دسته‌ها
اخبار

انتقال ابزارهای وب مستر به تجزیه و تحلیل جستجو


29 شهریور 1394 | ارسال شده توسط Rank Ranger

گزارش کلمات کلیدی عبارت جستجوی کنسول جستجوگوگل در پایان ماه اوت اعلام کرد که جدید خود را Search Analytics API می تواند جایگزین داده های Webmaster Tools شود که در گزارش های شما استفاده شده است. توسعه دهندگان ما API جدید Search Analytics را از ابتدای آگوست آزمایش کرده اند و قصد دارند قبل از منسوخ شدن Google Webmaster Tools، که طبق گزارش ها قرار بود در 20 اکتبر اتفاق بیفتد، به روز رس، را منتشر کنند.

تیم ما به سرعت به یک تغییر غیرمنتظره در زمان‌بندی Google پاسخ داد و در آ، هفته به‌روزرس، را ارائه کرد که به شما امکان می‌دهد داده‌های جدید Search Analytics را در حساب Rank Ranger خود با قطع اتصال قدیمی Webmaster Tools و اتصال به Search Analytics جدید ادغام کنید. . ما ترجیح می‌دهیم این یک سوئیچ سریع با یک کلیک باشد، با این حال، کنسول جستجوی Google از طریق یک سری مراحل به مجوز شما نیاز دارد.

توجه: اگر در چند هفته گذشته Webmaster Tools را به یک کمپین متصل کرده اید، ممکن است نیازی به ایجاد تغییر در آن کمپین نداشته باشید. لطفاً گزارش ها > کنسول جستجو > گزارش کلمات کلیدی تجزیه و تحلیل جستجو را بررسی کنید و اگر داده هایی را مشاهده کردید، آن کمپین خوب است. اگر نه، لطفا این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

Webmaster Tools را از حساب خود قطع کنید

به خود دسترسی داشته باشید تنظیمات حساب

تنظیمات حساب

به پایین اسکرول کنید و انتخاب کنید اتصالات مجاز

اتصالات مجاز

محل اتصال Webmaster Tools را پیدا کرده و کلیک کنید دیدن جزئیات

کمپین های مرتبط با ابزار وب مستر

را یادداشت کنید کمپین(های) متصل – اگر حساب شما بیش از یک حساب Google Webmaster Tools یکپارچه شده باشد، این امر به ویژه مهم است.

اتصال قدیمی Webmaster Tools را با کلیک بر روی نماد سطل ، حذف کنید. پس از تأیید اینکه لیست کمپین های مرتبط با این اتصال را دارید، روی آن کلیک کنید آره دکمه لغو دسترسی

دسترسی به ابزارهای وب مستر را لغو کنید

اتصال کنسول جستجوی جدید را اضافه کنید

در بالای صفحه اتصالات مجاز، روی آن کلیک کنید افزودن اتصال را فشار دهید و انتخاب کنید کنسول جستجو.

کنسول جستجو را اضافه کنید

مجوزهای مورد نیاز را بررسی کرده و روی آن کلیک کنید اجازه اگر می‌خواهید داده‌های Search Analytics در گزارش‌های Rank Ranger شما ادغام شود را فشار دهید.

مجوز یکپارچه سازی تجزیه و تحلیل جستجو

نام اتصال را ویرایش کنید (اختیاری) و روی دکمه Update کلیک کنید.

نام اتصال کنسول جستجو را ویرایش کنید

ارتباط کمپین ها را از Webmaster Tools قطع کنید

با کلیک ، روی نماد صفحه اصلی به تنظیمات کمپین دسترسی پیدا کنید تا صفحه کمپین ها باز شود و روی نماد چرخ دنده مربوط به کمپینی که اتصال قدیمی Webmaster Tools را داشت کلیک کنید.

در اتصال بخش منوی سمت چپ کلیک کنید کنسول جستجو.

کلیک کنید بر روی قطع شدن دکمه برای سایت اینترنتی و برای نام اتصال.

ابزارهای وب مستر را قطع کنید

کمپین ها را به کنسول جستجو متصل کنید

جدید را انتخاب کنید نام اتصال برای کمپین و کلیک کنید اتصال دکمه.

اتصال کنسول جستجو

انتخاب کنید آدرس وب سایت که مربوط به کمپین و
کلیک را اتصال دکمه.

ابزارهای وب مستر وب سایت را قطع کنید

آرشیو داده های تاریخی

بایگ، داده های ابزارهای وب مستر

با این
به روز رس، یک ویژگی جدید برای بایگ، داده های جستجوی تجزیه و تحلیل تاریخی اضافه شده است. Google به طور تاریخی داده‌های 3 ماه گذشته را در گزارش‌های خود ارائه کرده است و اگر کادر را علامت بزنید تا به RangerBot اجازه دهید ع،‌های فوری ماهانه داده‌های کنسول جستجوی شما را بایگ، کند، ما شروع به انجام این کار برای شما خواهیم کرد.

تکمیل موفقیت‌آمیز ادغام کنسول جستجو، کلمات کلیدی تجزیه و تحلیل جستجو و گزارش‌های صفحات تجزیه و تحلیل جستجو را علاوه بر مشکلات ،یدن و پیام‌های سایت از Google در پلتفرم من، SEO و بازاریابی ما، فعال می‌کند.

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه شده با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/webmaster-tools-transition-search-،ytics