دسته‌ها
اخبار

اصول سئو برای تولید محتوای بهینه شده یکتانت

در صورتی که شما می توانید با ویرایش پست های قدیمی تر برای پیوند به مقالات جدید خود از حداکثر مزایای ارزش لینک استفاده کنید. از آنجاییکه ارائه محتوای با کیفیت (از نظر کپی نبودن، قدرت انتقال مفاهیم، سئو و تخصصی بودن) بزرگترین دغدغه رایا مارکتینگ می باشد، همواره خودمان را در معرض تست شما کارفرمایان گرانقدر قرار می دهیم. از این رو می توانید درخواست نمونه محتوای رایگان با کلمه کلیدی یا عنوان مد نظرتان را بدهید تا پس از دریافت یک تا دو نمونه محتوا به راحتی بتوانید تصمیم گیری بفرمایید. با توجه به اینکه گوگل نیز به دنبال افزایش رضایت کاربران است، به این موضوع توجه ویژه ای دارد.

  • اگر بيشتر نتايج، پستهاى وبلاگ بودند، می فهمید كه لازم است شما هم پست وبلاگى بسازيد.
  • نکته مهم این است که شما تنها به محتواهای بالا محدود نیستید و می‌توانید هر خلاقیتی از خودتان به خرج بدهید.
  • محتوایی که برای یک وبلاگ نوشته می‌شود، با محتوای صفحه محصول یا دسته‌بندی متفاوت است.

در عوض، از کلمات کلیدی توصیفی استفاده کنید که به خوانندگان این امکان را می دهد که دریابند هنگام کلیک روی یک لینک، چه چیزی پیدا می کنند، مانند راهنمای بهینه سازی موتور جستجو. محتوای سئو شده در گذشته به معنای اضافه کردن کلمات کلیدی به صفحه مورد نظر بود. یکی از کاربردهای مهم تگ‌های هدینگ، بخش‌ بندی محتوا و آسان کردن دسترسی کاربران به بخش‌های مختلف محتوا است. همچنین مقالاتی که دارای تگ‌های هدینگ هستند، عملکرد بهتری نسبت به سایر مقالات دارند. علاوه بر این، از تگ‌های هدینگ برای بهبود سئو متن محتوا هم استفاده می‌شود.

+ بروزرسانی محتوا مارا به راحتی به هدف نهایی (افزایش رتبه و افزایش کابران هدف) میرساند. عملا این فقط داره میگه رقیب تولید محتوا کرده یا نکرده است. به طور کلی عبارات کلیدی لانگ تیل رقابت کمی دارند اما بهتر است قبل از شروع کار رقبا را بررسی کنید تا مطمئن شوید رقابت روی آنها کم باشد. این نگاهی هست که گوگل به صفحات زامبی شما دارد و مسلما برای سایت شما خوب نیست.

استفاده از عکس ، ویدیو و صوت در محتوا

این کار باعث می شود تا اهمیت و ارزش صفحات را برای گوگل مشخص شود. محتوای طولانی پتانسیل بیشتری برای جذب بک لینک و اشتراک گذاری را دارد. یعنی محتوایی که تولید و منتشر می کنید باید برای کسی که کوئری را سرچ می کند، هر چیزی را که لازم دارد بدهد.

چگونه سئو محتوا را آموزش ببینم؟

اما این گفته به چه معناست؟ مطمئناً محتوایی که گوگل در مورد آن صحبت می‌کند هر نوع محتوایی نیست. متاسفانه موتورهای جستجو برای اینکه مشخص کنند محتوایی با کیفیت است چک لیست ندارند و احتمالاً هرگز نخواهند داشت. تولید محتوای سئو شده، بدون درگیر کردن شبکه‌های اجتماعی دیگر معنایی ندارد. گوگل به دنبال سیگنال‌هایی از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک و توئیتر می‌گردد تا ببیند محتوای شما در چه حد محبوب است. منتشر کردن محتواهای فوق العاده‌ای که ارزش خاصی را منتقل کنند، توسط مردم لایک و بارها به اشتراک گذاشته می‌شود. گوگل، این فعالیت‌ها را ثبت می‌کند و وب سایت شما را در صفحه نتایج جستجو بالا می‌برد.

رتبه محتوای شما در موتورهای جستجو با گذشت زمان به دست خواهد آمد. تکنیک‌های رایج سئو برای بهینه‌سازی محتوا شامل مواردی چون انتخاب درست لینک‌های داخلی و خارجی در متن، تنظیم درست عنوان صفحه و توضیحات متا، انتخاب صحیح هدینگ‌ها و ساختن بک‌لینک است. تولید محتوای سئو شده را چگونه شروع کنیم؟ / مراحل تولید محتوای سئو شده. بسیار اهمیت دارد که در عنوان اصلی از اعداد و صفات توجه برانگیز استفاده کنید. برای مثال در تیتر همین محتوا از عبارت «اصول سئو محتوا در 6 گام» استفاده شده که باعث می‌شود نرخ کلیک و تبدیل بیشتر باشد.

راهنمای کامل بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو (با چک لیست)

بدون داشتن یک برنامه‌ریزی درست برای تولید، توزیع و مدیریت محتوا نمی‌توانیم در فرایند تولید و بهینه سازی محتوای سایت موفق شویم. به همین خاطر، باید قبل از شروع تولید محتوا‌ بر اساس سئو، استراتژی مشخصی را تدوین کنیم. در سند استراتژی محتوا، تعیین می‌کنیم که برای دستیابی به اهداف کسب‌وکار و تأمین نیازهای مشتری، باید از چه محتواهایی و چطور استفاده کنیم.

© ۱۴۰۱ تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه دیجیتال نردبانمی‌باشد و هر گونه کپی‌برداری پیگرد قانونی دارد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. میخاستم ۵ ستاره بدم دستم خورد و یک ستاره شد و بابت این موضوع متاسفم و هر چی تلاش کردم نتونستم برگردونمش. البته مشکلی که بود واقعا نمیشه فهمید کدوم سمت ستاره ها باید کلیلک کرد که این اشتباه پیش نیاد یا حداقل راهی برای درست کردنش باشه. آنچه در ادامه خواهیم گفت، لیستی از رایج‌ترین اقدامات و تکنیک‌هایی است که باید در هنگام انتشار آنلاین یک مطلب در نظر گرفته شوند.

مشخص کردن کلمه کلیدی کار آسانی نیست و شما باید بررسی کنید و میزان جست و جوی کلمه هدف و همچنین سختی رقابت کلمه هدف رو مورد بررسی قرار بدید . علاوه بر آن کلمات کلیدی LSI کمک می کند نه فقط برای کلمات کلیدی مورد نظر خود… بلکه برای کلمات کلیدی مرتبط نیز رتبه بگیرید. بنابراین توصیه می کنیم برای هر صفحه از سایت خود یک متا دیسکرپشن منحصر به فرد بنویسید. و سعی کنید محتوایی که برای آن قرار می دهید جذاب باشد و کاربر را جذب برای کلیک آن کند. وقتی لیستی از کلمات کلیدی مورد نظر را انتخاب کردید، وقت آن است که یک پست وبلاگ متمرکز بر یکی از این کلمات کلیدی بنویسید. پس نوشتن محتوایی که یک آموزش کامل درباره طرز تهیه مربای آلبالو است می تواند رتبه خوبی در نتایج بگیرد.