دسته‌ها
اخبار

اعلان ایمیل نظارت بر تبلیغات AdWords


7 آوریل 2016 | ارسال شده توسط Shay Harel

ما مفت،یم که سرویس جدید اعلان‌های ایمیل نظارت بر تبلیغات خود را اعلام کنیم که روشی ساده برای آگاه شدن از تبلیغات AdWords در صفحه یکی از SERPها برای نام تجاری و کلمات کلیدی شما از جمله تبلیغات رقبای شما نشان می‌دهد. به نظر می رسد بالا رفتن از رقابت با هر روز سخت تر می شود. حفظ لبه تبلیغاتی و جادوی بازاریابی می تواند به م،ای تفاوت بین رنگ قرمز یا آبی باشد، اما چگونه می تو،د در بالای همه چیز باقی بم،د؟

با سرمایه گذاری بیش از یک میلیون ،ب و کار گوگل ادوردز دریافت تبلیغات شما در صدر ک، AdWords می تواند چالش برانگیز باشد. سرویس Ads Monitor Email Notifications به شما امکان می دهد زم، که تبلیغات شما یا AdWords رقیب در صفحه اول رتبه می یابد، یک هشدار ایمیل دریافت کنید.

adwords-monitoring-notifications-report

مراقب رقابت AdWords باشید

با استفاده از بر،ب‌های مرتبط با ردیابی کلمات کلیدی در کمپین‌های Rank Ranger، سرویس نظارت بر تبلیغات ما به شما اطلاع می‌دهد که AdWords کدام رقبا در صفحه اول جستجوی Google نمایش داده شده است، همراه با قرار دادن آگهی (بالا یا پایین). کپی آگهی گنجانده شده است تا به شما کمک کند تجزیه و تحلیل کنید که چرا تبلیغات خاص به جایگاهی که دریافت کرده‌اند امتیاز می‌دهند و همچنین به شما در مورد هرگونه نقض بالقوه نام تجاری یا حق نسخه‌برداری هشدار می‌دهند. این سرویس جدید با تماشای مخفیانه تبلیغات AdWords رقبای خود برای نمایش کلمات کلیدی ردیابی شده شما، به شما امکان می دهد جیمز باند AdWords (البته بدون ماشین جالب) باشید.

نمونه گزارش نظارت AdWords

چگونه کار می کند

راه‌اندازی اعلان‌های ایمیل م،تور تبلیغات شما بسیار آسان است. (هی، هر ،ی گفت حفظ مزیت رقابتی شما نمی تواند ساده، آسان و بدون دردسر باشد؟) اعلان ها بر اساس بر،ب های کلمه کلیدی هستند که در هر کمپین مشخصی تنظیم کرده اید. بر اساس دفعاتی که انتخاب می‌کنید، هشدارهای روزانه، هفتگی یا ماهانه درباره عملکرد Page One AdWords برای هر کلمه کلیدی رتبه‌بندی پیوست شده به بر،ب‌های کلمه کلیدی که برای به‌روزرس، انتخاب می‌کنید، دریافت خواهید کرد.

به ،وان مثال، فرض کنید در حال انجام سئو سایتی هستید که لوازم آشپزخانه، ظروف آشپزی و لوازم ناهارخوری خوب را می فروشد، بنابراین یک Tag Group به نام ایجاد می کنید. آشپزخانه و در گروه تگ آشپزخانه شما گزینه های بر،ب زیر را دارید که کلمات کلیدی را به آنها پیوست می کنید:

  • محدوده بالا
  • لوازم الکترونیکی آشپزخانه
  • ظروف غذاخوری
  • ظروف فر
  • شراب

شما گروه بر،ب را تنظیم کردید:

  • آشپزخانه: ظروف برای کلمه کلیدی شما، ظروف نانوایی.
  • آشپزخانه: ظروف غذاخوری برای کلمات کلیدی شما کارد و چنگال، ظروف غذاخوری، ظروف تخت، و ظروف شیشه ای.
  • آشپزخانه: شراب برای کلمات کلیدی شما انبارهای شراب و یخچال های شراب.

در این ماه کمپین های AdWords شما بر روی ظروف غذاخوری، اجاق گاز و شراب متمرکز شده است، بنابراین برای یک یا چند مورد از آن بر،ب ها یک نمایشگر تبلیغات ایجاد می کنید و گروه های بر،ب را نادیده می گیرید. آشپزخانه: بالای محدوده و آشپزخانه: لوازم الکترونیکی آشپزخانه تا زم، که تبلیغاتی را اجرا کنید که کلمات کلیدی را در آن گروه های بر،ب هدف قرار می دهد. ظرف 24 ساعت، اولین گزارش نظارت بر تبلیغات خود را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد و چیزی شبیه به این خواهد بود:

نمونه گزارش نظارت AdWords

از طریق اعلان می تو،د به وضوح و به سرعت تعیین کنید که AdWords چه ،ی در صفحه اول برای کلمه کلیدی رتبه بندی شده است ظروف نانوایی. همچنین می تو،د با استفاده از کلمات کلیدی بگویید که در واقع هیچ یک از رقبای شما در صفحه اول رتبه ای ،ب نکرده اند. کارد و چنگال، ظروف غذاخوری، یا ظروف شیشه ای (شاید وقت آن رسیده که از آن سرمایه گذاری کنید). برای آ،ین گروه بر،ب شما، آشپزخانه: شراب شما به وضوح می تو،د ببینید که هر دو کلمه کلیدی AdWords رقابت را با رتبه بندی صفحه یک تولید ،د (و البته می تو،د ببینید دقیقا محتوای آن تبلیغات چه بود). همانطور که گفتیم، شما اکنون جیمز باند ادوردز هستید… ما فرض می کنیم که AdWords رقبای خود را تکان می دهید… تکان نمی خورد!

نظارت بر رقبا، شهرت و مطابقت تبلیغات

تبلیغات-نظارت-اعلان-نمونه-استفادهما می د،م که اعلان های ایمیل نظارت بر تبلیغات شما را به یک فوق جاسوس نظارت بر رقابت تبدیل می کند. اهمیت چنین شخصیت اسطوره ای بازاریابی در دنیای سودهای حاشیه ای و رقابت بسیار شدید در جبهه های مختلف کاملاً آشکار است.

با این حال، مناظر دیگری وجود دارد که با این سرویس جدید به روی شما باز می شود. مدیریت شهرت در بالای لیست نگر، های تجاری برای همه ما قرار دارد.

برای برخی از صنایع، این تهدید دائمی وجود دارد که ،ی ماکت ضعیفی از محصولات یا خدمات باکیفیت خود را ارائه دهد یا از برند خود به‌طور نامن، استفاده کند. می د،د در مورد چه چیزی صحبت می کنیم – ،ی همان محصول یا خدماتی را ارائه می دهد که شما انجام می دهید، حتی از نام شما استفاده می کند … منهای یک یا دو مصوت! می‌تو،د از Ads Monitor برای ردیابی چنین شرکت‌هایی با بررسی اینکه آیا AdWords را اجرا می‌کنند یا خیر، استفاده کنید.

به ،وان مثال، بیایید وانمود کنیم که شما شرکت اپل هستید و نگران این هستید که ممکن است ،ی در حال فروش ارزان قیمت آیفون باشد. خوب، ممکن است اعلان‌های خود را طوری تنظیم کنید که در مورد AdWords که به کلمات کلیدی مانند “eyeP،ne” یا “uP،ne” یا حتی “ayeP،ne” متصل شده‌اند، هشدار دهند. بنابراین، اگر بگوییم که یک دزد دریایی AdWords را برای “ayeP،ne” اجرا می کند، تیم وکلای وال استریت شما می توانند به این شرور توجه کنند!

همچنین می‌تو،د از اعلان‌های ایمیل نظارت بر تبلیغات برای زیر نظر گرفتن توزیع‌کنندگان خود استفاده کنید. برای مثال، اگر اپل هستید، می‌تو،د از م،تور تبلیغات استفاده کنید تا ببینید تبلیغات چه ،ی برای محصول شما نمایش داده می‌شود و تأیید کنید که آنها مطابق با دستورالعمل‌های قانونی توافق‌نامه توزیع‌کننده هستند.

ابزارهای تجزیه و تحلیل رقابت

سرویس اعلان ایمیل نظارت بر تبلیغات یکی از مجموعه ابزارهای تجزیه و تحلیل رقابت است که توسط Rank Ranger، ما ارائه شده است. گزارش 20 رقیب برتر پولی به شما امکان می دهد میانگین CPC، موقعیت تبلیغات و حجم جستجوی کلمه کلیدی را مشخص و تعیین کنید. اگر حجم جستجوی کلمه کلیدی کم است، ممکن است تصمیم بگیرید که به رقبا اجازه دهید در حالی که کلمه کلیدی بهتری را دنبال می کنید. در عین حال، اگر حجم جستجوی کلمه کلیدی زیاد است و می‌خواهید تبلیغ خود را در صفحه یک قرار دهید، در این صورت تصمیمی برای بودجه‌بندی دارید.

گزارش PPC رقبای برتر پرداخت شده

ما گزارش پرداخت به ازای کلیک به شما کمک می‌کند تا عملکرد کمپین AdWords را تجزیه و تحلیل کنید تا مشخص کنید آیا کمپین‌هایی که اجرا می‌کنید واقعاً نتیجه می‌دهند یا خیر! عملکرد فعلی را با دوره‌های قبلی مقایسه کنید و بر اساس معیارهای کلیدی (جلسات، درصد جلسات جدید، کاربران جدید، نرخ پرش، صفحات در هر جلسه و غیره)، بخش و نوع تبدیل هدف فیلتر کنید. مثلا میشه رفتار کاربر رو تحلیل کرد… نرخ پرش چقدر بود؟ کاربران در هر جلسه چند صفحه را مشاهده ،د؟ آنها چقدر در سایت شما وقت گذاشتند؟ تعداد کل جلسات چقدر بود؟ برداشت ها؟ کلیک می کند؟ و عملکرد کلمات کلیدی چطور؟ گزارش تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی AdWords همان اطلاعات دقیق را ارائه می دهد، اما تا سطح کلمه کلیدی خاص.

گزارش کمپین PPC AdWords

برای تحلیل عمیق تر، KPI بازاریابی ابزار گزارش‌دهی می‌تواند با مقایسه جلسات ترافیک، کلیک‌های تبلیغاتی، تکمیل هدف و هزینه تبلیغات در مقابل درآمد (یا هر بخش دیگری که انتخاب می‌کنید) دید واضحی از بازگشت سرمایه ارائه دهد.

گزارش KPI بازاریابی برای PPC

هدف ما از ارائه اعلان‌های ایمیل نظارت بر تبلیغات این است که به شما در فرآیند تنظیم خود برای “موفقیت ادوردز” کمک کنیم. استفاده از این سرویس با یک نگاه سریع و آسان، دیدی چشمگیر از فعالیت ادوردز رقابت را برای شما فراهم می کند. برای ما مهم است که بتو،د داده های بازاریابی حیاتی را به راحتی مشاهده کنید. هنگامی که با گزارش رقبای برتر پرداخت شده، گزارش کمپین‌ها و کلمات کلیدی AdWords و تجزیه و تحلیل KPI بازاریابی ،یب می‌شود، سرویس اعلان ایمیل نظارت بر تبلیغات «چشم‌های عقاب ادوردز» را به روشی واقعی و قابل‌توجه به شما ارائه می‌دهد.

درباره نویسنده

شای هارل

Shay Harel مدیر عامل Rank Ranger، یک پلتفرم ابتکاری و جامع SEO و بازاریابی دیجیتال Saas است. علاوه بر نظارت بر رشد شرکت، شی را می‌توان یافت که روی صفحه‌کلید خود ضربه می‌زند و گزارش‌های داده‌های سئوی جدید و منحصربه‌فرد را تهیه می‌کند.

زم، که شای برای کمک به صنعت سئو کار سختی ندارد، از گذراندن وقت با خانواده‌اش، نواختن گیتار، کاوش در مکان‌های عجیب و غریب و لذت بردن از شراب خوب مجموعه در حال رشد خود لذت می‌برد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/ads-monitor-email-notification