دسته‌ها
اخبار

استراتژی برچسب عنوان: ترافیک هدفمند بیشتری دریافت کنید


10 مه 2023 | ارسال شده توسط Darrell Mordecai

استراتژی تگ ،وان

همه ما می د،م که چگونه تگ های ،وان را بهینه کنیم، درست است؟

کلمه کلیدی مورد نظر خود را اضافه کنید و مطمئن شوید که ،وان شما بیش از 60 کاراکتر نباشد.

سپس، به سراغ چیز دیگری بروید.

خوب حدس بزن چی.

راه‌هایی برای بهینه‌سازی تگ ،وان خود وجود دارد تا کلیک‌های هدفمند بیشتری به دست آورید.

چگونه؟

در این پست، یک استراتژی تگ ،وان را که با استفاده از ردیاب رتبه Rank Ranger کشف کردم به شما نشان می دهم و اینکه چگونه می تو،د از این استراتژی برای افزایش ترافیک و فروش استفاده کنید.

اما ابتدا، اجازه دهید به شما نشان دهم که چگونه این قطعه تگ ،وان زیبا را کشف کردم.

بر،ب های ،وان: اجازه دهید داده ها صحبت کنند

من اخیراً در جستجوی م،تور Rank Ranger SEO برای کلمه کلیدی “پرواز از لندن” بودم.

من متوجه چیز شگفت انگیزی شدم. ببینید آیا می تو،د آن را تشخیص دهید:

Rank Ranger بر،ب های ،وان پویا را نشان می دهد

همانطور که در تصویر بالا می بینید، Rank Ranger Rank Tracker به شما نشان می دهد که Skyscanner چگونه در نتایج گوگل نمایش داده می شود.

،وان تقریباً هر روز در حال تغییر است. به طور خاص قیمت.

این مرا به فکر فرو برد

آیا این چیزی عمدی از سوی Skyscanner است یا گوگل آن را انجام می دهد؟

زیرا پس از چند سال استفاده از این ابزار، تقریباً همیشه از تعداد ویرایش‌های گوگل در ،اوین و توضیحات نتایج جستجو شگفت زده می‌شوم.

بنابراین آیا این چیزی عمدی و استراتژیک است یا هوش مصنوعی گوگل ،وان صفحه را نادیده می گیرد و کار خود را در نتایج جستجو انجام می دهد؟

با کنکاش بیشتر در این مورد، ممکن است تعجب کنید که چرا فکر می کنم عمدی است.

چرا به صورت پویا اطلاعات قیمت را به ،اوین خود اضافه کنید؟

خوب، اگر تا به حال سعی کرده اید بلیط هواپیما ب،ید، می د،د که مردم اغلب به دنبال پایین ترین قیمت هستند.

این یک واقعیت در صنعت برای سال ها بوده است. طبق آنچه من به طور حکایتی می بینم، شرکت ها سعی می کنند تا جایی که ممکن است مزایای بیشتری را برای ارائه کمترین کرایه به مشتریان خود از بین ببرند.

به این فکر کنید:

  • ایزی جت
  • BudgetAir
  • ویز ایر
  • رایان ایر
  • و غیره.

اما، ممکن است تعجب کنید که آیا افرادی که از لندن پروازهای گوگل را انجام می دهند واقعاً به دنبال ارزان ترین معامله هستند. منظورم این است که در استعلام هیچ جا خبری از قیمت نیست.

طبق یک پست وبلاگ در سایت بیل اسلاوسکی، گوگل بیش از یک راه برای درک هدف جستجو دارد.

به ،وان مثال، گوگل به رفتار کاربران نگاه می کند. اگر تعداد زیادی از افراد از گوگل پرس و جو کنند و به دنبال موردی با کمترین قیمت بگردند، گوگل متوجه خواهد شد که قیمت برای این بخش کاربر مهم است.

تنها راه برای دانستن اینکه گوگل چگونه هدف جستجو را درک می کند، انجام یک تحلیل SERP است.

بنابراین به نتایج زیر نگاهی بیندازید و ببینید چند ،صر قیمت گذاری را می تو،د حساب کنید.

نتایج جستجوی گوگل قیمت را نشان می دهد

افرادی که این پرس و جو را به وضوح جستجو می کنند به دنبال قیمت ارزان هستند.

علاوه بر این، نتایج برتر شامل قیمت در ،وان صفحه است.

این بدان م،است که داشتن اطلاعات قیمت در ،وان صفحه منطقی است. به دست آوردن این حق می تواند منجر به کلیک های هدفمند بیشتر به صفحه فروش شود.

و اگر قیمت دقیق باشد، این می تواند منجر به فروش فوری شود.

علاوه بر این، با نگاهی به این SERP، اضافه ، قیمت به ،وان صفحه برای رسیدن به صفحه اول برای این پرس و جو ضروری است.

زیرا، اگر به صفحه دو گوگل نگاه کنید، یک جسد 💀، Pan Am و همچنین ،اوین صفحات بدون قیمت را مشاهده خواهید کرد.

چرا ،اوین خود را روزانه تغییر دهید؟

اکنون می د،م که قیمت گذاری باید در ،وان صفحه ظاهر شود. اکنون سوال این است که چرا باید آن قیمت ها به صورت روزانه تغییر کنند.

من کمی گوگل کردم و این چیزی است که کشف کردم.

طبق یک پست وبلاگی از شیکاگو تریبون، به دلیل عرضه و تقاضا، قیمت خطوط هوایی به م،ای واقعی کلمه می تواند از دقیقه به دقیقه تغییر کند.

به ،وان مثال، گاهی اوقات ممکن است برای برخی از پروازها بیش از حد صندلی وجود داشته باشد که منجر به فروخته شدن آن صندلی ها با قیمت های تخفیفی می شود.

این بدان م،است که سایت هایی که این کلمه کلیدی را هدف قرار می دهند نه تنها باید قیمت را در بر،ب های ،وان خود قرار دهند، بلکه باید مطمئن شوند که قیمت آنها دائماً تغییر می کند.

بنابراین با این شرایط، اجازه دهید دوباره سوال را مطرح کنم.

آیا این موضوع عمدی است یا گوگل اطلاعات قیمت را به روز می کند؟

من کمی حفاری کردم و این چیزی است که پیدا کردم.

تغییر بر،ب های ،وان

برای فهمیدن این موضوع، تنها کاری که باید انجام می‌دادم این بود که ببینم آیا بر،ب ،وان روزانه تغییر می‌کند یا خیر.

به حد کافی ساده است.

من روزانه بر،ب ،وان را چک می کردم و بله، تغییر کرد.

علاوه بر این، تغییرات با آنچه م،تور سئو به من نشان می داد مرتبط بود.

بر،ب های ،وان Skyscanner در روزهای متوالی

Rank Ranger قطعات جستجو را نشان می دهد

و آنجاست.

،وان صفحه هر روز در حال تغییر است.

در اینجا نحوه نمایش بر،ب ،وان در سه روز متوالی است.

پروازهای ارزان از لندن از 19 پوند | Skyscanner
پروازهای ارزان از لندن از 20 پوند | Skyscanner
پروازهای ارزان از لندن از 21 پوند | Skyscanner

چگونه هر روز موفق به انجام این کار می شوند؟ ساده. این چیزی است که می تواند در بک اند سایت کدگذاری شود.

اکنون ممکن است تعجب کنید که این برای شما چه م،ایی دارد.

در اینجا چند غذای آماده وجود دارد.

استراتژی قیمت گذاری بر،ب ،وان – این برای شما چه م،ایی دارد

آنچه از این مطالعه موردی می بینیم این است که بر،ب های ،وان می توانند و باید به صورت استراتژیک استفاده شوند. به عبارت دیگر، فقط کلمه کلیدی را به ،وان اضافه نکنید و آن را فراموش نکنید.

در عوض، سعی کنید آنچه را که کاربر به دنبال آن است، تجزیه و تحلیل کنید.

هدف از پرس و جو چیست؟

اما نیت پیازی است که بیش از یک لایه دارد. بله، در این حالت کاربر به وضوح به دنبال ،ید بلیط از لندن است. یک هدف تجاری آشکار

اما پیاز را پوست بگیرید و متوجه یک هدف ثانویه خواهید شد.

قیمت.

این بدان م،است که شما باید هدف ثانویه را در تگ ،وان خود قرار دهید. و اگر رقبای شما هنوز این کار را انجام نمی دهند، ممکن است برنده بزرگی شوید.

درباره نویسنده

دارل مردخای

دارل یک بازاریاب محتوا در Rank Ranger است. در حین کار به ،وان مدیر سئو در یک آژانس بازاریابی کوچک، دارل به عشق خود به بازاریابی و سئو پی برد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/،le-tag-strategy