دسته‌ها
اخبار

ادغام صفحات گوگل


24 مه 2017 | ارسال شده توسط Rank Ranger

هیچ ، مانند شما اطلاعات شما را نمی داند. در واقع، هیچ ، مانند شما به داده های شما دسترسی ندارد. حتی Google، یا مایکروسافت، یا بله، حتی Ranger Ranger، به انبوهی از داده‌هایی که شما در حال ردیابی، ذخیره‌سازی، یا در غیر این صورت نگه دارید دسترسی ندارند. وقتی ،ت به داده‌های شما می‌رسد، شما مرکزی هستید که رسانه‌های مختلف ذخیره‌سازی و ردیابی اطلاعات شما باید از آن عبور کنند. به همین دلیل است که به شما کنترل کامل می‌دهیم تا هر داده‌ای را که نیاز دارید، می‌خواهید یا می‌خواهید با ادغام Google Sheets ما از دیدن آن لذت ببرید، نمایش دهید. برخلاف سایر ادغام داده های شخص ثالث، یکپارچه سازی Ranger Ranger با Google Sheets به شما این امکان را می دهد که داده هایی را که می خواهید ردیابی کنید کنترل کنید. بیشتر از آن، با یکپارچه‌سازی Google Sheets می‌تو،د داده‌هایی را که شما و فقط شما دارید نمایش دهید و به شما امکان ایجاد نمودارهایی فراتر از منحصربفرد، بلکه منحصر به فرد را می‌دهد. داده هایی که کاملاً کامل و جامع هستند.

ایجاد نمودارهای سفارشی برای نمایش داده های داخلی شما

با ادغام Google Sheets، اکنون می‌تو،د از قابلیت‌های ساخت نمودار سفارشی Rank Ranger برای نمایش داده‌های داخلی خود استفاده کنید. هر دو Insight Graph و Metric Widgets برای ایجاد نمودارهای سفارشی برای گزارش داده های خود در دسترس شما هستند. به این م،ا که شما این توانایی را دارید که معیارهای مختلف موجود در داده های خود را در کنار یکدیگر در یک نمودار متریک ،یبی یا از طریق یک سری ویجت های قابل تنظیم نمایش دهید. همانطور که همیشه در مورد Insight Graph و Metric Widgets صدق می‌کند، یک سری گزینه‌های نمایش سفارشی مانند ،اوین سفارشی، طرح‌های رنگی یا حتی نوع نموداری که می‌خواهید نمایش دهید و غیره در دسترس شماست.

داده‌های Google Sheets در ابزارک‌های متریک

داده‌های یک برگه Google که داده‌های فروش منطقه‌ای را در ابزارک‌های متریک نمایش می‌دهد

با استفاده از Ranger Ranger برای ایجاد نمودارهای بصری جذاب برای گرفتن بهترین داده های داخلی خود، می تو،د چنین اطلاعاتی را در یک زمینه گزارش دهی بزرگتر قرار دهید. سناریویی را در نظر بگیرید که در آن از فعالیت AdWords خود گزارش می دهید. مطمئناً می خواهید موفقیت کمپین های AdWords خود را برجسته کنید. با این حال، اگر بتو،د موفقیت یک کمپین AdWords را در مقایسه با تبلیغات آفلاین و حتی خود فروش نشان دهید، موفقیت آن بیشتر نخواهد بود؟ با ادغام داده های داخلی در Rank Ranger از طریق Google Sheets، اکنون می تو،د. با انجام این کار، موقعیتی ایجاد می کنید که داده های داخلی شما با داده هایی که به صورت خارجی ردیابی می کنید واجد شرایط باشد و بالع،. به این م،ی که شما اکنون این توانایی را دارید که تصویر کل داده ها را از ابتدا تا انتها به گونه ای نشان دهید که فقط شما می تو،د.

داده‌های Google Sheets در نمودار Insight

نمودار Insight داده‌های یکپارچه‌شده از طریق Google Sheet را نشان می‌دهد که همبستگی هزینه و درآمد را نشان می‌دهد

علاوه بر این، استفاده از Ranger Ranger برای ایجاد نمایشگرهای داده داخلی به شما این امکان را می‌دهد که چنین نمودارها/ویجت‌هایی را در گزارش‌های بر،ب سفید که حاوی طیف گسترده‌ای از گزارش داده‌های شما هستند، وارد کنید. به این ترتیب، می‌تو،د گزارش‌های پی‌دی‌اف با بر،ب سفید خودکار را ارسال کنید که حاوی مجموعه‌ای از اطلاعات داخلی و خارجی برای تجزیه و تحلیل داده‌های گسترده‌تر است. همچنین می‌تو،د داده‌های داخلی فعال را به همراه داده‌های خارجی فعال از طریق داشبورد مشتری به اشتراک بگذارید، در صورتی که بخواهید داده‌های دوره فعلی را نشان دهید.

با این حال، برای ایجاد جامع ترین روایت و خط داست، بین داده های داخلی و خارجی خود، می تو،د داشبورد بازاریابی را درگیر کنید. این داشبورد چند صفحه ای نه تنها به شما امکان دسترسی کامل به HTML و CSS خود را می دهد، بلکه امکان سفارشی سازی نامحدود را نیز فراهم می کند. در اینجا می تو،د داده های داخلی خود را در چارچوب داده هایی که از منابع شخص ثالث به دست آورده اید به اشتراک بگذارید به گونه ای که به شما امکان می دهد توضیحات سفارشی را درج کنید و محتوای سفارشی مانند ویدیوها، پست های رسانه های اجتماعی و غیره را جاسازی کنید. به این ترتیب، با استفاده از رتبه Ranger در این روش منجر به گزارش هایی می شود که منحصراً بینشگر هستند و برای گزارش های داخلی و خارجی قابل اجرا هستند.

Google Sheets در داشبورد بازاریابی

داده های یکپارچه از یک برگه گوگل اهمیت رتبه بندی خوب در SERP در بازار ایالات متحده را نشان می دهد

ادغام داده های Google Sheets برای مقایسه های منحصر به فرد

توانایی ادغام Google Sheets و ایجاد گزارش برای هر نوع داده ای که ردیابی می کنید، خود بسیار ارزشمند است. با این حال، از آنجایی که ما هر دو ابزارک Insight Graph و Metrics خود را به توانایی نمودار ، داده‌های Google Sheet خود مجهز کرده‌ایم، اکنون می‌تو،د همبستگی‌ها را مانند قبل ردیابی کنید. به طور خاص، می تو،د مجموعه داده های متریک ،یبی ایجاد کنید که اطلاعات هر یک از منابع داده ما (مانند ردیابی رتبه، بک لینک ها، گوگل آنالیتی،، کنسول جستجو، ادوردز، ابزار وب مستر بینگ، تبلیغات بینگ، تجزیه و تحلیل اجتماعی، CallTrackingMetrics، Yext، Google را ،یب می کند) ایجاد کنید. ،ب و کار من و غیره). نتیجه آشکار این است که می‌تو،د داده‌های داخلی خود را نمایش دهید، اطلاعاتی که فقط شما در حال ردیابی آن هستید، در کنار داده‌های خارجی که توسط منبع شخص ثالث ارائه می‌شود.

در چنین سناریویی می تو،د به راحتی نمودارها یا ویجت هایی ایجاد کنید تا همبستگی بین:

  • پیشرفت تجزیه و تحلیل اجتماعی، ترافیک سایت اجتماعی و هر جنبه از بودجه رسانه اجتماعی شما
  • داده های ردیابی تماس و فروش کلی
  • هزینه ها و رتبه بهینه سازی سایت
  • ترافیک سایت و درآمد

ترافیک ارگ،ک نسبت به درآمد
نمودار Insight که ترافیک ارگ،ک را نسبت به ارقام درآمد ارائه شده توسط Google Sheet نشان می دهد

روش های استفاده از ادغام Google Sheets در Rank Ranger به م،ای واقعی کلمه به اندازه داده های داخلی که در اختیار دارید متنوع است. با این حال، در هر مورد، نتیجه ی،ان است، بینش‌هایی که عمیقاً با داده‌هایی که منحصراً متعلق به شما هستند، گسترش می‌یابند.

با ادغام Google Sheets به شکاف فکر کنید

یک شکاف ذاتی در داده های ارائه شده توسط هر منبع خارجی وجود دارد. این به خودی خود چیز بدی نیست، این فقط ماهیت جانور است، و همه چیز در ذات خود است. هیچ منبع خارجی دقیقاً نمی‌داند که چقدر درآمد به ارمغان آورده‌اید، تا چه حد از لحاظ مالی اهرمی برای شما به ارمغان می‌آورد یا حتی هزینه هر کارمند برای شما چقدر است. به این ترتیب، هیچ منبع خارجی واقعا نمی تواند تصویر کامل را ترسیم کند. هیچ ، غیر از شما داستان کامل را نمی داند. تنها مشکل این است که گفتن آن داستان همیشه سخت بوده است. با ادغام Google Sheets در Rank Ranger، با درک اینکه نمی‌تو،م تک تک شکاف‌های داده را پر کنیم (مهم نیست که چند منبع شخص ثالث را ادغام کنیم) خودمان را متواضع کرده‌ایم. درعوض، ما تصمیم گرفتیم با توانمندسازی شما برای پر ، شکاف های داده با اطلاعاتی که احتمالاً فقط شما می تو،د داشته باشید، به شما قدرت دهیم. با انجام این کار، ما محیطی را ایجاد کرده‌ایم که می‌تو،د داستان واقعی، داستان کامل را بگویید، و زمینه و تکمیل داده‌های خارجی خود را بیاورید.

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه شده با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/google-sheets-integration