دسته‌ها
اخبار

استراتژی ارتباط با ایمیل (چگونه پاسخ خود را بهبود ببخشید و برنده شوید)


13 اکتبر 2021 | ارسال شده توسط ال،اندرا تاچالوا

“دسترسی به ایمیل من بد است؛ من مطلقاً هیچ پاسخی دریافت نمی کنم.”

من اغلب پیام های مشابهی از افراد تازه کار دریافت می کنم و می خواهم بگویم که درد شما را احساس می کنم. مدتی طول می کشد تا نتایج به دست بیایند، و بیشتر فرصت های ارتباطی تا زم، که با یک مشتری بالقوه رابطه برقرار نکنید، هیچ مشارکتی را به همراه نمی آورند.

اگر می‌تو،د با این مشکل ارتباط برقرار کنید، اجازه دهید چند درس را که در طول تجربه‌ام آموخته‌ام در مورد نحوه نزدیک شدن به مشتری و در واقع علاقه‌مند ، آنها به پاسخ دادن با شما به اشتراک بگذارم. در اینجا چیزی است که ما در مورد آن صحبت خواهیم کرد:

  • چگونه فرصت های ارتباطی مرتبط را پیدا کنیم.
  • چگونه شخصی سازی را به روش صحیح انجام دهیم.
  • آنچه برای گردآوری یک پیگیر پیروز لازم است.

بیایید شیرجه بزنیم

هشدار جستجوی پیوند: فقط فرصت های مرتبط را هدف قرار دهید

با جستجوی پیوند، کیفیت همیشه بر کمیت مقدم است. شما می تو،د گسترده ترین لیستی از مشتریان بالقوه تهیه کنید، اما نتیجه برجسته و فوری را تضمین نمی کند.

همین امر در مورد ارتباط مشتریان بالقوه شما نیز صدق می کند – اگر یک تماس فراگیر از یک صنعت یا جایگاه کاملاً نامرتبط با شما باشد، انتظار نداشته باشید که آنها علاقه مند به پاسخگویی باشند. به عبارت دیگر، ، به داخل، ، بیرون. اگر سایت های نامربوط اضافه کنید، نرخ پاسخگویی نزدیک به صفر دریافت خواهید کرد.

به همین دلیل است که من همیشه توصیه می‌کنم با بررسی مجدد اینکه آیا سایت به جایگاه شما مرتبط است یا خیر، فرآیند توسعه را آغاز کنید. معمولا، شما باید این کار را به صورت دستی انجام دهید، اما ابزارهایی مانند پیچ با، می تواند زندگی شما را آسان تر کند در آنجا، می تو،د بدون باز ، هر یک از آنها در یک برگه جدید، از طریق وب سایت ها کلیک کنید:

جدای از بررسی ارتباط در سطح و سطح صنعت، نگاه دقیق تر به وب سایت مشتری و پاسخ به سؤالات زیر نیز بسیار مهم است:

  • آیا یک وب سایت محتوای من،ی برای قرار دادن لینک های شما در آن دارد؟
  • آیا وبلاگ به طور مرتب به روز می شود؟
  • آیا محتوایی در وب سایت وجود دارد که صاحبان آن سعی در ترویج آن داشته باشند و آن را به رتبه بالاتری در SERP ها برسانند؟

بگذارید هر سه نکته را روشن کنم.

اول و مهمتر از همه، اگر یک وب سایت پست های وبلاگی متن، با ا،امات کمپین لینک سازی شما ندارد، روی آن شرط بندی نکنید. تقریباً هیچ شانسی برای دریافت بک لینک از آن وجود ندارد.

فعالیت وبلاگ نیز اهمیت زیادی دارد. گاهی اوقات متوجه می شوید که صاحبان وب سایت وبلاگ را رها کرده اند و به وضوح روی بازاریابی محتوا و سئو سرمایه گذاری نمی کنند. یا برع،، وب سایت می تواند امیدوارکننده به نظر برسد، اما واضح است که اولویت های دیگر مهمتر از محتوای وبلاگ هستند. در هر صورت، اگر بدیهی است که هیچ ، پاسخ نمی دهد، نمی خواهید وقت خود را تلف کنید.

در نهایت، اگر یک وب‌سایت در حال انجام یک کمپین تبلیغاتی برای یکی از محتوای خود است و به طور فعال در حال ایجاد لینک به آن است، می‌تو،د از این فرصت برای ارائه پیشنهاد خود نیز استفاده کنید. برای یافتن این اطلاعات، BuzzSumo گزارش محتوای وب – به شما امکان می دهد ببینید که کدام پست بیشترین تعداد دامنه ارجاع را به دست آورده است:

نکته حرفه ای: استفاده از ارتباطاتی را که از قبل در کانال های مختلف دارید در نظر بگیرید. به ،وان مثال، می تو،د یک نظرسنجی در لینکدین شروع کنید و سوالات مربوط به لینک بیلدینگ را بپرسید. این نه تنها راهی برای افزایش فعالیت نمایه است، بلکه فهرست مخاطبین شما را نیز غنی می کند. موضوع این است که در لینکدین، می تو،د نام شرکت کنندگان در نظرسنجی را ببینید. یواشکی اما خلاق.

شما می تو،د همین ترفند را با نظرسنجی در فیس بوک انجام دهید. تنها چیزی که وجود دارد این است که ابتدا باید عضو یک گروه فیس بوک مرتبط شوید. اگر نمی د،د از کجا شروع کنید، می تو،د به آن بپیوندید تقویت وبلاگ نویسان B2B گروه در آنجا، بسیاری از ارتباطات ارزشمند را خواهید یافت.

هرگز شخصی سازی را نادیده نگیرید

به شخصی سازی به ،وان جام مقدس دسترسی به ایمیل فکر کنید – باید دائماً به دنبال آن باشید. دلیل این که کلید موفقیت در ارتباط با پیوند است، ایجاد رابطه است. پاسخ و نرخ برنده شدن کمپین تبلیغاتی شما را کنترل می کند. مطمئناً شخصی سازی نیاز به تحقیق و تلاش زیادی دارد. اما نتیجه نهایی شما را شگفت زده خواهد کرد.

اجازه دهید در مورد آزمایش کوچکی که من و تیمم مدتی پیش انجام دادیم به شما بگویم. ما دو نامه ارسالی ایجاد کرده‌ایم – یکی از یک الگو پیروی می‌کرد و دیگری شامل پیام‌های بسیار شخصی‌شده بود.

نتایج حیرت‌انگیز بود، اما انتظار می‌رفت: ایمیل‌های قالب فقط یک یا دو پاسخ به ازای هر صد پیام دریافت ،د، در حالی که پیام‌های شخصی‌شده دو برابر بیشتر پاسخ‌های مثبت دریافت ،د.

با توجه به این نکته، باید بد،د که شخصی‌سازی بسیار فراتر از افزودن نام مخاطب است. در عوض، فراخو، یک مشتری بالقوه به نام آنها یک امر مسلم است.

برای شخصی‌تر ، ایمیل‌های خود توصیه می‌کنم این کار را انجام دهید:

  • افراد من، را برای اطلاع رس، انتخاب کنید. همانطور که قبلاً اشاره کردم، این باید یک تماس فراگیر با یک موقعیت شغلی مرتبط باشد. به ،وان مثال، ممکن است فردی باشد که در یک بخش سئو یا روابط عمومی کار می کند.
  • به فعالیت آنلاین مشتری بالقوه مراجعه کنید. به ،وان مثال، می تو،د از طریق فید لینکدین مشتری بالقوه (با توجه به اینکه آنها در آنجا فعال هستند) بروید، یک پست جالب انتخاب کنید و در ایمیل خود به آن مراجعه کنید. این کمک خواهد کرد که پیام شما برجسته شود.
  • اجازه دهید خلاقیت شما جریان یابد. آیا علاقه ای وجود دارد که شما را با چشم انداز متحد کند؟ آیا تجربیات مش،ی دارید؟ اگر بله، حتماً آن را در ایمیل خود ذکر کنید. به ،وان مثال، من متوجه شدم که مشتری من در بریستول زندگی می کند و پیامم را با یک داستان مرتبط برای ارائه برخی از آمارها هدایت کرد:

  • در ازای آن چیزی ارائه دهید. طبیعی است که یک مخاطب ارتباطی از شما چیزی بخواهد. بنابراین، فوراً به دنبال راه های ارگ،ک برای پیوند دادن به وب سایت یا صفحه خود باشید. به ،وان مثال، می‌تو،د آن‌ها را در یک پست مهمان، خبرنامه خود به نمایش بگذارید یا در صورت حضور قوی در رسانه‌های اجتماعی، آن‌ها را ذکر کنید. در اینجا، من یک پیوند را در پست بعدی ارائه می دهم:

توجه داشته باشید که من در مورد ایجاد مشارکت با وبلاگ های شرکتی صحبت می کنم. مهم است که تأکید کنیم که بک لینک فقط از وبلاگ های بسیار قابل اعتماد متعلق به مشاغل و سازمان های تأیید شده ارائه می شود. چنین پیوندهایی ارزش بیشتری برای موقعیت شما در SERP ها دارند.

نکته حرفه ای: قبل از ارسال یک ایمیل کمکی، سعی کنید در لینکدین گرم ، را انجام دهید. به سادگی با مشتری بالقوه ارتباط برقرار کنید، یک پیام کوتاه برای نشان دادن مقاصد خود بگذارید، یا یک نظر م،ادار در زیر یکی از پست های اخیر آنها بنویسید.

میلوش کرازینسکی:
“همیشه به خاطر داشته باشید که هنگام دریافت ایمیل، اولین و تنها فکر گیرنده این است که “چه چیزی برای من مفید است؟”. از نظر شخصی سازی متمرکز شده است – با پیام هایی که بلافاصله و به طور جامع با گیرنده طنین انداز می شود.

ایمیل های اطلاع رس، خود را به صورت مذهبی دنبال کنید

پیگیری یک انتخاب نیست، بلکه بخشی جدایی ناپذیر از یک کمپین تبلیغاتی ایمیلی است. یک اشتباه رایج این است که اگر بعد از اولین ایمیل پاسخ ندهند، یک تماس ارتباطی را از دست داده اید.

در واقع، همچنین وجود دارد پژوهش تایید ،وم پیگیری طبق گزارش ها، 80 درصد معاملات غیر معمول پس از حداقل 5 پیام پیگیری بسته می شوند و تنها 2 درصد پس از اولین برخورد با مشتری احتمالی رخ می دهد.

اگرچه این تحقیق بر فروش متمرکز بود، اما ما هنوز هم می‌تو،م درس‌هایی را برای اطلاع‌رس، ایمیل به دست آوریم – مهم نیست که طرح شما چقدر خلاقانه است، پیگیری همیشه ضروری است. بنابراین، از قبل در مورد آن فکر کنید.

در اینجا چند توصیه وجود دارد که می توانم با شما در مورد پیگیری برنده به اشتراک بگذارم:

  • هیچ چیز خسته کننده ای مجاز نیست. منظورم از خسته کننده چیست؟ عباراتی شبیه به “من هرگز از شما نشنیده ام”، “شاید فراموش کرده اید پاسخ دهید” یا چیزی شبیه به این ایمیل:

  • داستان اصلی خود را دنبال کنید. اگر اولین پیام خود را با یک شوخی یا روایت دیگری شبیه به مثال من در بخش قبل هدایت کردید، پیام جدید خود را با ارائه جزئیات بیشتر در مورد آن شروع کنید یا حداقل به چیزی مرتبط برسید.
  • خیلی زورگیر نباش ممکن است برای دریافت پاسخ مضطرب باشید، اما مداومت بیش از حد می تواند بیشتر از اینکه مفید باشد، ضرر دارد. زیاد و زیاد پیگیری نکنید. با توجه به تجربه من، توصیه می کنم بیش از سه مورد بعدی ارسال نکنید.

اگر پاسخ صفر دریافت می کنید، بررسی کنید که آیا فرد من،ی را هدف قرار داده اید یا خیر. دلیل ممکن است هدف قرار دادن اتصال اشتباه باشد.

نکته حرفه ای: همیشه می تو،د بازی بعدی خود را با ابزارهای خاص خودکار کنید. برای مثال Pitchbox را در نظر بگیرید. می‌تو،د از آن برای برنامه‌ریزی فوری همه ایمیل‌های بعدی استفاده کنید و با افزودن جزئیات خاص مشتری احتمالی، آن‌ها را بسیار شخصی‌سازی کنید. به ،وان مثال، می‌تو،د به مخاطب خود در ارتباط با پیوندی که اخیراً از یک منبع با کیفیت به دست آورده‌اید تبریک بگویید.

همچنین یک ویژگی جالب به نام “Merge Fields” وجود دارد که به شما امکان می دهد به طور خودکار اطلاعات را در موضوع و متن ایمیل خود اضافه کنید.

به سوی تو

اطلاع رس، ایمیل یک استراتژی عالی برای یافتن شراکت های برنده است، اما اگر تلاش بیشتری انجام ندهید، معمولاً پاسخ پایین و نرخ برنده شدن پایین است.

اولاً، من در مورد کیفیت چشم انداز برای توسعه صحبت می کنم. آیا آنها به ،ب و کار شما مرتبط هستند؟ آیا آنها محتوای من،ی دارند که بتوانند پیوند شما را در آن قرار دهند؟ وبلاگشون فعاله؟ قبل از رسیدن به آنها کمی حفاری انجام دهید.

ث،ا، روی شخصی سازی پیام های خود سخت کار کنید. به طور کامل درباره فرد مورد نظر تحقیق کنید، فعالیت رسانه های اجتماعی او را بررسی کنید و در ازای آن به یک پیشنهاد ارزشمند فکر کنید. به عبارت دیگر، چیزی را پیدا کنید که این شخص خاص را به پاسخ دادن علاقه مند کند.

در نهایت، با پیگیری های خود به همان اندازه جدی برخورد کنید. همان رشته فکری را حفظ کنید و ثابت قدم باشید. این دستور العمل کاری من برای پاسخگویی بهتر و نرخ برد است. ایده های شما چیست؟ چه چیز دیگری را برای یک کمپین تبلیغاتی مفیدتر از طریق ایمیل توصیه می کنید؟

درباره نویسنده

ال،اندرا تاچالووا

ال،اندرا بنیانگذار کنفرانس دیجیتال مارکتینگ و آژانس Di،alOlympus.net است. او یک سخنران و مشارکت کننده مکرر در وبلاگ های بازاریابی دیجیتال پیشرو، از جمله Moz، SEJ، Salesforce، و Hubs، است.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/email-outreach-strategy