دسته‌ها
اخبار

اطلاعات رتبه‌بندی بسته محلی (اطلاعات آماری سریع‌تر و عمیق‌تر)


28 فوریه 2019 | ارسال شده توسط Shay Harel

بنر رتبه محلی بینش

انتشار اخیر ما از گزارش‌های بتا (یا همان طور که به آن‌ها اشاره می‌کنیم Beta Blitz) بدون چیزی که به‌طور خاص برای همه شما محلی ساخته شده باشد، چگونه خواهد بود.
SEO ها? اتفاقاً این یک سؤال لفاظی است! بنابراین، من بسیار خوشحالم که بگویم ما به تازگی یک گزارش SEO محلی جدید منتشر کرده ایم که به Insights رتبه ما اضافه شده است! به زبان ساده، Rank Ranger اکنون بینش سریعتر و عمیق تری را در مورد عملکرد رتبه بندی بسته محلی شما ارائه می دهد!

مراقبت از یک تور؟

بینش رتبه‌بندی بسته محلی سریع‌تر

داده‌های بسته محلی سریع‌تر و عمیق‌تر، زبان بازاریابی برای بهتر ، جریان این پست نیست… منظورم به م،ای واقعی کلمه این است که بخش محلی جدید در گزارش رتبه‌بندی اطلاعات ارزیابی عملکرد شما در بسته محلی را سریع‌تر و عمیق‌تر می‌کند. بیایید با «سریع‌تر» شروع کنیم و به سمت «عمیق‌تر» برویم.

تسهیل بینش عملکرد بسته محلی سریع است ویجت نتایج ،ب و کار محلی. ویجت به طور کامل برای درک عملکرد کلی بسته محلی شما سریعتر طراحی شده است. چطور؟ با دادن دسترسی به عملکرد بسته محلی خود در مجموع و در همه کلمات کلیدی خود (یا همه کلمات کلیدی که مایلید داده های مربوط به آنها را ببینید زیرا می تو،د مجموعه کلمات کلیدی را در میان چیزهای دیگر سفارشی کنید).

این به طور خاص به چه م،است؟ به این م،ی است که می تو،د تعداد کل بسته های محلی را که مجموعه کلیدواژه تولید می کند، مشاهده کنید. بیشتر از آن، می‌تو،د ببینید چند بار ،ب‌وکار شما در بسته محلی مجموعه کلیدواژه ظاهر شده است. البته، ،یب این دو معیار به شما نگاهی به سهم بازار بسته محلی شما می‌دهد، به همین دلیل است که ما یک نمودار کوچک زیبا را وارد کرده‌ایم که این کار را انجام می‌دهد.

Local Insights Aggregate Data

جمع آوری داده های عملکرد بسته محلی شامل نموداری که سهم بازار بسته محلی سایت شما را نسبت به رقابت نشان می دهد.

بیایید یک لحظه در مورد رتبه بندی صحبت کنیم. گزارش اطلاعات رتبه محلی رتبه‌بندی کلی «Google برای ،ب‌وکار من» را به شما نشان می‌دهد. به این م،ی که شما می تو،د رتبه بندی کلی خود را برای همه از لیست هایی که برای کلمات کلیدی که ردیابی می کنید نشان داده می شود. در عین حال، ما به شما میانگین امتیاز شما را نیز ت،یم می کنیم مطابق نام ،ب و کار به همراه تعداد کلمات کلیدی که یک بسته محلی با ،ب و کار شما در آن فهرست شده است.

حالا بیایید برای لحظه ای کوتاه درباره لیست هتل ها صحبت کنیم. در اینجا، از آنجایی که Google قیمت‌ها را در بسته‌های محلی هتل فهرست می‌کند، می‌خواهیم مطمئن شویم که شما به برخی اطلاعات آماری قیمت دسترسی دارید. بر این اساس، داده‌های بسته محلی فوق‌الذکر برای هتل‌ها جمع‌آوری می‌شود
شامل می شود محدوده قیمتی که لیست های شما در بسته محلی هتل نشان می دهد.

اطلاعات محدوده قیمت هتل Local Insights

ویجت نتایج ،ب و کار محلی برای هتل ها محدوده قیمت لیست های هتل های بسته محلی سایت شما را همانطور که در کل مجموعه کلمات کلیدی یافت می شود ارائه می دهد.

بینش رتبه‌بندی بسته محلی عمیق‌تر

با مراقبت «سریع‌تر»، بیایید اکنون نگاهی به برخی از داده‌های بسته محلی «عمیق‌تر» بیندازیم! ج، درون محلی بخش گزارش Rank Insights یک فرصت عالی برای بررسی زیربنای عملکرد بسته محلی شما است. اجازه بدهید کمی نشان دهم.

ج، درون محلی بخش Rank Insights Report به شما امکان می دهد داده های خود را بر اساس مرتب سازی کنید بنام کاربری، رتبه بسته محلی، رتبه بندی، و قیمت (فقط برای کلمات کلیدی که بسته های محلی هتل را تولید می کنند). وقتی داده ها به درستی استفاده شوند، وقتی با توانایی مرتب سازی ارائه شده به شما ،یب شوند، می توانند کاملاً روشنگر باشند.

چطور؟ با مرتب سازی داده ها بر اساس بنام کاربری شما می تو،د تعیین کنید که آیا یک زیرمجموعه کلیدواژه خاص رتبه بندی بسته محلی بالاتر یا پایین تر را ایجاد می کند. در مثال زیر، همه کلیدواژه‌های مرتبط با نام ،ب‌وکار، فهرستی را تولید ،د که در بسته محلی رتبه 1 را داشت، به جز کلمه کلیدی. استراحتگاه های ساحلی در سان
دیگو حدود
.

مرتب‌سازی نام ،ب‌وکار Local Insights

با سازماندهی داده ها بر اساس «نام ،ب و کار»، تعیین کنید کدام کلمات کلیدی در یک ،ب و کار فهرست شده ممکن است عملکرد ضعیفی داشته باشند و موارد مشابه.

مشاهده این موضوع می تواند شما را به موارد زیادی راهنمایی کند: آیا سایت شما به بهینه سازی بیشتری برای بخش کلمات کلیدی نیاز دارد؟ آیا بازار رقابتی تری وجود دارد که از آن بی اطلاع باشید؟ آیا روی کلمات کلیدی تمرکز می‌کنید که بازار کوچک‌تری را منع، می‌کنند و به هر حال برای آنها عملکرد خوبی ندارید (با توجه به اینکه حجم جستجوی ماهانه در اینجا فقط 10 است)؟

[Actually, the above image brings up another important point in that you can track your ،ic rankings separately from the Local Pack. Hence the site s،wn above presents keywords that may rank 1st in the Local Pack but 4th ،ically. Of course, you can set your account to combine both the ،ic results and Local Pack listings when determining rank on the SERP.]

همان تکنیکی که به تازگی اجرا شده را می توان انجام داد تا ببینیم آیا مشکلی در عملکرد یک شعبه یا محل ،ب و کار معین وجود دارد یا خیر. اگر زم، که داده های درون ج، را بر اساس مرتب می کنید رتبه بندی و می بینید که یک نابرابری ناگه، بین یک مکان و مکان های دیگر که تحت یک نام تجاری قرار می گیرند، وجود دارد، بدیهی است که نوعی مشکل در آنجا وجود دارد!

رتبه‌بندی‌های محلی بینش

از ویژگی مرتب‌سازی ج، برای شناسایی سریع مکان‌های ،ب‌وکار استفاده کنید که ممکن است در دنیای واقعی مشکل داشته باشند و متعاقباً بر رتبه‌بندی بسته محلی تأثیر بگذارد.

ارزش کامل رتبه بندی در بسته محلی را بد،د

آ،ین راه وجود دارد که می‌خواهم داده‌های عملکرد بسته محلی «عمیق‌تر» را برجسته کنم… سایر ویژگی‌های SERP! روشی که گوگل قصد جستجو را درک می‌کند، بسیار مهم‌تر از گذشته است. بدون وارد شدن به تمام جزئیات دقیق، درک Google از قصد اکنون بسته محلی را بر روی همه انواع SERP با انواع دیگر ویژگی های SERP قرار می دهد. این بدان م،ی است که درک ارزش واقعی رتبه بندی بسته های محلی ممکن است به م،ای بررسی SERP کمی بیشتر از گذشته باشد. برای اطمینان از اینکه می‌تو،د ارزش رتبه‌بندی بسته محلی خود را به درستی بسنجید، ما این امکان را فراهم کرده‌ایم که همه ویژگی‌های SERP را که در صفحه در گزارش Insights Rank محلی ظاهر می‌شوند، مشاهده کنید.

ویژگی های Local Insights SERP

نمونه‌هایی از کلمات کلیدی که SERPهایی تولید می‌کنند که حاوی انبوهی از ویژگی‌های اضافی و بسیار قابل مشاهده SERP هستند.

بسته محلی که تنها ویژگی اصلی SERP را تشکیل می‌دهد، مطمئناً قوی‌تر از بسته محلی است که SERP را با یک جعبه سؤالات مرتبط (معروف به مردم نیز می‌پرسند) به اشتراک می‌گذارد. آیا زم، که چرخ فلک ویدیویی بسیار بصری در SERP ظاهر می شود، کاربران به همان اندازه احتمال دارد با بسته محلی درگیر شوند؟ اگر در یک بسته محلی که در سمت چپ پنل دانشی که یک رقیب را به نمایش می‌گذارد ظاهر می‌شوید، رتبه‌بندی کنید؟ (برای این، اولین کلمه کلیدی را در تصویر بالا ببینید.) اینکه بتو،د مشخص کنید فهرست بسته محلی شما با چه ویژگی های دیگری SERP صفحه را با آنها به اشتراک می گذارد، بخش مهمی از اندازه گیری تاثیر رتبه بندی بسته محلی شما است!

ما همچنین می‌خواستیم به شما یک حس واقعی از ظاهر این SERP ها بدهیم، بنابراین ویژگی SERP Snaps،t را در گزارش قرار دادیم. استفاده از این ابزار به شما امکان می دهد تا SERP را با جزئیات زیاد مشاهده کنید تا بتو،د درک کنید که داشتن تمام ویژگی های SERP نمایش داده شده در مقابل دید واقعی به چه م،است.

Local Insights SERP Snaps،t



از SERP Snaps،t برای درک بهتر تاثیر رتبه بندی بسته محلی زم، که ،اصر دیگری مانند تبلیغات در صفحه وجود دارند استفاده کنید.

با گزارش بینش رتبه محلی Local Express وارد شوید!

نقشه-پین-اتوبوس-ایستگاه

بسته محلی، خواه ادغام برنامه Reserve با Google باشد یا طراحی مجدد کل «بسته هتل»، بسیار پویاتر از همیشه شده است. البته، این موضوع باعث می‌شود که صفحه شما در آن نمایش داده شود. این دقیقاً همان چیزی است که ما را ترغیب به ایجاد جدید کرد محلی در گزارش Rank Insights بخش بندی کنید و چرا امیدواریم از آن برای ارزیابی بهتر عملکرد SEO محلی خود استفاده کنید!

لطفاً به ما اطلاع دهید که چگونه اطلاعات آماری به شما در درک بهتر عملکرد بسته محلی خود کمک می کند – مایلیم از شما بشنویم!

{شما می‌تو،د گزارش جدید اطلاعات رتبه محلی را در رابط Rank Ranger پیدا کنید
زیر:
Reports>SEO>Rank Insights>Local}

درباره نویسنده

شای هارل

Shay Harel مدیر عامل Rank Ranger، یک پلتفرم ابتکاری و جامع SEO و بازاریابی دیجیتال Saas است. علاوه بر نظارت بر رشد شرکت، شی را می‌توان یافت که روی صفحه‌کلید خود ضربه می‌زند و گزارش‌های داده‌های سئوی جدید و منحصربه‌فرد را تهیه می‌کند.

زم، که شای برای کمک به صنعت سئو کار سختی ندارد، از گذراندن وقت با خانواده‌اش، نواختن گیتار، کاوش در مکان‌های عجیب و غریب و لذت بردن از شراب خوب مجموعه در حال رشد خود لذت می‌برد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/local-pack-seo-insights