دسته‌ها
اخبار

اصول سئو برای تولید محتوای بهینه شده یکتانت

از هر چيزي كه ممكن است باعث شود در حل مشكلشان و یا پاسخ به سوالشان اختلال ایجاد شود، پرهيز كنيد. این تکنیک هم برای سئو محتوا موثر خواهد بود و هم برای ماندن کاربر در صفحه. اغلب كاربران اينترنت، پيش از خواندن محتوا، یکبار به طور کلی آن را مرور ميكنند. كاربر بايد بتواند با خواندن عنوان، متوجه شود كه محتوايتان راجع به چه چيزي است.

  • اگر شما یک محصول در سایتتان دارید، نیازی نیست دسته داشته باشید.
  • اگر به طور نسبی، با دنیای اینترنت و موتو­­رهای جستجو، آشنایی داشته باشید احتمالاً راجع به “آموزش سئو محتوا” یا “محتوای سئو شده” مطالبی خوانده اید.
  • محتوای شما می‌بایست توان پاسخگویی به سوالات و نیازهای مخاطب را داشته باشد.
  • ✅ کلمه کلیدی، همان عبارتی است که افراد برای رسیدن به جواب سوالات خود، در موتورهای جستجو وارد می‌کنند.

باید در ابتدا صفحات بنیادی و صفحات فرعی یا کوچک‌تر مشخص کنید تا بتوانید با یک ساختار مناسب بین آن‌ها لینک ایجاد کنید. صفحه بنیادی موضوع اصلی را پوشش می‌دهد (کلیدواژه‌های کوتاه، اساسی و با تعداد جستجوی بالا). و صفحات فرعی (کلیدواژه‌های جانبی، عمدتا دو یا چند کلمه‌ای و با تعداد جستجوی کمتر)، وارد جزئیات مربوط به زیردسته‌های آن موضوع می‌شوند (کلیدواژه‌های دُم دراز). این تکنیک‌ها نهایتا در محل قرار گرفتن محتوای شما در بین نتایج جستجوی گوگل تاثیرگذار هستند. اما معمولا روی کیفیت محتوایی که به کاربر ارائه می‌شود تاثیر آنچنانی ندارند.

ساده ترین راه برای پیدا کردن آنها این است که به سادگی کلمات کلیدی اصلی خود را در جستجوی Google وارد کنید و مانند تصویر به پایین صفحه نتایج جستجو بروید. پاراگراف اول متن را میتوان یکی دیگر از نقاط موثر محتوا در سئو دانست. البته اگر این کار میسر نشد مشکلی نیست اما حتما در 100 کلمه ابتدایی محتوا باید کلمه کلیدی اصلی وجود داشته باشد. تیم رایامارکتینگ را میتوان قدرتمند ترین و بزرگترین تیم در زمینه تولید محتوای سئو شده دانست، هزینه تولید محتوا توسط این سایت بسیار مقرون به صرفه است. الگوریتم‌های گوگل هم که روز به روز هوشمندتر می‌شن و می‌شه گفت تجربه کاربری که مخاطب بعد از وارد شدن به سایت ما پیدا می‌کنه، نقش مهمی برای تعیین جایگاه ما توی صفحه نتایج گوگل داره. در آموزش سئو محتوا، سعی کردم یک آشنایی اولیه به شما بدهم و سپس بخش‌های مختلف این موضوع را برای شما معرفی کنم.

کلمه کلیدی; ستاره قطبی متخصصین سئو

منظور از محتوا نیز، اطلاعاتی است که به صورت آنلاین بر روی وب هست و می تواند مورد استفاده افراد مختلف قرار بگیرد (در ادامه مقاله انواع محتوای سئو شده را نام بردیم). در این ویدیو توضیح می دهد که آناتومی و ساختار یک صفحه چگونه باید باشد تا از نظر سئو داخلی برای بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو عالی باشد. این درست است که انتخاب کلمات کلیدی بسیار بسیار دشوار است. اینکار در ابتدا، کار جذابی بود اما در حال حاضر به لطف گوگل نیازی به انتخاب کلمات کلیدی نیست (فرض بر این است که اینکار برای سایت خطری ندارد). بسیاری از بازاریابان به عنوان یک ابزار تبلیغاتی در پایان تولید محتوای خود آن را بهینه سازی می‌کنند.

هرچه اصول سئو در یک سایت بهتر رعایت شده باشد، میزان بازدید از آن وب سایت افزایش خواهد یافت. تاریخچه سئو به دهه 90، وقتی موتورهای جستجو برای نخستین بار ظاهر شدند باز می گردد. امروزه، SEO به یک روش بازاریابی حیاتی و صنعت رشد تبدیل شده است.

محتوا را در ابتدای صفحه نگه دارید

اما به هر صورت وقتی صفحه محصولی در سایتتان ایجاد می‌کنید چاره‌ای ندارید جز اینکه آن محصول را در یک دسته قرار دهید. سوالتون خیلی کلی است و بهینه سازی سازی محتوا هم یک مبحث خیلی طولانی است. در هر روز به صورت میانگین ۲۰۰۰۰۰۰ محتوا فقط توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس منتشر می‌شود.

استفاده از لینک های داخلی :

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند نرخ کلیک سایت را افزایش دهد افزودن کال تو اکشن به قسمت توضیحات متا می‌باشد. همانطور که میدانید سئو یک سایت از اصلی ترین اقداماتی است که به رشد و درآمد آن سایت کمک می کند. عموم محتواهای سئو شده از این اصول و چارچوب پیروی کرده و به این موارد دقت می‌کنند.