دسته‌ها
اخبار

بازاریابی ورودی بدون سئو = مک دونالد بدون برگر


8 ژوئن 2015 | ارسال شده توسط هاکان پرسون

برای ا،ر مردم کافی است بگوییم که بازاریابی ورودی بدون سئو برابر با مک دونالد بدون همبرگر است. توضیح لازم نیست
بازاریابی ورودی بدون سئو برابر با مک دونالد بدون برگر است

برای همه ما که از اهمیت رتبه‌بندی برتر گوگل در بالای SERP آگاه هستیم و نتیجه آن برابر با افزایش فروش، تقاضای بیشتر برای خدمات شما، پول بیشتر در جیب شما است. البته سئو، و ردیابی دقیق سئو تنها مؤلفه مورد نیاز برای بازاریابی ورودی موفق نیست: شما باید یک تبدیل موفق داشته باشید و حتی بیشتر از آن، با تبدیل بازدیدکنندگان مرتبط (آنهایی که به دنبال چیزی هستند که به آنها ارائه می دهید) موفق باشید. و دسترسی به آنها از طریق سئوی قوی آسان‌تر است. چرا…؟ زیرا آنها به دنبال چیزی هستند و امیدوارم شما را پیدا کنند.

بازاریابی درونگرا چیست؟

بازاریابی درونگرا توسط برخی افراد به ،وان “نوع جدیدی از بازاریابی” توصیف می شود. چرا؟ به جای اینکه ،ب و کارها به دنبال مشتریان بالقوه خود باشند و سعی کنند آنها را به ،ید یک کالا یا خدمات از آنها سوق دهند، بازاریابی درون گرا تماماً به این است که مشتریان را به سمت شما بیاورند. برای ،، از ما که جنبه مثبت سئو را دیده‌اند، این به دور از “خبر فوری” است، این فرصت از زمان ظهور اولین موتور جستجو در دسترس بوده است. خبر فوری این است که هر روز شاهد شرکت‌های جدید هستیم که خود را به‌،وان متخصص بازاریابی ورودی تبلیغ می‌کنند، کم و بیش بدون ذکر سئو به ،وان یکی از ابزارهای بازاریابی خود. آیا این امکان وجود دارد؟

به اندازه کافی منصفانه است، جایی در میان تمام خدمات و تاکتیک های دیگری که برای رتبه بالاتر ذکر می کنند، سئو را ذکر می کنند، اما چیزی در مورد جستجوی ارگ،ک و اهمیت آن، احتمالاً مهمترین مؤلفه برای افزایش ترافیک و کمک به مشتریان برای رسیدن به آن ذکر نشده است. سایت شما.

سوالی که از خودم می‌پرسم این است که چرا، چرا بیشتر در مورد سئو و اهمیت بهینه‌سازی موتور جستجو صحبت نمی‌کنند؟ من می خواهم صادق باشم و بگویم: فکر نمی کنم آنها در مورد سئو اطلاعات کافی داشته باشند. و دلیل عدم ذکر آن است. آنها در حال ایجاد چهره هستند، خود را به ،وان متخصص معرفی می کنند – در حالی که دیده شدن خودشان، و احتمالاً دیده شدن مشتریانشان در گوگل و سایر موتورهای جستجو بسیار کم است یا وجود ندارد. نامرئی در آن مکان‌هایی که مردم در جستجوی چیزی هستند که ارائه می‌دهند، گوگل، یاهو، بینگ و بیش از 400 موتور جستجوی دیگر – اما آنها آنجا نیستند، نامرئی هستند. البته، بازاریابی درونگرا چیزی بیش از بهینه سازی موتورهای جستجو و توانایی ،ب رتبه بالا است، اما بار دیگر به جایی که شروع کردم، مقایسه با مک دونالد است. شما می تو،د در هر جای دنیا وارد رستوران مک دونالد شوید، از سوئد در شمال تا نیوزیلند در ج، و برای خود یک سالاد، مافین یا مک فلوری سفارش دهید، اما با این حال، هر چه که برخی ممکن است بگویند… همبرگرها پایه مک دونالد هستند. موفقیت و اینکه چرا مردم به آنجا ادامه می دهند.

چگونه می د،د که آیا یک آژانس بازاریابی ورودی در کاری که انجام می دهد خوب است؟

به گوگل، یاهو یا هر یک از موتورهای جستجوی رایج دیگر بروید و نام ،ب و کار “متخصص” یا نام یکی از مشتریان آنها را تایپ کنید و ببینید آیا آنها شماره 1 را برای نام تجاری خود نشان می دهند یا خیر، این مرحله شماره یک است.

پس از آن، یک بار دیگر، به گوگل بروید و کلمات کلیدی مرتبط با ،ب و کار آنها را تایپ کنید، به ،وان مثال، “شرکت بازاریابی ورودی ک،ادو”، و ببینید در مورد رتبه بندی آنها چه اتفاقی می افتد. بسیاری از کلمات کلیدی و عبارات کلیدی مختلف را امتحان کنید تا مطمئن شوید “نظرسنجی” شما دقیق است. اگر نتایج آرامش بخش است، شرکت مورد نظر شما برای کلمات کلیدی مرتبط نشان داده می شود، آنها ممکن است در کاری که انجام می دهند خوب باشند، بنابراین حتی سئو: اگر نتیجه برع، باشد، ی،ی ظاهر نشوند، ممکن است آنطور که ادعا می کنند خوب نباشند، و احتمالاً نباید خود را متخصص بد،د. اما این خبر فوری نیست، درست است؟

اگر مایلید پست اصلی وبلاگ نوشته من، هاکان، به زبان سوئدی را بخو،د، خیلی خوش آمدید از سایت من دیدن کنید.

درباره نویسنده

هاکان پرسون

Håkan یک وبلاگ نویس سوئدی بسیار محبوب در soekmotoroptimering.se است که عمدتاً بر SEO تمرکز دارد. هاکان با وبلاگ خود توانسته است جایگاه شماره 2 گوگل را پس از ویکی پدیا برای “sökmotor optimizer” (بهینه سازی موتور جستجو در سوئدی) تضمین کند و با افتخار این موقعیت را برای مدت طول، حفظ کرده است.

هاکان همچنین یک مشاور سئو شناخته شده و محبوب است که بر روی پروژه های بلند مدت برای چندین مشتری، در طیف گسترده ای از زمینه های مختلف تمرکز می کند.

چیزی که هاکان را خاص و متمایز از بسیاری دیگر از سئوکارها می کند، نگاه کل نگر او به سئو است. او می نویسد که بهینه سازی برای موتورهای جستجو بسیار بیشتر از “مرتب سازی بهینه سازی در صفحه و گرفتن چند لینک” است – برای دستیابی به موفقیت بزرگ باید کارهای بیشتری انجام داد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/inbound-marketing-wit،ut-seo