دسته‌ها
اخبار

اصول سئو برای تولید محتوای بهینه شده یکتانت

با توجه به اینکه رتبه گرفتن در برخی از کلمات کلیدی دشوار است، استفاده از کلمات کلیدی طولانی یا long tail keywords بیشتر پیشنهاد می شود. می دانیم که تولید محتوای با کیفیت و اصولی از اقداماتی است که به رشد سایت کمک زیادی می کند. اما در هر صورت نوشتن یک محتوای با کیفیت، جامع و یونیک بسیار سخت و زمان بر خواهد بود. حال اگر وب سایتی محتوای شما را بدون ذکر منبع و اجازه شما در سایت خود کپی کند، قطعا با او برخورد خواهید کرد.

اینجاست که کانتنت مارکتینگ و سئو با هم ارتباط پیدا می‌کنند و هردو به یکدیگر نیاز دارند. بازاریابی محتوا در صورتی موفق خواهد بود که از سئو بهره‌مند باشد. اگر به هریک از دلایل بالا اقدام به تولید محتوای متنی می‌کنید هرچه زودتر باید روند خود را اصلاح کنید. محتوا همچنان یکی از قوی‍ترین فاکتورهای رتبه‌بندی گوگل در صفحات جستجو است. دورانی که شما با انتشار یک مقاله ۳۰۰ کلمه‌ای در سایت امکان کسب رتبه و جذب ترافیک را داشتید گذشته است.

  • براي هيچ كس هیچ اهميتی ندارد كه شما چقدر باهوش و مطلع هستيد!
  • در این مقاله صفر تا صد مراحل نوشتن یک محتوای سئو شده را به شما توضیح دادم.
  • می توانید آنها را در انتهای لیست کلمات کلیدی منتخب خود قرار دهید و بعد ها که سایتتان ارزش و اعتبار بیشتری گرفت، از آنها برای تولید محتوای مناسب برای سئو استفاده کنید.

صفحاتی که در حال حاضر رتبهٔ آنها برای کلمات کلیدی مورد نظر خوب است را مورد بررسی قرار دهید و از خودتان بپرسید که آیا محتوایتان بهتر از محتوای این صفحات است یا خیر. برخی عوامل و فاکتورهای ذکر شده مرزهای گاها نامشخصی دارند. مثلا طول مقاله و پوشش موضوع، عواملی هستند که به گوگل نشان می‌دهند که با یک محتوای جامع و با کیفیت روبرو هستند. اما اگر بخواهیم صرفا با قصد افزایش طول مقاله و جلب نظر موتورهای جستجو، مطالب بی‌کیفیت و نامرتبط به محتوا اضافه کنیم، در نهایت بازخوردهای منفی کاربران منجر به از دست دادن رتبه خواهد شد. یکی از روش های افزایش بازدید و رتبه سایت، تولید محتوا است.

مرحله ۱: استراتژی محتوای خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

در این مقاله، ما بهترین تکنیک های سئو کردن محتوا یا وبلاگ را برای بهینه سازی موتورهای جستجو شرح می دهیم. یکی از مهمترین مراحل سئوی داخلی، تولید و انتشار محتوای سئو شده و بهینه در سایت است. محتوای سئو شده دقیقا همان چیزیست که باعث می شود سایت ما ترافیک بالایی را بتواند از گوگل دریافت کند. ما با محتوایی که تولید می کنیم علاوه بر اینکه رضایت مخاطبان مان را جلب می کنیم باید کاری کنیم که در گوگل هم رتبه خوبی بگیرد.

۴- محتوای بلند بنویسید.

شاید این جمله کمی تعصبی باشد اما بهتر است کمی از گوگل فاصله بگیریم. محتوای شما باید برای مخاطبین تان جذاب و گیرا و قابل فهم باشد. جدا از المان هایی که باعث جذابیت محتوا می شود، موضوع و روایت گری شما در محتوا نیز مهم است. داستان سرایی در محتوا باعث می شود محتوا جذاب تر به نظر برسد. داستان ها ابزاری قدرتمند برای آموزش و ترغیب مخاطب به خواندن کامل محتوا هستند.

مرحله 5# :موضوع را براساس هدف جستجو (Search Intent) انتخاب کنید

زیرا آنها در تلاشند که نشان دهند که محتوای جدیدی که تولید کرده‌اند نظیر ندارد و برای اینکه محتوای سئو شده تولید کنند از چند کلمهٔ کلیدی و لینک استفاده می‌کنند. در تولید محتوای سئو شده استفاده از تصاویر باعث میشود سایت شما در صفحات اول گوگل نمایان شود. از کلمات کلیدی lsi برای گنجاندن بهتر مفاهیم به کاربران و موتورهای جستجو در طول مقاله استفاده می کنیم.

یکی از بهترین استراتژی‌های سئو، به دست آوردن بک لینک با کیفیت بالا از وب سایت‌های دارای رتبه بهتر است. SEO شامل استراتژی‌های مختلفی از جمله ایجاد بک لینک، نوشتن پست‌های وبلاگ با کیفیت و استفاده از کلمات کلیدی خوب است. شما باید برای سئو محتوا حرفه ای، تولید محتوا را در بازه های زمانی درست و مشخص انجام دهید، اینکار میتواند کسب و کار شما را دگرگون کند. تولید محتوای اصولی شامل انتخاب عنوان جذاب، متن غیر کپی و مفید میشود که در ادامه بیشتر در مورد آنها صحبت میکنیم. برای اینکه بدانید منظور از تولید محتوای سئو شده چیست، ابتدا باید مفهوم سئو و اصول آن در نویسندگی را بدانید.

برای لینک دادن به این سایت های از انکر تکست های نامرتبط استفاده کنید و نهایتا در هر محتوا یک تا 3 لینک خارجی ایجاد کنید، نه بیشتر. وجود داشتن یا نداشتن این کلمات هم خانواده و lSI تبدیل به یک معیار ارزش گذاری سئوی محتوا شده است. پس از اینکه عنوان جذاب مقاله توانست مخاطب را به سایت شما جذب کند، وظیفه لید یا پاراگراف اول مقاله شروع میشود. لید میتواند تعیین کننده این باشد که مخاطب شما به مطالعه مقاله ادامه بدهد یا در همانجا تصمیم بگیرد که از صفحه خارج شود. بعد از اینکه محتوای شما نوشته شد، به یک تیم حرفه‌ای و کارکشته سئو تحویل داده می‌شود تا تمامی دانش خود را روی محتوای شما پیاده سازی کنند.

اما در اينجا ميخواهم به تکنیک های بیشتری اشاره کنم که ممکن است تا به حال به آنها توجه نکرده باشید. با توجه به اولويت هاي مخاطب هايتان ميتوانيد محتواي منحصر بفرد و عميق تري داشته باشيد. اكثر كسب و كارها هيچ تلاشي براي ضبط ويدئو يا فايل صوتي و غيره نمي كنند. اينكه فقط پشت ميز بنشينيد و يك مقاله بنويسيد، كار سختي نيست!