراکتر/پی،ل در SERP نمایش داده می شود/قطع می شود، بلکه به شما نشان می دهیم که چگونه در SERP به نظر می رسد. ی،ی دقیقاً می‌تو،د ببینید که برش احتمالاً کجا انجام می‌شود و چقدر ممکن است برای کپی شما م،ب باشد.

برای این، همانطور که ،وان و توضیحات خود را تنظیم و اصلاح می کنید، پیش نمایش زنده به طور خودکار هر تغییری را که ایجاد می کنید منع، می کند!

تست ابرداده با SERPulator

واکشی و پیش نمایش متا تگ ها برای هر صفحه

قبل از اینکه تصمیم بگیرید متا تگ های خود را تغییر دهید، آیا نمی خواهید ببینید که ،وان و طول توضیحات شما در حال حاضر چگونه است؟ شاید بخواهید ببینید صفحات دیگر با متا تگ‌های خود چه می‌کنند (می‌د،د، برخی از تحلیل‌های رقابتی خوب). خوب، شما می تو،د با ابزار Fetch SERPulators.

خیلی سرراست است…. URL را وصل کنید… روی fetch کلیک کنید… و اجازه دهید SERPulator جادوی خود را انجام دهد. درست مانند زم، که کپی ،وان و توضیحات خود را با SERPulator ایجاد می‌کنید، واکشی متا تگ‌ها از یک URL به شما امکان می‌دهد ببینید که چگونه کپی در واقع در SERP ظاهر می‌شود.

در مورد عبارت جستجو تحقیق کنید

به دنبال ایده هایی در مورد اینکه چه کلمات کلیدی را به ابرداده خود اضافه کنید؟ ویژگی عبارت جستجوی ما به شما امکان می دهد نزدیک ترین کلمات کلیدی را جستجو کنید تا نوآوری بیشتری در ایجاد ،وان عالی به شما بدهد! سیستم هوش مصنوعی ما کلماتی را پیدا می‌کند که از لحاظ مفهومی/موضوعی بیشتر با جستجوی شما مرتبط هستند تا به شما کمک کند بد،د چه چیزی را در ،وان یا توضیحات خود بگنج،د.

یافتن کلمات کلیدی مرتبط با موضوع با SERPulator

بیایید متا را دریافت کنیم!

ما SERPulator را با در نظر گرفتن SEO ها طراحی کردیم. این ایجاد شده است تا هر آنچه برای تحقیق متا تگ نیاز دارید در یک صفحه داشته باشید. SERPulator به شما کمک می‌کند تا تگ‌های متا خود را به سرعت و به درستی انجام دهید، چه تجزیه و تحلیل رقابت، تحقیق در مورد عبارات جستجو، یا صرفاً اجتناب از کوتاه‌سازی باشد!

برای یک ابزار سئو رایگان بد نیست!

چگونه ابزار را دوست دارید؟ آیا قابلیتی وجود دارد که مایلید اضافه کنیم؟ از طریق ایمیل در [email protected] به ما اطلاع دهید.

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/serpulator-blog