دسته‌ها
اخبار

اسکن، فهرست، رتبه و کش


8 جولای 2015 | ارسال شده توسط مایکل ،نر

ربات گوگل، ربات گوگل که به ،وان ،کبوت نیز شناخته می شود، کل وب جه، را فهرست می کند و رتبه بندی می کند. اینترنت را برای مطالب جدید و موجود بررسی می کند و با استفاده از الگوریتم فاکتورهای رتبه بندی موقعیت وب سایت شما را در جستجوی گوگل مشخص می کند. ماموریت Googlebot خواندن فایل های کد یک وب سایت، ذخیره اطلاعات در فهرست کش گوگل و در دسترس قرار دادن الگوریتم گوگل به ،وان بخشی از نمایه سازی سایت شما در واحدهای ذخیره سازی سرور عظیم گوگل در سراسر جهان است.

هنگامی که شخصی در گوگل جستجو می کند و برای یک کلمه کلیدی جستجو می کند، فهرست کامل وب سایت گوگل را با استفاده از پیشرفته ترین فناوری (که به ،وان اختراعی توسط ،ی پیج و سرگی برین از استانفورد در سال 1997 آغاز شد، به نام PageRank) در ،ری از ث،ه اسکن می کند. سپس بر اساس بهترین انتخاب های الگوریتم، SERP ها را برمی گرداند.

گوگل هنگام رتبه بندی یک وب سایت موارد زیادی را در نظر می گیرد، شما می تو،د روی رتبه بندی در یک زمینه کار کنید و ممکن است به شما کمک کند، الگوریتم به جنبه گسترده ای از یک وب سایت نگاه می کند.

Googlebot وب را می ،د و تمام سایت های موجود در وب را فهرست می کند، به این م،ی که گوگل از یک سایت ع، می گیرد و آن را در فایل در حافظه پنهان نگه می دارد. برای دیدن این کش، به هر صفحه جستجو بروید، منوی فلش رو به پایین را در کنار توضیحات سایت پیدا کنید و روی آن کلیک کنید. ذخیره شده است.

Google SERP به کش نگاه می کند

نسخه کامل ذخیره شده گوگل را با لینک هایی به سایر جنبه های کدگذاری شده سایت خواهید دید. گوگل سه ،صر سایت را کش می کند. نسخه کامل (صفحه واقعی)، نسخه فقط متنی (صفحه بدون تصاویر یا قالب بندی CSS) و مشاهده منبع (کد). با نگاه ، به این سه ،صر، ایده خوبی از دامنه آنچه که گوگل می بیند به دست می آورید.

به ،وان مثال، با نگاه ، فقط به نسخه Text-Only، می تو،د سایت را بدون تصویر یا رنگ ببینید. شما ایده ای از ،اصر متنی که گوگل می بیند به دست می آورید. جان مو، بارها و بارها می‌گوید این مهم است، زیرا گوگل زمینه وب‌سایت شما را در تصاویر یا ویدیوها پیدا نمی‌کند، برای عبارت‌های کلیدواژه، دسته‌بندی و زمینه روی متن حساب می‌کند. بنابراین مطمئن شوید که متن جایگزین را به تصاویر و ویدیوهای خود اضافه کنید تا مطمئن شوید Googlebot می تواند ارزش کامل سایت شما از جمله تصاویر را به صورت متنی تعریف کند.

نسخه کامل ذخیره شده توسط گوگل

نسخه کامل کش ford.com

نسخه فقط متن ذخیره شده Google

نسخه متنی ford.com google cache

Google Cached View Code Source نسخه

نسخه منبع Google cache ford.com را مشاهده کنید

استفاده کنید کنسول جستجو برای یک رویکرد دقیق تر به موضوع، و دقیقاً آنچه را که Googlebot می بیند، مشاهده کنید، و در نتیجه اگر صفحات گمشده ای در سایت شما وجود دارد که Googlebot نمی بیند یا بخش هایی از صفحه ای که Googlebot از دست داده است، ایده بگیرید. با استفاده از Webmaster Tools / Search Console > واکشی به ،وان Google ابزار، شما یک نمای Googlebot از وب سایت خود دریافت می کنید – سایت را دقیقاً همانطور که Googlebot می بیند مشاهده می کنید.

با درک عملکرد اصلی Googlebot، می تو،د بینش هایی در مورد نحوه ظاهر وب سایت خود در فهرست عظیم Google از هر وب سایتی که می تواند در وب پیدا کند و هر واقعیتی که می تواند در مورد جهان جمع آوری کند، دریافت کنید.

درباره نویسنده

مایکل ،نر

مایکل در نظر دارد که یک پیشاهنگ رنک رنجر باشد. همیشه در جستجوی وب سایت عالی، جست و جوی جهان برای نکات سئو، بهینه سازی ع، ها، محتوا و لینک ها. هر چیزی که می تواند از یک صفحه نمایش LED نمایش داده شود، می تواند یک ابزار بازاریابی باشد.

مایکل معتقد است که Rank Ranger پناهگاه نهایی برای جنگجویان SEO است و مشتاق راهنمایی آنها برای یافتن بهترین راه برای استفاده از نرم افزار SEO ما – گزارش ها، نمودارها، ابزارها و ویژگی های بر،ب سفید – برای بهبود روش مدیریت SEO و بازاریابی دیجیتال است!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/googlebot-mission-site-cache