دسته‌ها
اخبار

افزایش نرخ کلیک و بهبود رتبه


21 مه 2015 | ارسال شده توسط مایکل ،نر

جان مو، در ساعات اداری Google در سه شنبه گذشته موضوعات خوبی را مطرح کرد… Googlebot دائماً اینترنت را اسکن می کند، اما تغییرات مختلف در وب سایت شما ممکن است زمان ببرد تا در رتبه بندی منع، شود. مواردی مانند تغییر مسیر به یک سایت جدید می تواند در رتبه بندی شما تاثیرگذار باشد، اما وقتی Googlebot سایت جدید را پیدا می کند، اگر همه چیز با سایت جدید خوب باشد، بهبود خواهید یافت. همین مورد در مورد لینک های بد یا محتوای هک شده، وقتی سایت را تعمیر می کنید، Googlebot هر یادداشت بدی را در Webmaster Tools پاک می کند و سایت بر اساس آن مجدداً رتبه بندی می شود.

جان گفت که تغییرات الگوریتم جدید همیشه اتفاق می افتد. در حالی که گاهی تغییرات عمده ای مانند به روز رس، پاندا یا پنگوئن وجود دارد که سایت ها را به دلیل بک لینک های هر،مه به شدت جریمه می کند، “بهترین راه برای بهبود رتبه بندی شما این است که به تصویر بزرگ نگاه کنید و در جهت کلی بهبود تجربه کاربری بروید.”

به ،وان مثال در به‌روزرس، جدید Google Mobile Friendly، سرعت بارگذاری صفحه یک عامل اصلی است. Rank Ranger به ،وان بخشی از گزارش بهینه سازی On-Page خود، یک تست سازگار با موبایل ارائه کرده است.

رتبه Ranger’s Mobile Friendly Test برای اندروید و iOS

برای توضیح و دستورالعمل‌های بیشتر برای تصحیح مشکلاتی که سایت را برای موبایل‌پسند نیست، نشانگر را روی علامت‌های سؤال قرار دهید.

تست سازگار با موبایل برای اندروید و iOS

اگر می‌خواهید سرعت سایت خود را بد،د، در ابزارهای بهینه‌سازی کلمات کلیدی در صفحه ما نیز تعبیه شده است.

تست سرعت پاسخ صفحه

شما همچنین می تو،د به گوگل مراجعه کنید PageS،d ​​Insights صفحه آزمون برای نمره نسبی با این نتایج، ارائه دهنده هاست یا وب مستر شما ممکن است بتواند راه حل آس، برای ایجاد یک سایت بسیار سریعتر پیدا کند.

تست سرعت پاسخ صفحه

بهبود نرخ کلیک (CTR) برای افزایش رتبه

یکی از معیارهای کاربرپسندی، یک عامل مهم رتبه بندی گوگل، را می توان نرخ کلیک در نظر گرفت. هنگامی که کاربر با یک کلمه کلیدی جستجو می کند، صفحه نتایج ارگ،ک ،اوین صفحه، توضیحات و پیوندها را نمایش می دهد. Matt Cutts روند و اهمیت ،اوین و قطعات صفحه با کیفیت (توضیح AKA) را در رتبه بندی SERP در این توضیح می دهد. ویدئو. از آنجایی که Google از ،وان صفحه و یک قطعه برای توصیف صفحه وب استفاده می‌کند، ما یک پیش‌نمایش SERP در ابزار On-Page خود ارائه می‌کنیم تا تصویری از نحوه نمایش صفحه توسط Google در نتایج موتورهای جستجو به شما ارائه دهیم و تعیین کنیم که آیا از یک صفحه من، استفاده می‌کنید یا خیر. تعداد کاراکترها و/یا پی،ل ها

ابزار پیش نمایش Google SERP

ابزار پیش نمایش SERP

کدام قطعه بیشترین نرخ کلیک را به بهترین شکل تبدیل می کند، سوال واقعی است.


هنگام تجزیه و تحلیل نرخ کلیک (CTR) می‌توان راه‌های جالبی وجود داشت. در Webmaster Tools می تو،د نتایج SERP خود را مشاهده کنید. اگر در صفحه اول هستید، این نشان می‌دهد که بیشترین تعداد نمایش‌ها، صفحات بعدی، کمتر یا بدون نمایش است. نرخ کلیک شما تعداد افرادی است که روی لینک سایت شما کلیک کرده اند. این اتفاق می‌افتد که ممکن است تعداد برداشت‌ها (صفحه 1) زیاد باشد، اما تعداد کلیک‌ها کم باشد، در این صورت، جان در پاسخ به سوالی گفت: «شاید شما فقط در صفحه اول رتبه‌بندی بوده‌اید. به طور خلاصه و سپس ناپدید شدند” و از صفحه اول حذف شدند، یا به طور کلی از رتبه بندی حذف شدند. یا ممکن است دلایل دیگری داشته باشید که افراد کلمه کلیدی شما را فقط برای اطلاعات، بدون قصد کلیک ، جستجو کرده اند. در هر دو مورد، افزایش مهم است. حتی فروم Webmaster Tools سئوی خود را انجام می دهد و جان اشاره کرد که آنها مشکل مشابهی با CTR دارند.

درباره نویسنده

مایکل ،نر

مایکل در نظر دارد که یک پیشاهنگ رنک رنجر باشد. همیشه در جستجوی وب سایت عالی، جست و جوی جهان برای نکات سئو، بهینه سازی ع، ها، محتوا و لینک ها. هر چیزی که می تواند از یک صفحه نمایش LED نمایش داده شود، می تواند یک ابزار بازاریابی باشد.

مایکل معتقد است که Rank Ranger پناهگاه نهایی برای جنگجویان SEO است و مشتاق راهنمایی آنها برای یافتن بهترین راه برای استفاده از نرم افزار SEO ما – گزارش ها، نمودارها، ابزارها و ویژگی های بر،ب سفید – برای بهبود روش مدیریت SEO و بازاریابی دیجیتال است!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/increase-clickthrough