دسته‌ها
اخبار

باگ تنظیمات مکان جغرافیایی گوگل گزیده شده اید؟


27 مه 2015 | ارسال شده توسط لورا کمبل

اگر رتبه‌بندی‌های محلی شما اخیراً تغییرات شدید رتبه را نشان داده است، کاملاً ممکن است سایتی که مدیریت می‌کنید توسط یک اشکال موقعیت مک، Google Geo گزیده شده باشد. و از آن زمان شما تنها نیستید انجمن جستجوی محلی اعضا گزارش کرده‌اند و ثبت کرده‌اند که نوسانات ناپایدار جستجوی محلی تا امروز ادامه دارد، بنابراین ممکن است یک به‌روزرس، محلی هنوز در نقاط مختلف جهان در حال انتشار باشد یا اینکه یک اشکال باشد.

اشکال تنظیمات مکان Google

اشکال تنظیمات مکان Google

از تری سیموندز متخصص سئو پرسیده شد:تنظیمات مکان ابزارهای جستجوی Google ش،ته است؟و اسکرین‌شات‌هایی را که تنظیمات جستجوی کروم را برای همه نتایج در بریت،ا توضیح می‌داد، ارسال کرد، با این حال Google همچنان از نتایج هدف‌گیری آدرس اینترنتی تیمز استفاده می‌کرد.

زم، که بسیاری از کلمات کلیدی کمپین از 10 جایگاه برتر به موقعیت هایی در محدوده 263 تا 500+ سقوط ،د، یک مشتری به ما هشدار داد که نوسانات شدید SERP محلی.

نوسانات SERP محلی

رتبه بندی از 10 به 500+ کاهش یافته است

نوسانات SERP محلی

ما تأیید کردیم که تنظیمات مکان سفارشی برای این کمپین درست است و سپس به دلایل بالقوه به صورت آنلاین جستجو کردیم. از 21 می تا امروز، گفت،ا در تالارهای مختلف سئو و وب مستر منفجر شده است، اما گوگل اعلامیه رسمی نکرده است.

در عین حال، همانطور که Google نتایج جستجوی محلی را ارائه می دهد، به گزارش آنها ادامه می دهیم. اگر به نتایج محلی نیاز دارید و تنظیمات موقعیت مک، سفارشی خود را فعال نکرده اید، می تو،د این کار را در تنظیمات کمپین > صفحه موتورهای جستجو انجام دهید.

تنظیمات موقعیت مک، سفارشی

گری ایلیس از گوگل توییت کرد دیروز که “ما در حال بررسی گزارش های متعددی هستیم که در این مورد دریافت کرده ایم”، بنابراین به نظر می رسد که این پدیده به احتمال زیاد نتیجه یک باگ است.

درباره نویسنده

لورا کمبل

لورا مدیر بازاریابی دیجیتال Rank Ranger، سردبیر و صاحب رسانه های اجتماعی است. نوشتن و بازاریابی از علایق لورا هستند.

او همچنین از همکاری با توسعه دهندگان Rank Ranger بر روی ایده هایی برای گزارش های جدید بازاریابی دیجیتال و ویژگی هایی که کار او را آسان تر می کند لذت می برد.




منبع: https://www.rankranger.com/blog/google-geo-location-settings-bug