دسته‌ها
اخبار

بازاریابی آنلاین با بودجه محدود


24 ژوئن 2015 | ارسال شده توسط جوئل جانوفسکی

برای بسیاری از مشاغل روابط عمومی و بازاریابی مخارج عمده و مخارجی هستند که ممکن است به سختی در بودجه آنها قرار گیرد. راه‌هایی وجود دارد که می‌تو،د قبل از اینکه بتو،د آن را بپردازید، با قول دادن به خودتان پول درآوردن، قبل از ،ج ، آن، از ،ج ، پول برای بازاریابی و تبلیغات جلوگیری کنید.
به همین سادگی؟ نه همیشه… اما راهی خوب برای شروع پول درآوردن و پایه ای برای موفقیت آینده شما.

بهینه سازی موتور جستجو، پشت سر
صحنه های تلاش برای به دست آوردن جایگاه برتر SERP در بسیاری از موارد می تواند آغاز یک داستان موفقیت آمیز باشد و اولین گام به سمت تبلیغات پولی – معمولاً یک کمپین گوگل ادوردز، تبلیغات بنری یا بازاریابی آفلاین – به هر نحوی که ترجیح می دهید استراتژی تبلیغاتی خود باشد. ترافیک وارد شده به وب سایت شما از طریق SEO معمولاً یکی از قوی ترین ترافیکی است که می تو،د دریافت کنید، زیرا بازدیدکنندگان شما قبل از اینکه به سایت شما بیایند، آنچه را که در سایت شما وجود دارد و آنچه را که شما ارائه می دهید جستجو کرده اند، مگر اینکه کلمات کلیدی شما برای آن بهینه نشده باشند. صفحه داخلی سمت راست، که خود مسئله دیگری است، اما امروز برای من این نیست که عمیق تر به آن بپردازم.

برای موفقیت در بازاریابی آنلاین، همیشه باید دو مورد ساده را از خود بپرسید
سوالات، و به آنها پاسخ دهید. حتی قبل از شروع، و در صورت نداشتن پاسخ، آنها را کشف کنید.

برترین رقبای ارگ،ک شما چه ،، هستند؟

انجام بازاریابی برای خود یا هر ، دیگری بسیار سخت است، مگر اینکه بد،د با چه ،ی رقابت می کنید و آنها چه نوع بازاریابی انجام می دهند. فرض کنید در سیدنی کفش های دویدن می فروشید. مگر اینکه بد،د رقبای شما چه کار می کنند، یا انجام نمی دهند – چگونه می تو،د خودتان بد،د که چه کاری انجام دهید؟ راه‌های مختلفی برای تشخیص اینکه با چه ،ی رقابت می‌کنید، وجود دارد، برخی راه‌ها ارزان‌تر و ساده‌تر از بقیه هستند، انتخاب با شماست. می‌تو،د خودتان با استفاده از Google، Bing، این کار را به صورت دستی انجام دهید.
یاهو و صدها جستجوی دیگر
موتورها، و به سادگی کلمات کلیدی مرتبط با ،ب و کار خود را جستجو کنید. این ارزان‌ترین راه برای فهمیدن اینکه رقبای شما چه ،، هستند، است، اما بسیار زمان‌بر است (و برای ا،ر مشاغل، زمان پول است).

یا می تو،د با استفاده از یک شرکت شخص ثالث نظرسنجی انجام دهید…
زمان بر و گران قیمت تقریباً برع، چیزی که در حال حاضر به دنبال آن هستید. راه دیگر برای شناسایی رقبای خود، و احتمالا بهترین راه، استفاده از یک ابزار ردیابی رتبه سئو است که تمام داده های لازم را در اختیار شما قرار می دهد، مانند میانگین جستجو برای کلمات کلیدی شما، پیشنهاداتی برای به روز رس، SEO در صفحه – برای کمتر از 19 دلار در ماه.

رقبای برتر ارگ،ک را کشف کنید

هنگامی که این اطلاعات اولیه را به دست آوردید، زمان آن رسیده است که بهبود موقعیت SERP و قابلیت مشاهده آنلاین خود را آغاز کنید. هنگامی که یک یا دو صفحه از نردبان گوگل بالا رفتید و فروش شما در حال افزایش است، زمان آن فرا رسیده است که مرحله شماره دو را انجام دهید – سرمایه گذاری مقداری پول، به طور بالقوه درآمد زیادی ،ب کنید.

رقبای برتر PPC Google AdWords شما چه ،، هستند؟

وقتی رقبای ارگ،ک خود را شناسایی کردید،
آن وقت آن است که دریابید چه ،ی با استفاده از تبلیغات موتور جستجوی پولی، به ویژه PPC و Google AdWords، با شما رقابت می کند. مشابه ردیابی رقبای ارگ،ک خود، چندین راه برای ردیابی رقبای پولی وجود دارد: جستجوی دستی به ،وان مثال، “کفش در سیدنی”، یا یک نرم افزار ردیابی، مانند این رقبای برتر پولی گزارش دهید تا متوجه شوید چه ،ی شما را در موقعیت های برتر SERP ش،ت می دهد.

گزارش 20 رقیب برتر ارگ،ک

با یک کلیک ساده ماوس کلمات کلیدی خود و رقبایتان را کشف کنید – اینها رقبای برتر شما هستند. به همان اندازه که به نظر می رسد ساده است.

گزارش رقبای برتر پرداخت شده

با این
اطلاعات، و بهینه‌سازی سئو که طبق دستورالعمل‌های بالا انجام دادید، وقت آن است که کمپین AdWords خود را با درآمد حاصل از ترافیک ارگ،ک خود شروع کنید. این بدان م،است که هیچ سرمایه‌گذاری مالی اولیه برای بازاریابی شما وجود ندارد، فقط زمان خودتان است.

برترین معیارهای PPC AdWords

و نتیجه این است که…

شما با بدست آوردن زیاد پولدار نمی شوید، بلکه با ،ج ن، همه چیزهایی که به دست آورده اید، ثروتمند می شوید. این طرز فکر در مورد همه چیز در زندگی صدق می کند، اما حتی بیشتر از آن برای بازاریابی آنلاین. اطمینان حاصل کنید که قبل از اینکه متوجه شوید، ثروت زیادی ،ج نکنید
چه چه بهترین ROI را ارائه خواهد کرد. مطمئن شوید که “فکر نمی کنید می د،د” چه چیزی باید باشد
انجام شده، تا زم، که شما تحقیقات خود را انجام دهید. مطمئن شوید که هزینه های خود را به حداقل می رس،د، تا زم، که برای قدم بزرگ بعدی درآمد داشته باشید.

SEO است
ارزان ترین، و
دور موثرترین راه برای توسعه بازاریابی ورودی عالی برای ،ب و کار شما. و با ورود ترافیک به سایت شما، بازاریابی افزایش یافت
ممکن است به زودی ضروری باشد. پس چرا برای هیچ چیز پول ،ج نمی کنید، در حالی که نمی تو،د برای چیزی چیزی ،ج کنید؟

درباره نویسنده

جوئل جانوفسکی

جوئل سالها تجربه عملی در زمینه سئو برای انواع مشاغل اروپایی و بین المللی دارد. دانش عالی و درک عمیق او از آنچه برای تبدیل شدن به یک متخصص SEO واقعی لازم است، در اشتیاق او به مشتریان Rank Ranger کمک می کند تا مزایای استفاده از پلت فرم ما را درک کنند.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/successful-online-marketing-budget