دسته‌ها
اخبار

اتاق فرار دخمه شوم | allescape

اتاق فرار دخمه شوم | allescape

اسکیپ‌باکس، یک بازی رومیزی است که برای شما تجربه‌ی هیجان‌انگیز اسکیپ‌روم یا اتاق فرار در خانه، محل کار یا کافه بازی را فراهم می‌کند. با دوستان، خانواده یا همکاران فکر کنید، سرنخ‌ها را کنار هم بچینید، راه خروج از مخمصه‌ای که در اون گرفتار شدید رو پیدا کنید و مأموریتتون رو به پایان برسونید… طبق مطالعات ما پینورستی‌ها اتاق فرار معما، خوش قیمت‌ترین اتاق فرار ایران است. فقط کافیست ۳۵ هزار تومان هزینه کنید تا بتوانید در گروه­‌های ۴ تا نهایت ۷ نفره، یک ساعت بازی تخفیف اسکیپ روم کنید. خودتان و دوستاتان مجموعا باید ۴ تا ۸ نفر باشید؛ ۸۰ دقیقه هم زمان دارید تا طلسم آرایشگاهی در لندن که الان به وسیله شبح یک آرایشگر که سال­‌ها پیش آنجا کار می­‌کرده تسخیر شده را باطل کنید.

  • گروه شرکت کنندههمانطور که اشاره کردیم، این بازی به صورت گروهی قابل اجرا است.
  • اتاق فرار میتواند یک خانه متروکه، سلول و یا یک زندان باشد و پر از معماهایی است که باید توسط بازیکنان حل شوند.
  • استفاده از مطالب فقط با ذکر نام اسکیپ مگ و لینک به صفحه منبع امکان پذیر است.

اگر یک سناریو به خوبی طراحی شده باشد، قطعا از آن لذت خواهید برد. سناریو‌های قوی را می‌توانید با توجه به نظرات دیگران پیدا کنید. بهتر است یک سناریو با طراحی قوی و تو در تو را انتخاب کنید تا شما را به اوج هیجان برساند. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید. باید وسایل لازم نیافیلیکس فاگ را در عرض ۶۰ دقیقه در چمدان قرار دهید تا این شخص بتوانید به قطار برسد و سفر خود را آغاز کند. برای رزرو یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید یا به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید.

چرا در صفحه بعضی بازی ها لینک رزرو وجود ندارد؟!

گروه شرکت کنندههمانطور که اشاره کردیم، این بازی به صورت گروهی قابل اجرا است. این یعنی نمی‌توانید به صورت انفرادی بازی کنید و هم چنین نیاز به همکاری با سایر اعضای تیم دارید. همه باید با یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشند تا معما به بهترین نحو ممکن حل شود. به صورت کلی بازی اتاق فرار را می‌توان به چهار بخش مختلف تقسیم کرد. بنابراین هر بخش را به شما معرفی می‌کنیم تا بیشتر با آنها آشنا شوید. ابتدای این جلسه، آیدین مهدی‌زاده‌تهرانی رئیس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی به ارائه گزارشی از تصمیم‌ها و اقدام‌های پیگیری شده در جلسه‌های قبلی پرداخت و رئوس جلسه پیش رو را مطرح کرد.

راستی اتاق فرار چیه؟

خب همان طور که می‌دانید، عدد سیزده در بسیاری از فرهنگ‌ها عددی نحس است. بازی اتاق فرار شب سیزدهم در سال ۱۳۹۸ به دست تیم اسکیپ روم دات آی آق طراحی و اجرا شده است. پس اگر برای اولین بار قصد بازی در اسکیپ روم را دارید، می‌توانید این بازی را امتحان کنید. اگر دچار بیماری آسم هستید یا مشکلات قلبی دارید، حتماً این موضوع را پیش از شروع بازی به بازی گردان اطلاع دهید.

اگه شما و دوستانتان از اینکه دست و پاهایتان بسته شود، هیچ ترسی ندارید، پیشنهاد ما به شما اتاق فرار کلبه وحشت است. فقط یک ساعت فرصت دارید که از دست کسانی که دست و پای شما را بسته‌اند فرار کنید. سناریوهای اتاق فرارها مختلف هستند که هر کدام، با توجه به مبلغی که برایشان می‌پردازید، درجه سختی و هیجان‌های مختلفی دارند. معمولا تعداد افراد برای این بازی جذاب، باید حداقل ۴ نفر باشد. نکته بعدی اینجاست که شما و دوستانتان باید روحیه کار تیمی بالایی داشته باشید تا بتوانید یک تجربه فراموش نشدنی را برای خودتان بسازید.