دسته‌ها
اخبار

ارزش مشارکت اجتماعی را تحلیل کنید


30 اکتبر 2015 | ارسال شده توسط مایکل ،نر

اگر به دنبال آ،ین قطعه از پازل بوده اید تا به شما کمک کند داستان موفقیت خود در رسانه های اجتماعی را بیان کنید، یک خبر عالی برای شما دارم! علاوه بر راه‌اندازی انواع گزارش‌های رنگارنگ Social Analytics که حاوی معیارهای غنی از فیس‌بوک، توییتر، یوتیوب، لینکدین و اینستاگرام هستند، اکنون می‌تو،د نمودارهای Insight را با ،یبی از داده‌های حساب رسانه‌های اجتماعی نیز ایجاد کنید. به ،وان مثال، شاید بخواهید به مشتری خود تأثیری را که بازاریابی رسانه های اجتماعی در توییتر و فیس بوک بر ترافیک سایت داشته است نشان دهید …

نمودار بینش تجزیه و تحلیل اجتماعی

نمودار بینش که در بالا مشاهده می کنید به لطف افزودن Social Analytics به ،وان منبع داده امکان پذیر شد. به سادگی یک نوع را انتخاب کنید (به ،وان مثال، فیس بوک توییتر، یوتیوب یا اینستاگرام) و لیستی از معیارهای موجود پر می شود. در شرایطی که فیس بوک می‌تو،د از میان لایک‌های جدید، ورود به صفحه، طرفداران، برداشت‌ها، داستان‌ها و بازدیدها، افراد درگیر، کلیک‌های پست، برداشت‌ها و دسترسی، دسترسی کل و عدم پسندها را انتخاب کنید.

گزینه های فیس بوک Insight Graph

می‌تو،د چندین معیار را از یک کانال اجتماعی اضافه کنید یا معیارهای کانال‌های مختلف را در یک نمودار ،یب کنید.

نمودار بینش توییتر

را انتخاب کنید توییتر شاخص‌های کلیدی عملکرد مانند توییت‌ها، بازتوییت‌ها، پاسخ‌ها، موارد دلخواه، بازتوییت‌های به‌دست‌آمده، اشاره‌ها (به‌علاوه اشاره‌ها: دسترسی، پاسخ‌ها، دسترسی به پاسخ‌ها، بازتوییت‌ها و موارد دلخواه)، و دنبال‌کنندگان مادام‌العمر، دنبال‌،، موارد دلخواه، توییت‌ها و فهرست‌ها

شاخص های کلیدی عملکرد توییتر

عملکرد کانال برند YouTube

یوتیوب معیارها عبارتند از: پسندیدن، نظرات، نپسندیدن ها، درآمدها، دقیقه های ،نی تماشا، موارد دلخواه اضافه شده، موارد دلخواه حذف شده، اشتراک گذاری ها، بازدیدها، مش،ین به دست آمده، و مش،ین از دست رفته

YouTube Analytics و میانگین رتبه

KPIهای تصویر و ویدیو اینستاگرام

نمودار و نظارت بر روندها در اینستاگرام دنبال کنندگان، دنبال کننده ها و کل پست هاآنالیز اینستاگرام

نتایج بازاریابی رسانه های اجتماعی را به اشتراک بگذارید

نمودارها و گزارش‌های Insight تجزیه و تحلیل اجتماعی را ،یب کنید، یک صفحه جلد سفارشی اضافه کنید و گزارش‌های PDF را برنامه‌ریزی کنید تا به‌طور خودکار به چندین آدرس ایمیل تحویل داده شوند. یا برای گزارش‌های تعاملی آنلاین می‌تو،د آنها را به داشبورد مشتری بر،ب سفید اضافه کنید.

نمودار بینش با معیارهای ،یبی

صادرات نمودار بینشزیبایی Insight Graph این است که می‌تو،د با انتخاب از میان یک پالت رنگ طراح، انواع نمودارها و مجموعه گسترده‌ای از معیارهای عملکرد بازاریابی، هر نمودار را منحصربه‌فرد خود کنید. اگر اتفاقی می‌افتید که شاهکاری خلق می‌کنید که به آن افتخار می‌کنید، امیدواریم آن را به یک تصویر یا فایل PFD صادر کرده و به خدمات مشتری ارسال کنید تا ما نیز آن را تحسین کنیم.

درباره نویسنده

مایکل ،نر

مایکل در نظر دارد که یک پیشاهنگ رنک رنجر باشد. همیشه در جستجوی وب سایت عالی، جست و جوی جهان برای نکات سئو، بهینه سازی ع، ها، محتوا و لینک ها. هر چیزی که می تواند از یک صفحه نمایش LED نمایش داده شود، می تواند یک ابزار بازاریابی باشد.

مایکل معتقد است که Rank Ranger پناهگاه نهایی برای جنگجویان SEO است و مشتاق راهنمایی آنها برای یافتن بهترین راه برای استفاده از نرم افزار SEO ما – گزارش ها، نمودارها، ابزارها و ویژگی های بر،ب سفید – برای بهبود روش مدیریت SEO و بازاریابی دیجیتال است!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/social-،ytics-insight-graph