دسته‌ها
اخبار

از 10 اشتباه رایج سئوی محلی اجتناب کنید


16 جولای 2015 | ارسال شده توسط Mic،e Anne Leah Custodio

سئوی محلی به روشی تبدیل شده است که ا،ر مصرف کنندگان جستجو می کنند و تعداد فزاینده ای از جستجوهای محلی در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود. تقریباً 7 میلیارد جستجوی محلی منحصر به فرد هر ماه فقط در ایالات متحده انجام می شود و گوگل در چند سال گذشته نتایج محلی را برای بسیاری از کلمات کلیدی غیرمحلی نشان می دهد.

به همین دلیل است که برای ،ب و کارهای کوچک یا بزرگ منطقی است که زمان و تلاش خود را برای توسعه کمپین های سئو محلی قوی و کارآمد سرمایه گذاری کنند. با این حال، با تغییر مداوم قو،ن بهینه سازی وب سایت توسط گوگل، بسیاری از ،ب و کارها با رتبه بندی وب سایت های خود در نتایج موتورهای جستجو مشکل دارند.

در اینجا لیستی از 10 اشتباه رایج در سئوی محلی و نحوه درست راه اندازی وب سایت و لیست های ،ب و کار محلی خود آورده شده است تا محصولات یا خدمات شما به بازار هدف شما به صورت آنلاین برسند. دوره آموزشی ClickMinded SEO.

1) عدم وجود فهرست محلی +Google

صفحات ،ب و کار گوگلهنگامی که افراد «محصولات یا خدمات نزدیک» را جستجو می کنند، نتیجه شامل یک نقشه بزرگ در گوشه سمت راست بالای صفحه 1 می شود و بخش اصلی نیز NAP (نام، آدرس، تلفن) محصولات/خدمات مورد جستجو را نشان می دهد. این ،ب و کارها نه بر اساس سئوی وب سایت آنها، بلکه بر اساس صفحه فهرست محلی +Google آنها در این بخش گنجانده شده اند. اگر ،ب و کار شما دارای یک Google+ Local صفحه هنوز، مطمئن شوید که یکی را ایجاد کرده اید. حتماً فهرست ،ب و کار خود را تأیید کنید، زیرا این مرحله مهم مالکیت شما را بر صفحه تأیید می کند تا هیچ ، دیگری نتواند آن را ویرایش کند.

2) انتخاب کلمات کلیدی اشتباه

کلمات کلیدی در کمپین های سئوی محلی بسیار ضروری هستند. آنها عباراتی هستند که معمولاً توسط مخاطبان هدف شما هنگام جستجوی آنچه که نیاز دارند استفاده می کنند و آنها را به وب سایت شما هدایت می کنند. هنگام انتخاب کلمات کلیدی خاص برای تجارت خود، ضروری است که تعادل کامل بین ترافیک، هدف و سطح رقابت را بیابید.

3) عدم تحلیل رقابتی

هنگامی که به دنبال کلمات کلیدی می گردید، و همانطور که سایت شما به بهبود رتبه خود ادامه می دهد، همیشه باید از تجزیه و تحلیل رقبا استفاده کنید. با مطالعه کارهایی که 5 تا 10 رقیب برتر در جایگاه شما انجام می دهند، متوجه خواهید شد که چه چیزی واقعاً کار می کند، کلمات کلیدی رایج مورد هدف قرار می گیرند و چه نوع بک لینک هایی برای رتبه بندی برای هر ترم لازم است.

4) اطلاعات تماس ناقص یا نادرست در وب سایت شما

صفحه تماس وب سایت شما باید حاوی نام، آدرس و شماره تلفن ،ب و کار شما باشد که به صورت متن و نه به صورت تصویر فهرست شده است. این به Google اجازه می‌دهد به راحتی اطلاعات تماس شما را بخواند و صحت آن را تأیید کند. Google اطلاعات فهرست شده در وب سایت شما را با اطلاعات فهرست شده در صفحه محلی +Google شما مقایسه می کند، بنابراین مطمئن شوید که این دو دقیقاً اطلاعات تماس مشابهی را نشان می دهند.

5) بدون نظر مشتری

به راحتی نمی تو،د مشتریان خود را وادار به ارسال نظرات آنلاین کنید، زیرا این امر مست،م صرف زمان و تلاش است. کاری که می تو،د انجام دهید این است که شخصاً، از طریق ایمیل یا تلفن از آنها بپرسید و این روند را تا حد امکان برای آنها آسان کنید. از بین این سه مورد، ارسال ایمیل به مشتریان شما موثرترین راه برای واداشتن آنها به ارائه یک بررسی آنلاین است. مطمئن شوید که ایمیل شما حاوی پیوندی به نمایه محلی +Google شما باشد تا مشتری شما مجبور نباشد به دنبال آن باشد. دریافت نقدهای مثبت ممکن است زمان بر باشد، اما در نهایت افزایش یافته و به ،ب و کار شما مزیت رقابتی خواهد داد.

6) بدون اطلاعات مکان در تصاویر

تصاویر ارتباط قابل توجهی را به صفحات وب شما اضافه می کنند. مطمئن شوید که صفحات وب سایت شما حداقل یک تصویر دارند و هر تصویر دارای نام فایل مرتبط و بر،ب متنی ALT است که حاوی کلمه کلیدی و مکان هدف است.

7) بر،ب های ،وان صفحه نام و شهر ،ب و کار شما را ندارند

در حالی که ا،ر وب مسترهای بازار محلی هنوز از بر،ب های ،وان بی اثر مانند “خدمات” یا “خانه” استفاده می کنند، این بر،ب ها به اندازه کافی اطلاعات سایت شما را در مورد چیست. ،وان صفحه شما باید شامل مرحله توصیفی کلمه کلیدی، نام ،ب و کار شما و شهری باشد که در آن فعالیت می کنید.

8) محتوای وب سایت نازک با کیفیت پایین

وب سایت شما بر نحوه رتبه بندی صفحه محلی +Google شما در نتایج جستجو تأثیر می گذارد. اگر وب سایتی باریک (کمتر از 500 کلمه در هر صفحه) با محتوای کم کیفیت دارید، رتبه بندی در گوگل برای شما دشوار خواهد بود. مهم است که تمام صفحات وب کلیدی خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که حداقل 500 کلمه از محتوای مرتبط دارند.

9) بدون لینک های با کیفیت بالا و مرتبط

داشتن لینک‌های ورودی با کیفیت بالا به صفحات وب خود یکی از بهترین راه‌ها برای متقاعد ، Google است که وب‌سایت شما مرتبط است و شایسته قرار گرفتن در نتایج جستجوی محلی است. با انتشار و تبلیغ محتوای عالی، سایر وب سایت ها را به وب سایت خود پیوند دهید. یک نقطه شروع خوب برای تلاش‌های ایجاد لینک، گنجاندن منابع معتبر، مانند اخبار محلی و سایر رسانه‌ها، و همچنین اتاق بازرگ، محلی، تجارت محلی مرتبط با تخصص، و انجمن‌های حرفه‌ای است.

10) عدم حضور در شبکه های اجتماعی

فعالیت رسانه‌های اجتماعی یکی از سیگنال‌هایی است که گوگل برای رتبه‌بندی ،ب‌وکارها استفاده می‌کند. تبلیغ وبلاگ ها یا صفحات وب خود از طریق فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی فرصتی عالی برای ایجاد قرار گرفتن در معرض و سر و صدای بیشتر در مورد ،ب و کار شما است.

سئوی محلی شامل ایجاد تغییرات کوچک و در عین حال قابل توجه در مناطق مختلف وب سایت شما است. این تلاش‌ها، وقتی با سایر بهینه‌سازی‌های کلیدی ،یب شوند، تأثیر زیادی بر روی مخاطبان هدف شما و همچنین عملکرد کلی شما در نتایج جستجوی ارگ،ک خواهند داشت.

درباره نویسنده

میشل آن لیا کاستودیو

من یک متخصص سئو اختصاصی با تقریبا 5 سال تجربه و پروژه های موفق بسیاری هستم. من بازاریابی آنلاین را برای استارت آپ ها، غیرانتفاعی ها و شرکت ها انجام داده ام. شایستگی اصلی من در مدیریت کامل و نهایی برای رتبه بندی یک وب سایت در موتورهای جستجوی اصلی و همچنین افزایش ترافیک است.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/local-seo-mistakes