دسته‌ها
اخبار

اخبار SERP: تغییرات فراوان داده های SERP


11 جولای 2016 | ارسال شده توسط Shay Harel

همانطور که ژوئیه با گذشت اولین هفته کامل شروع به شروع به کار کرد، SERP های Google در سراسر جهان ال،ای داده های عجیب و غریبی را به نمایش گذاشتند. به من بپیوندید تا از ابزار همیشه قدرتمند ویژگی‌های SERP برای جمع‌آوری داده‌های ویژگی‌های Google SERP هفته گذشته از سراسر جهان در تلاش برای افشای آ،ین ال،ای نوسانات SERP Google استفاده کنم. این نوسانات بازتابی از به روز رس، های جزئی و نه چندان جزئی الگوریتم گوگل است که صدها بار در سال انجام می شود.

کاهش تبلیغات در سراسر جهان

بیایید با یک روند نزولی جه، خوب و قدیمی به داده های SERP هفته گذشته بپردازیم. تبلیغات هفته گذشته شاهد روند نزولی داده های جه، بود که هنوز از آن بازنگشته است.

کاهش تبلیغات جه،: 3 تا 9 جولای 2016

کاهش تبلیغات جه، جولای 2016

شکل 1. درصد تبلیغات نمایش داده شده در صفحه اول SERP در سطح جه، بین 3 تا 9 ژوئیه کاهش می یابد.

بین 3 و 4 ژوئیه، درصد تبلیغات در صفحه اول Google SERP کاهش یافت. داده های شکل 1 نشان دهنده a است نمونه کشورهایی که هفته گذشته کاهش قیمت داشتند و نماینده مناطقی از سراسر جهان بودند.

برخی از متمرکزترین SERPهای تبلیغاتی جهان هفته گذشته شاهد کاهش قابل توجهی در ظاهر خود در SERP بودند. در بازه زم، یک روزه کانادا و استرالیا هر یک تبلیغات در صفحه یک از SERP کمی بیش از 7 امتیاز کاهش یافت، در حالی که هندوستان تقریبا 9 واحد درصد زیان را ثبت کرد.

سایر کشورهای با عملکرد پایین تر مانند سوئد، ژاپن، و فرانسه هر کدام تقریباً 7 امتیاز کاهش در تبلیغات Page One داشتند. حتی ،ستان با کاهش 4.6 درصدی بین رتبه های 3 و 4، شاهد کاهش تبلیغات بودیم.

در طول هفته، با افزایش تعداد آگهی‌ها در کشورهای فهرست‌شده به تعداد جدید و پایین‌تر، داده‌ها کاهش یافت. هرچند کشورهایی مانند هندوستان، سوئد، و ژاپن بین 4 و 9 نیز 2 امتیاز یا بیشتر از دست داد.

آنچه که البته آشکار است (من حدس می زنم) تأثیر آشکار نوعی به روز رس، Google در SERP در رابطه با تبلیغات است. این که بسیاری از کشورهای نامرتبط و متنوع روند نزولی را نشان دادند که همزمان شروع و به پایان رسید و در همان محدوده درصد بود، نمی توان (به احتمال زیاد) تصادفی تلقی شود (باز هم حدس می زنم).

داده های ویژگی SERP در SERP ایرلندی تغییر می کند

به نقل از ش،پیر، «گریه کن ویر،!، و بگذارید سگ های جنگ لغزش کنند.” صادقانه بگویم، من کلمه ای بهتر از آنچه در SERP در ایرلند رخ داد، ندارم. ویر،. تغییرات داده های ویژگی SERP در SERP ایرلندی آنقدر زیاد بود که بررسی و تجزیه و تحلیل آن می تواند کمی آشفته باشد. با این سلب مسئولیت از راه، اجازه دهید من یک شات در آن!

تغییرات SERP در ایرلند

تغییرات SERP در ایرلند که از هفته قبل ادامه یافت

شکل 2. ویژگی های مختلف SERP در ایرلند نوسانات قابل توجهی را نشان می دهد

این اولین مجموعه داده خارج از ایرلند (بله، گفتم اولین, as in, there is more, very more…) از این جهت منحصر به فرد است که ادامه داده های هفته گذشته را ارائه می دهد. اگرچه در شکل 2 نشان داده نشده است، لینک های سایت، نتایج صفحه فرود، طول توضیحات، و قطعه ویژه همه در هفته در میان کاهش قابل توجه داده ها وارد شدند، در حالی که جعبه پاسخ در وسط افزایش داده ها وارد هفته شد.

همانطور که می بینید، هفته گذشته به تنهایی مجموعه ای از داده های ویژگی های SERP را ارائه کرد. پس از افزایش 2.5 درصدی بین 3 و 6، لینک های سایت تا 7 جولای تقریباً 7.5 امتیاز کاهش یافت. نتایج صفحه فرود بین ششم و هفتم حدود 2 درصد افزایش یافت طول توضیحات در طول همان دوره تقریباً یک کاراکتر کامل از بین رفت (برای یک ،صر SERP که به سختی یک دهم درصد نوسان دارد بد نیست).

جعبه پاسخ مسیر داده کاملاً جالبی داشت، بین 4 ژوئیه تا 6 جولای فقط کمتر از 3 واحد افزایش یافت، اما تا پایان هفته کمی بیش از یک درصد کاهش یافت. اگرچه، از بین تمام ویژگی های ارائه شده در شکل 2، قطعه ویژه شاید جالب ترین باشد چرا می پرسی؟ زیرا اگرچه به نظر می رسد بسیار شبیه به آن عمل کرده است لینک های سایت و میانگین طول توضیحات، ظاهر می تواند فریبنده باشد. در 6 جولای به شما گزارش دادم قطعه های ویژه در ایرلند بین 23 و 24 مه تقریباً سه برابر شده بود. به این ترتیب، آنچه هفته گذشته رخ داد اساساً بازگشت ویژگی به سطوح سنتی تر آن بود.

تغییرات داده های ویژگی SERP اضافی در ایرلند

نوسانات اضافی ویژگی SERP ایرلندی

شکل 3. هفت ویژگی/،صر دیگر SERP نوسانات قابل توجهی را در SERP در ایرلند نشان می دهد.

همانطور که به وضوح در شکل 3 نشان داده شده است، هفت ویژگی دیگر (برای مجموع 12 ویژگی) نوسانات قابل توجهی را در SERP ایرلندی در هفته گذشته نشان داد.

طول ،وان، که همتای خود را می پسندد میانگین طول توضیحات، یک حرکت دهنده و تکان دهنده SERP بزرگ نیست (ی،ی نوسانات آن نسبتاً کم است)، بین 6 و 7 ژوئیه کمتر از 2 کاراکتر کامل حذف شده است. بسته محلی یک بازنده بزرگ دیگر بود (هی، بی نام و نشان!)، هر چند بر خلاف طول ،وان با از دست دادن اندکی بیش از 2 درصد در هفته، کاهش تدریجی بیشتری را تجربه کرد.

پودرهای سوخاری هفته گذشته در ایرلند یک هفته را پشت سر گذاشت، زیرا پس از یک کاهش کوچک در اعداد بین 4 تا 5 ژوئیه، این ویژگی افزایش خالص 8.5 درصدی را نشان داد که ا،ریت آن بین 6 و 7 ژوئیه بود. پودرهای سوخاری با این حال، تنها ویژگی برای نشان دادن دستاوردهای قوی بین 6 و 7 نبود تصویر کوچک ویدیو، تصاویر (جعبه)، سوالات مرتبط، و جستجوی مرتبط همه در طول یک دوره یک سنبله دیدند. تصاویر (جعبه) در واقع شاهد افزایش خیره کننده 24 امتیازی بین 6 و 7 بودیم!

نتایج ارگ،ک در SERP ایرلندی

عملکرد نتایج ارگ،ک در ایرلند 3 تا 9 ژوئیه 2016

شکل 4. نتایج در هر صفحه، همراه با 10 نتیجه در ایرلند کاهش یافته است، زیرا 9 نتیجه در هفته گذشته تقریباً دو برابر شده است.

اگر فکر می‌کردید گزارش‌دهی در مورد تمام تغییرات داده‌های ویژگی SERP از SERP ایرلندی هفته گذشته تمام شده است، دوباره فکر کنید، هر چقدر که ممکن است دیوانه‌کننده به نظر برسد! در واقع، نتایج در هر صفحه بین 6 و، حدس زدید، 7، از میانگین 9.66 نتایج ارگ،ک به میانگین 9.45 کاهش یافت (که همانطور که در شکل 4 نشان داده شده است، نسبتاً بزرگ است). در واقع، متوجه خواهید شد که همراه با آنچه ممکن است به نظر می رسد کاهش کوچکی در تعداد متوسط ​​باشد نتایج در هر صفحه، درصد از 10 نتیجه ارگ،ک بیش از 20 درصد کاهش یافت، در حالی که 9 نتایج ارگ،ک بیش از دو برابر شد!

فکر نمی کنم نیازی به گفتن چیزهای بیشتری در اینجا داشته باشم، داده ها برای خود صحبت می کنند. من به سادگی نمی‌توانم بگویم که نوعی به‌روزرس،/تغییر Google وجود دارد که باعث شده رفتار داده‌های ویژگی‌های SERP عجیب و غریب ظاهر شود، اما باز هم گاهی اوقات اشتباه می‌کنم.

AMP در جهت های مختلف گسترش می یابد

هفته ای نیست که خبری از آن ندیدم AMP. چه ،ی در گوگل اهمیت آن را تایید کند، چه راهی جدید برای آن تایید صفحات AMP، ویژگی به طور مداوم مورد بحث قرار می گیرد. در واقع هفته گذشته داده های بین المللی جالبی در رابطه با این موضوع ارائه شد AMP (نتایج اخبار).

روندهای داده AMP در ایتالیا

AMP (نتایج اخبار) روند داده ها در ایتالیا

شکل 5. AMP (نتایج اخبار) در ایتالیا قبل از اینکه تا پایان هفته به طور قابل توجهی کاهش یابد، در اوایل هفته افزایش می یابد.

یکی از جالب ترین مجموعه داده های مربوط به AMP (که من دیده ام) بیرون آمد ایتالیا هفته گذشته SERP موبایل ایتالیایی هفته را با نمایش آغاز کرد AMP در 22.22 درصد از نتایج اخبار. دو روز بعد، در 5 جولای، درصدی از نتایج خبری که شامل AMP صفحات به شدت به 35.3 درصد افزایش یافتند، افزایش 13.1 درصدی. با این حال، تا پایان هفته بسیار شگفت انگیز است AMP (نتایج جدید) در ایتالیا با 9.38 درصد کاهش، 22.9 درصد کاهش داشت! مثل من طرف … یک مجموعه جالب از AMP داده های خارج از ایتالیا

داده های AMP در کانادا: ارتفاعات کوهست،

در حالی که AMP (نتایج اخبار) در ایتالیا ممکن است هفته را با درصد من،ی آغاز کرده باشد AMP در نتایج اخبار، هیچ چیز با شما قابل مقایسه نیست “ای کانادا!” مثل سرود ملی کانادا، وقتی صحبت از آن می شود AMP (نتایج اخبار) “با ،ای درخشان تو را می بینیم که قیام می کنی.”

کانادا AMP فوق العاده ای را نشان می دهد (نتیجه خبری) بالا

شکل 6. صفحات AMP در نتایج خبری در کانادا در 3 ژوئیه به 43.79% رسیدند.

اگرچه هفته را با 36.26 درصد از کل نتایج اخبار به پایان رساند، AMP (نتایج اخبار) در کانادا هفته را با نرخ بی سابقه 43.79 درصد آغاز کرد! همانطور که می بینید در ویجت واحد متریک که شامل شکل 6 است، حتی زم، که داده های دو هفته ای را نشان می دهد، چیزی به آن نزدیک نمی شود 43.79٪!

فقط برای در نظر گرفتن این عدد، بالاترین رقم به زودی منتشر خواهد شد ردیاب ویژگی های SERP موبایل دیده شده AMP (نتایج اخبار) در ایالات متحده 25 درصد بود در حالی که در ،ستان ردیاب رکورد 29.5 درصد را ثبت کرد. به اندازه کافی عجیب، تنها کشوری است که حتی به 43.79 درصد رسیده است اسپ،ا، که در 4 جولای نشان داد AMP صفحات در 32.26٪ از نتایج اخبار. به عبارت دیگر، تعداد مشاهده شده در هفته گذشته در کانادا بیش از 11 درصد بیشتر از سایرین بود AMP (نتایج اخبار) ثبت شده بر روی ردیاب ویژگی های SERP موبایل.

AMP: مجموعه ای از قله ها و دره ها

AMP (نتایج اخبار) الگوی اوج و نزول

شکل 7. AMP (نتایج اخبار) در ایالات متحده مجموعه ای از اوج داده ها را در یک دوره گزارش 30 روزه نشان می دهد.

ایده از AMP که در نتایج اخبار جهش و رها ، واقعاً یک اتفاق جدید نیست. در واقع، اگر به داده‌های یک ماه گذشته نگاه کنید ایالات متحده، متوجه خواهید شد که درصد از AMP صفحات درون نتایج اخبار تمایل دارند الگویی از قله ها و دره ها را نشان دهند. همچنین متوجه خواهید شد که قله ها مدام بالاتر و بالاتر می روند. فقط به ،وان مثال، در 14 ژوئن، AMP (نتایج اخبار) به اوج خود در 17.78٪ رسید، در حالی که کمتر از یک ماه بعد داده ها اوج نزدیک به 25٪ را ارائه ،د.

پیش بینی شخصی من، این الگو فقط ادامه خواهد داشت و AMP داده ها به صورت تصاعدی بالا می روند. این افزایش خواهد یافت زیرا من بر این عقیده هستم که خود جان مو، مدتی قبل به آن اشاره کرد AMP یک ساختار قالب بندی کلی است که به طور جه، قابل اجرا است. کافی است به eBay نگاهی بیندازید. اخیراً eBay با تشویق کامل گوگل ایجاد کرده است 8 میلیون صفحه AMP. به یاد داشته باشید، eBay یک سایت انتشارات نیست، یک شرکت تجارت الکترونیک است. همچنین به یاد داشته باشید که صفحات AMP چهار برابر سریع‌تر از صفحاتی که AMP بهینه‌سازی نشده‌اند بارگیری می‌شوند. بنابراین، مزیت واقعی AMP، خارج از فشار انتشار گوگل، سرعت آن است، که البته مختص صنعت نیست (و همچنین صفحات AMP بسیار طول، تر خواهند بود). با این AMP به روز رس،، آ،ین نمونه خود را می بینیم که چگونه سرهم بندی گوگل (ی،ی تأسیس پروژه AMP) می تواند وب را کاملاً عمیق تغییر دهد!

هیچ زم، باقی نمانده است که با آن کار کنیم

کدام ویژگی SERP در کنار نوسانات و در کدام کشور قرار خواهد گرفت؟ تنظیمات داده های ویژگی SERP آینده چگونه بر شما تأثیر می گذارد؟ آنها قبلاً چگونه روی شما تأثیر گذاشته اند؟

تجربیات نوسان داده های SERP خود را با ما به اشتراک بگذارید. شما هرگز نمی د،د، تجربیات SERP شما ممکن است در نسخه بعدی این نسخه به پایان برسد ع، فوری SERP.

درباره نویسنده

شای هارل

Shay Harel مدیر عامل Rank Ranger، یک پلتفرم ابتکاری و جامع SEO و بازاریابی دیجیتال Saas است. علاوه بر نظارت بر رشد شرکت، شی را می‌توان یافت که روی صفحه‌کلید خود ضربه می‌زند و گزارش‌های داده‌های سئوی جدید و منحصربه‌فرد را تهیه می‌کند.

زم، که شای برای کمک به صنعت سئو کار سختی ندارد، از گذراندن وقت با خانواده‌اش، نواختن گیتار، کاوش در مکان‌های عجیب و غریب و لذت بردن از شراب خوب مجموعه در حال رشد خود لذت می‌برد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/serp-snaps،t-july-12-2016