دسته‌ها
اخبار

ابزار ویژه کشف قطعه و مانیتورینگ


15 آگوست 2017 | ارسال شده توسط Rank Ranger

اگرچه ناگفته نماند، به ثمر رساندن یک قطعه ویژه می تواند شما را در مزیت قابل توجهی قرار دهد. از آنجایی که برتری رتبه صفر بسیار قابل توجه است، ردیابی پیشرفت قطعه ویژه شما، به ویژه در مقایسه با رقبا، به اولویت اصلی هر استراتژی سئو معتبر تبدیل می شود. برای تسهیل این فرآیند، ما یک مرکز جامع Featured Snippets طراحی کرده‌ایم که در آن می‌تو،د عملکرد Featured Snippet خود را در همه کلمات کلیدی خود دنبال کنید. ابزار کاملاً جدید Featured Snippet بینش‌های روزانه عمیق و جامعی را در اختیار شما قرار می‌دهد که بخش‌های ویژه شما و رقبای شما را در همه کلمات کلیدی شما پوشش می‌دهد.

ابزار قطعه های ویژه

بینش توزیع رتبه ویژه قطعه

در رابط کاربری Rank Ranger در زیر پژوهش برگه و پوشش Google Desktop و همچنین Google Mobile، ابزار قطعه ویژه با نشان دادن توزیع رتبه قطعات ویژه که برای کلمات کلیدی که شما دنبال می‌کنید ظاهر می‌شوند، شروع می‌شود. در نتیجه، می‌تو،د به راحتی ببینید که آیا گوگل در هنگام نمایش یک قطعه ویژه با اشاره به کلمات کلیدی شما، از موقعیت‌های رتبه‌بندی خاصی استفاده می‌کند یا خیر.

توزیع رتبه ویژه قطعه

توزیع موقعیت رتبه بندی قطعه ویژه در میان کلمات کلیدی که ردیابی می کنید را تجزیه و تحلیل کنید

این داده‌ها اهمیت می‌یابند زیرا گوگل واقعاً از موقعیت‌های رتبه‌بندی متفاوتی استفاده می‌کند که از آن‌ها می‌تواند قطعه‌های ویژه را در جایگاه‌های مختلف بکشد. به عبارت دیگر، همیشه اینطور نیست که گوگل از موقعیت شماره 1 یا حتی شماره 2 برای قطعه های ویژه خود استفاده کند. علاوه بر این، مجموعه خاصی از کلمات کلیدی که شما ردیابی می کنید ممکن است در واقع هر یک از گرایش های کلی یا خاص را به نفع یک الگوی کاملاً منحصربفرد کاهش دهد.

دانستن اینکه گوگل از چه جایگاهی محتوا را برای قطعه‌های ویژه خود است،اج می‌کند بسیار ارزشمند است، به‌ویژه اگر موتور جستجو از یک یا دو موقعیت برتر حمایت کند. داشتن این بینش به شما نشان می‌دهد که امتیازدهی یک قطعه ویژه برای یک کلمه کلیدی یا گروهی از کلمات کلیدی چقدر رقابتی است.

با استفاده از این ابزار، می‌تو،د داده‌های مربوط به یک کلمه کلیدی را مشاهده کنید که ممکن است علاقه زیادی به امتیاز دهی به یک قطعه ویژه برای آن داشته باشید. در این مورد، می‌تو،د ببینید که گوگل دقیقاً از چه رتبه‌هایی محتوا را برای قطعه‌های ویژه خود می‌کشد، در نتیجه به شما امکان می‌دهد یک استراتژی کلیدواژه قطعه ویژه ایجاد کنید.

برع،، دانستن اینکه گوگل در حال پخش ، قطعه ویژه خود در چندین موقعیت رتبه بندی است نیز بسیار مفید است. دسترسی به این اطلاعات می تواند به شما کمک کند تا تعیین کنید چگونه منابع محدود سئوی خود را به بهترین نحو تخصیص دهید. به عبارت دیگر، اگر گوگل چندین موقعیت را با نظم زیاد برای یک کلمه کلیدی خاص یا گروهی از کلمات کلیدی ترجیح دهد، ممکن است برای بهبود رتبه کلمات کلیدی که در آن گوگل موقعیت انتخابی بیشتری دارد، کار کنیم.

سهم بازار قطعه ویژه

یکی از سخت‌ترین جنبه‌های ردیابی موفقیت Featured Snippet، مشاهده آن در چارچوب عملکرد رقبا است. برای کمک به شما که بد،د چگونه هستید

سهم بازار قطعه ویژه عملکرد قطعه‌های ویژه در مقابل رقبا قرار می‌گیرد، ابزار ویژه قطعه «سهم بازار قطعه ویژه» دامنه اصلی در کمپین شما را به شما ارائه می‌دهد.

داده‌ها که به صورت نمودار دایره‌ای ارائه می‌شوند، درصد قطعه‌های ویژه تخصیص یافته به دامنه‌های رقابت را در میان کلمات کلیدی که شما دنبال می‌کنید در مقایسه با خودتان نشان می‌دهند. با نگه داشتن ماوس روی نمودار، تعداد واقعی قطعه‌های ویژه که در هر بخش از نمودار دایره‌ای گنجانده شده‌اند، در اختیار شما قرار می‌گیرد.

این اطلاعات قابل توجهی است. در درجه اول، زمینه موفقیت شما را فراهم می کند. در حالی که دانستن مقدار خام Featured Snippets که شامل URL شما است، البته ضروری است، اما به طور کامل عملکرد شما را واجد شرایط نمی کند. برای داشتن درک واقعی از نحوه عملکرد شما در به ثمر رساندن قطعه های ویژه برای کلمات کلیدی، دیدن عملکرد نسبی شما بسیار مهم است. ی،ی مشاهده اینکه چه سهمی از Featured Snippets شامل URL سایت شما نسبت به رقبا می شود، بینشی واقعی از قدرت و اثربخشی کلی استراتژی Featured Snippet به شما می دهد.

تجزیه و تحلیل کلیدواژه رقابت تکه های ویژه بر اساس کلمه کلیدی

پس از ارائه یک نگاه کلی به عملکرد Featured Snippet شما نسبت به رقبا، ابزار Featured Snippet یک نگاه کلیدواژه به کلمه کلیدی بسیار دقیق به امتیازات Featured Snippet ارائه می دهد. این تجزیه و تحلیل رقابت بخش ابزار ج،ی را ارائه می دهد که هر یک از کلمات کلیدی را که برای نمایش انتخاب کرده اید فهرست می کند و مجموعه ای جامع از بینش را در اختیار شما قرار می دهد.

برای هر کلمه کلیدی، ابزار دامنه ای را نشان می دهد که در ،مت Featured Snippet مرتبط ظاهر می شود (این ابزار حتی یک پیوند فعال به سایت قرار داده شده در قطعه ویژه ارائه می دهد). سپس ج، رتبه ارگ،ک سایت را نشان می دهد که در ،مت Featured Snippet برای کلمه کلیدی ظاهر می شود. سپس رتبه با حجم جستجوی کلمه کلیدی برجسته می شود تا به شما کمک کند ارزش آن و اهمیت به ثمر رساندن یک قطعه ویژه برای آن کلمه کلیدی خاص را مشخص کنید.

تجزیه و تحلیل رقابت قطعه ویژه

امتیازات Featured Snippet خود را با امتیازات رقابت بر اساس هر کلمه کلیدی مقایسه کنید

از آنجایی که ردیابی عملکرد Featured Snippet نگر، اصلی شماست، ج، اینجا به وضوح نشان می دهد (از طریق یک علامت سبز رنگ) چه زم، دامنه شما در ویژگی SERP ظاهر می شود. این ج، از یک ستون جداگانه تشکیل شده است که رتبه دامنه شما را در SERP نشان می دهد. ی،ی این ابزار به شما امکان می دهد رتبه خود را با دامنه ای که در حال حاضر در ،مت Featured Snippet ظاهر می شود مقایسه کنید.

در نهایت، ج، ابزار به شما این امکان را می دهد که ببینید واقعاً SERP یک کلمه کلیدی چگونه ظاهر شده است. با درگیر ، ویژگی SERP Snaps،t که در آ،ین ستون ج، ارائه شده است، می‌تو،د SERP را برای کلمه کلیدی همانطور که در واقع وجود دارد مشاهده کنید. تا این حد، با راه اندازی SERP Snaps،t می تو،د ،وان، URL و توضیحات 20 نتیجه جستجوی برتر را مشاهده کنید. علاوه بر این، شما همچنین می تو،د ویژگی های SERP را که در صفحه ظاهر می شود، مشاهده کنید. برای قطعه‌های ویژه، ع، فوری SERP کادری را نشان می‌دهد که بالای نتایج ارگ،ک با ،وان ظاهر می‌شود. قطعه ویژه که شامل URL مرتبط نیز می شود.

ع، فوری Snippet SERP

دیدن داده‌ها برای چندین کلمه کلیدی به طور همزمان، جدای از کارایی آن، در اصلاح استراتژی امتیازدهی Featured Snippet مفید است، زیرا به شما امکان می‌دهد هر دو حوزه را برای بهبود و هر الگوی امتیازدهی که ممکن است وجود داشته باشد، جدا کنید. ی،ی از طریق ج، ابزار، امکان تعیین اشتراک بین آن دسته از کلمات کلیدی وجود دارد که یک قطعه ویژه را با دامنه شما در آن نشان می دهند یا ندارند. توانایی ایجاد چنین اشتراکی از این جهت قابل توجه است که به شما امکان می دهد در هنگام به ثمر رساندن قطعه های ویژه برای کلمات کلیدی خاص خود، با سهولت بیشتری جداسازی کنید که چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند.

قرار دادن یک S،light در عملکرد قطعه ویژه

توسعه یک استراتژی عالی برای تسلط بر بازار تکه های ویژه بخشی جدایی ناپذیر از SEO است که در حال حاضر وجود دارد. اندازه‌گیری و پیشبرد این استراتژی مست،م نظارت دقیق بر اساس داده‌های کامل و تحلیل روند است. بیشتر از آن، پیگیری عملکرد Featured Snippet شما به م،ای نگه داشتن زبانه ها از رقابت است. در حالی که صنعت بر تعیین ماهیت قطعه های ویژه و نحوه امتیازدهی به آنها متمرکز است، بسیاری از روش های ردیابی پیشرفت واقعی نادیده گرفته شده است، به خصوص در زمینه تجزیه و تحلیل رقابت. این چیزی است که ابزار قطعه ویژه را بسیار منحصر به فرد و بینش واقعی نسبت به عملکرد قطعه ویژه شما می کند که به شما امکان می دهد ال،ای امتیازدهی را همه در چارچوب تحلیل رقابت شناسایی کنید. ابزار Featured Snippet یک کلمه کلیدی (یا بیشتر) در یک زمان بر عملکرد قطعه ویژه شما تمرکز می کند!

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه شده با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/track-featured-snippets