دسته‌ها
اخبار

بایگانی‌های مبل چستر مبلمان ملایر بزرگترین تولید کننده مبل کلاسیک و سلطنتی | mobleseyed

بایگانی‌های مبل چستر مبلمان ملایر بزرگترین تولید کننده مبل کلاسیک و سلطنتی | mobleseyed

مبل چستر ویونا یکی از خاص ترین و زیباترین مدل های مجموعه است که با ظاهر لوکس خود زیبایی دکوراسیون منزل شما را چند برابر خواهد کرد.2. این مبلمان در یک ست 8 نفره شامل دو مبل سه نفره و دو مبل تک نفره به شما تقدیم می گردد و امکان تغییر تعداد نفرات نیز دارد. اگر به دنبال یک کار با کیفیت و زیبا می باشید، مبل چستر مارلیک را جزو گزینه های خود قرار دهید. این مبل به دلیل سبک طراحی هنرمندانه و استفاده از پایه های فلزی، دکوراسیون منزلتان را خاص و ویژه می کند. مبل تک نفره این کار نیز به همان سبک سه مبل چستر نفره طراحی و.. اگر به دنبال مبلی خاص، راحت و کلاسیک می گردید مبل راحتی چستر فیلد انگلیسی انتخاب بسیار درستی می باشد.

  • حتی به‌گونه‌ای مبل را خریداری نکنید که مجبور شوید آن‌ها را به هم بچسبانید و کنار هم بچینید.
  • بدنه این مبل از چوب روس و پایه های آن از چوب راش ساخته می شود که طول عمر بسیار بالایی نیز دارند.3.
  • طراحان ماهر ایرانی با تلفیق طرح چستر و حالت تخت خواب شو، مبل زیبای آذرخش را طراحی کرده اند.
  • مبلمان ترکیه از متریال مرغوب و درجه یک ساخته شده است و بسیار با کیفیت است.

در نهایت اگر نمی‌خواهید مبل شما فضای زیادی را اشغال کند. بازهم این مبل همان استانداردی خواهد بود که شما باید آن را انتخاب کنید. زیرا این مبل لوکس با هرنوع چیدمانی سازگار است مثلا اگر اشیاء زینتی و دکوراسیون شما مدرن و به روز هستند، می توانید از مبل چستر سنتی و سنگین استفاده کنید یا برعکس. در تشک های مبل راحتی چستر از فوم سرد ۱۴ سانتی کارخانه بسپار فوم غرب استفاده شده که تولیدکننده با کیفیت ترین فوم سرد مبلمان در ایران است. ساختار ظاهری مبل راحتی چستر به شکلیه که طیف گسترده ای از پارچه ها روی اون قشنگ میشه. اما این مبل معمولا با پارچه ساده مخمل و کوسن های طرح دار و رنگی ست میشه.

مبل چستر فیلد

به دلیل ارتفاع مناسب نشیمن و تکیه گاه، حس آرامش را هنگام استراحت تجربه خواهید کرد.2. مبل چستر الین یک کار فوق العاده لوکس و خاص است که می تواند دکوراسیون منزل شما را تبدیل به دکوراسیونی شیک و منحصر به فرد نماید. پشتی این مبل دارای لمسه دوزی های هنرمندانه ایست که نمای مبل را چشم نواز تر کرده است.

مبل یک نفره انرژی مدل B551

مبلمان راحتی شیک و ساده لاسیلیا با قیمتی مناسب مناسب که با اکثریت سلیقه ها مطابقت دارد. این مبل هشت نفره دو عدد کاناپه سه نفره تخت شو دارد که کنار دسته ها لمسه دوزی شده و برای نما دوخت های شیاری کار شده در نمای مبل از چوب راش استفاده شده که مدل را وزین تر کرده است. مدل راحتی لاسیلیا دارای ظاهر شیک و جذاب بوده و برای دکوراسیون داخلی سبک مدرن مناسب است. این مدل با نشیمن راحت و پهن برای استفاده در فضای نشیمن خانه یا اتاق پذیرایی کاربردی و جالب است. مبلمان راحتی نئو کلاسیک پرایم جز دسته مدل هایی است که بسیار در بازار مبلمان پر طرفدار شده این مدل بسیار پر کار بوده و از بهترین متریال پارچه و چوب راش در تولید آن استفاده شده است.