دسته‌ها
اخبار

برچسب‌های تبلیغات AdWords سبز جهانی می‌شوند


30 ،داد 1395 | ارسال شده توسط Shay Harel

هیولای چشم سبز PPC ظاهر جه، خود را نشان می دهد در حالی که SERP موبایل طعم گرمای سوزان تابستان را می چشد. با معرفی قابل توجه SERP و تغییرات تولید گرما، SERP هفته گذشته داستان جالبی برای گفتن دارد. پرده ها را بردارید، ابزار ویژگی های SERP خود را فعال کنید، و اجازه دهید موسیقی شروع به پخش کند در حالی که ما وارد درام SERP هفته گذشته می شویم.

بر،ب های سبز PPC جه، می شوند

در هفته گذشته گوگل با تایید این موضوع که بر،ب‌های PPC در سراسر جهان از این پس استفاده خواهند کرد، انگشت سبز خود را دریافت کرد سبز شدن.

بر،ب های تبلیغات سبز: نروژ

بر،ب سبز PPC در جستجوی نروژ

شکل 1. جستجوی “هتل” در گوگل نروژ تبلیغاتی با بر،ب سبز تولید می کند

گوگل با کنار گذاشتن رنگ زرد قدیمی و هرگز ملایم خود، با بر،ب جدید خود برای تبلیغات در سراسر جهان، ارگ،ک شده است. با این رول سبز گوگل آن را آورده است تست برای بر،ب های تبلیغاتی که از اواسط آوریل شروع شد.

بر،ب های تبلیغات سبز: اسپ،ا

بر،ب های تبلیغات طمع در SERP اسپ،ایی

شکل 2. جستجوی “cursos online” (دوره های آنلاین) در اسپ،ا تبلیغات با بر،ب های سبز را نشان می دهد.

من نمی توانم بگویم که از اینکه گوگل تصمیم گرفت با بر،ب های PPC خود سبز شود، تعجب کردم. البته گوگل گفته است که انتخاب رنگ جدید مورد توجه تبلیغ کنندگان و کاربران قرار گرفته است. در حقیقت، من در این شکی ندارم، من مطمئن هستم که اگر گوگل مدرکی نداشت که نشان دهد کاربران به دنبال آن هستند، رنگ جدیدی برای بر،ب های تبلیغاتی خود نمی آورد. با این حال، بدبین در من باید تعجب کند که آیا نتیجه واقعی ظاهر ارگ،ک جدید بر،ب‌های PPC فقط همین است، ی،ی «ارگ،ک بودن» آن. فکر می‌کنم می‌توان گفت که انتخاب رنگ سبز باعث می‌شود که تبلیغات متوسط ​​کمی بیشتر شبیه یک نتیجه ارگ،ک باشد. شخصا، اگر من یک تبلیغ کننده بودم، قطعا از انتخاب رنگ ارگ،ک تر راضی بودم.

HTTPS به ارتفاعات جدید صعود می کند

وقتی فکر می کنم HTTPS من به لاک پشت فکر می کنم (از لاک پشت و ،گوش)، آهسته و پیوسته برنده مسابقه است. HTTPS فقط یکی از آن ویژگی های خوب SERP قابل اعتماد است. شما همیشه می تو،د روی افزایش پیوسته و تدریجی آن حساب کنید (حداقل در کشورهایی مانند ایالات متحده).

من هفته گذشته متوجه شدم که درصد نتایج صفحه یک نشان می دهد HTTPS در ایالات متحده با سرعت کمی سریعتر از حد معمول افزایش یافت. با بررسی داده ها متوجه شدم که بین 9 تا 18 ژوئن HTTPS 3.63 درصد افزایش نشان داد.

افزایش HTTPS: 9 تا 18 ژوئن 2016

افزایش HTTPS در ویجت واحد متریک

شکل 3. بین 9 تا 18 ژوئن HTTPS در ایالات متحده 3.63٪ افزایش یافته است.

در حالی که افزایش به HTTPS نوعی صعود هرکولی از کوه داده نبود، این اطلاعات کاملاً جالب است. بیایید به این یک زمینه بدهیم. در طول کل ماه می، HTTPS 1.81 درصد افزایش نشان داد. آنچه هفته گذشته دیدیم اساساً یک دوره 10 روزه بود که دو برابر تغییر در کل ماه می را نشان می داد.

افزایش HTTPS: می 2016

داده‌های مه HTTPS در مقایسه با دوره قبلی

شکل 4. HTTPS بین 1 تا 31 مه افزایش 1.81٪ را نشان می دهد

به خاطر داشته باشید که HTTPS در ایالات متحده به دلیل اجرای راک مانند خود بدنام است. از آنجایی که این ویژگی به تدریج با سرعت آهسته، روز به روز، ماه به ماه افزایش می‌یابد، مشاهده آن که در نظرسنجی داده‌ها با افزایش 3 درصدی در بازه زم، 10 روزه بالا می‌رود، غیرعادی است. به سادگی، زم، که می آید HTTPS می توان انتظار داشت که میزان صعود متن، با زمان باشد!

مقایسه طول ،وان و توضیحات

با اعلام هفته گذشته در مورد داده های جدید در حال پیگیری در ابزار ویژگی های SERP اگر برخی از داده های جدید را به خوبی مورد استفاده قرار ندهم، ناامید می شوم. در حالی که دنیای ردیابی طول ،وان و توضیحات بین‌المللی ممکن است فاقد استعداد نمایشی باشد، از ال،ای جه، بسیار خوبی برخوردار است.

میانگین طول ،وان در ایالات متحده آمریکا

تغییرات طول ،وان در ایالات متحده آمریکا

شکل 5. میانگین طول ،اوین در SERP آمریکایی بین 15 تا 18 ژوئن اندکی کاهش می یابد.

همه چیز نسبی است (بسیار همه چیز)، و این کاهش نسبتاً اندک در میانگین طول ،وان در ایالات متحده در واقع نسبت به عملکرد جه، این داده ها عجیب است. پس از بررسی کامل روندهای طول ،وان در سراسر جهان، من ایالات متحده را منحصر به فرد یافتم که تغییر می کند، حتی اگر تا حدودی باشد.

میانگین طول ،وان در بریت،ا

میانگین طول ،وان بریت،ا در SERP

شکل 6. میانگین طول ،اوین در SERP بریت،ا ثابت است

داده های نشان داده شده در شکل 6 تقریباً ی،ان است. مانند ،ستان، کشورهایی مانند استرالیا، کانادا، ژاپن، روسیهو غیره نوسانات اسمی را نسبت به طول ،اوین در نتایج نشان می دهد.

در واقع، همین الگو در مورد طول توضیحات در نتایج جستجو نیز صادق است. دوباره، ایالات متحده درجاتی از نوسان را نشان می دهد، هیچ چیز وحشیانه ای نیست، اما با این وجود نوسان است.

طول توضیحات در ایالات متحده آمریکا

توضیحات نوسانات طول در ایالات متحده آمریکا

شکل 7. طول توضیحات در ایالات متحده بین 16 تا 17 ژوئن اندکی افزایش می یابد

باز هم، هیچ چیز ،انه ای نیست، فقط یک افزایش بسیار جزئی در طول توضیحات در داخل باعث می شود ایالات متحده. اگرچه، جالب است بد،د که به ،وان طول ،اوین در ایالات متحده پایین آمد، طول توضیحات افزایش یافت.

مانند میانگین طول ،وان، کشورهای خارج از ایالات متحده روند متفاوتی را همانطور که توسط ابزار ویژگی های SERP.

طول توضیحات در کانادا

میانگین طول توصیف در SERP کانادا

شکل 8. میانگین طول توصیف در SERP کانادا تنها کوچکترین نوسان را نشان می دهد.

مطابق با همتای ،وان خود، طول توضیحات درون منجر به ،ستان، استرالیا، ژاپن، و روسیه در سطوح بسیار سازگار با چیزی که معادل عدم نوسان است، باقی ماند. این سوال البته اگر برای چه مدت؟ آیا SERP ها در سراسر جهان شروع به دادن و گرفتن مانند آن خواهند کرد؟ ایالات متحده یا وقتی صحبت از ،وان و طول شرح می شود، مسیر حرکت آنها یک سنت رواقی خواهد داشت؟

احساس گرمای SERP موبایل

واقعاً فکر نمی‌کردی که بخواهم درباره‌ی انتشار به‌زودی به تو بگویم ردیاب ویژگی های SERP موبایل (به SERP Snaps،t هفته گذشته مراجعه کنید)، یک طعم کوچک به شما بدهید، و سپس ابزار را به انبار ذخیره سازی برگرد،د، آیا شما؟ من هرگز این کار را نمی کنم شما! در واقع، من به سختی می توانم خودم را با SERP تلفن همراه به همان اندازه که هفته گذشته بود مهار کنم! در حالی که SERP موبایل در حال سوختن نبود، در حال افزایش دمای من، در شاخص ریسک رتبه بود.

نوسانات SERP موبایل در شاخص ریسک رتبه

سطوح ریسک گرم و طول، موبایل در شاخص ریسک رتبه بندی

شکل 9. شاخص ریسک رتبه، سطوح ریسک بالا را در SERP موبایل برای 9 روز متوالی نشان می دهد که در 16 ژوئن در سطح ریسک 67 به اوج خود می رسد.

هجدهم را حذف کنید، و شاخص ریسک رتبه یک تب SERP موبایل را نشان می دهد. با بازگشت به 9 ژوئن، سطوح ریسک در این شاخص نشان داده است که SERP موبایل در معرض خطر بالایی قرار دارد.

پس از غارت هنوز منتشر نشده است ردیاب ویژگی های SERP موبایل برای برخی از داده های گویا، اجازه دهید نگاهی به دو ،صر جذاب SERP موبایل بیندازیم:

  • ویژگی Mobile Friendly
  • نتایج ارگ،ک

لغزش SERP دوستانه موبایل

مانند موارد فوق HTTPS، موبایل دوستانه در ایالات متحده مانند یک تانک، سازگار و به بعد عمل می کند. در مفهوم نسبی، ما شاهد کاهش قابل توجهی از ویژگی نبوده ایم، دوباره به م،ای نسبی. با این حال، هفته گذشته اولین لغزش قابل توجه و چند روزه از میانگین داده های این ویژگی در هر صفحه را نشان داد ایالات متحده.

میانگین من، برای موبایل در هر صفحه ظاهر

روند نزولی میانگین نتایج من، برای موبایل

شکل 10. میانگین تعداد سایت های Mobile Friendly لیست شده در صفحه اول از SERP موبایل در ایالات متحده بین 15 تا 18 ژوئن کاهش یافته است.

در حالی که چشمگیر نیست، کاهش جزئی در تعداد متوسط ​​سایت های Mobile Friendly در صفحه یک از SERP موبایل در ایالات متحده اهمیت نمادین به خود می گیرد. این اولین باری است که می بینیم این داده ها چنین کاهش شدید و طول، مدتی داشته است. این سوال پیش می‌آید که آیا گوگل در اجرای انتساب دوستانه موبایل خود سخت‌تر می‌شود؟

من آن را اینگونه بیان می‌کنم، و برای من این سوال واقعی است، چگونه می‌تو،م به طور متوسط ​​بیش از هشت سایت در یک صفحه نتیجه داشته باشیم که همه آنها Mobile Friendly هستند، در حالی که Google به شدت این تصور را مطرح می‌کند که وب تلفن همراه نیاز به بازنگری دارد. از طریق AMP؟ به عبارت دیگر، اگر هر 8.15 از تقریباً 10 سایت در Page One به‌،وان Mobile Friendly در نظر گرفته شود، آیا واقعاً به AMP همانطور که گوگل فرض می‌کند نیاز داریم؟ چگونه نیاز به AMP می تواند تا این حد مبرم باشد در حالی که بسیاری از سایت ها برای موبایل کافی هستند؟

اگر بخواهم پولم را در کدام طرف سوال ضعیف‌تر بگذارم، AMP یا Mobile Friendly، با دومی پیش می‌رفتم. به غیر از این واقعیت که بسیاری از ما به احتمال زیاد با انبوهی از وب‌سایت‌ها مواجه می‌شویم که اصلاً برای وب تلفن همراه طراحی نشده‌اند، گوگل هنوز واقعاً دسکتاپ و موبایل را جدا نکرده است. هنوز هیچ فهرست جداگانه ای برای سایت های موبایل وجود ندارد و گوگل در حال حاضر هنوز با چند چالش در انجام این کار مواجه است. این موضوع باعث می‌شود که بیشتر به سمت این تصور متمایل شوم که سایت‌هایی که می‌بینیم به ،وان «موبایل دوستانه» بر،ب‌گذاری می‌شوند ممکن است آنطور که Google واقعاً می‌خواهد در نهایت دوستانه نباشند.

همه این‌ها باعث می‌شود تعجب کنم، آیا تغییر شیفت ارائه‌شده در شکل 10 آغاز یک موضع سخت‌تر در مورد انتساب دوستانه موبایل است؟ زمان بندی به نوعی عالی است، گوگل به تازگی به روز رس، الگوریتم موبایل خود را در ماه مه منتشر کرد، شاید اکنون شاهد برخی از اثرات آن باشیم.

تغییر نتایج ارگ،ک در موبایل

دومین داده قابل توجه در تلفن همراه در هفته گذشته، ترجیح SERP برای 9 نتیجه ارگ،ک به نفع 10 بود. هفته گذشته واقعاً یک هفته برای خویشاوندان بود (از نوع منطق ارسطویی، نه آن گونه که بدون اعلام BBQ شما را ،اب کرد). در این مورد، افزایش نسبی 9 نتیجه ارگ،ک و کاهش نسبی 10 نتیجه چیزی است که می توان در مورد آن صحبت کرد زیرا ما تا به امروز چنین افزایش/کاهشی را در تلفن همراه ردیابی نکرده ایم.

تغییر شمارش نتایج ارگ،ک در موبایل

تغییر شمارش نتایج ارگ،ک موبایل

شکل 11. درصد نتایج صفحه یک که 9 نتیجه را نشان می دهد، تقریباً 3٪ بین 12 تا 18 ژوئن افزایش می یابد، در حالی که نتایج با 10 نتیجه تقریباً 3٪ کاهش می یابد.

هفته گذشته نشان داد که رابطه مع، نسبتا بدیهی بین 9 و 10 نتیجه ارگ،ک وجود دارد. بین 12 تا 18 ژوئن، درصد 9 نتیجه ارگ،ک در صفحه یک از SERP کمتر از 3٪ افزایش یافت در حالی که درصد صفحات با 10 نتیجه ارگ،ک در تلفن همراه کمی بیش از 3٪ کاهش یافت. بزرگترین تغییرات بین 17 تا 18 ژوئن رخ داد. در آن دوره یک روزه 10 نتیجه ارگ،ک کمی بیش از 2 درصد کاهش یافت.

اگرچه این اعداد ممکن است خیره کننده نباشند، این SERP Snaps،t با کلمه “نسبی” برای شما آورده شده است. به ،وان مثال، بین 12 تا 13 ژوئن، درصد نتایج صفحه یک که تعداد 9 نتیجه ارگ،ک را نشان می‌دهد، 0.2898 درصد کاهش یافت… اینها همان اعدادی هستند که ما در اینجا به دیدن آنها عادت کرده‌ایم و دقیقاً به همین دلیل است که داده‌های شکل. 11 خیلی م،ی دار میشه

کل را بگیرید نتایج در هر صفحه به ،وان مثال دیگر بین 17 تا 18 ژوئن، با کاهش درصد 10 نتیجه ارگ،ک، میانگین نتایج در هر صفحه از 9.80 به 9.77 کاهش یافت، تفاوت 0.3. با این حال، در نظر بگیرید که از 1 می تا 31 می 2016، میانگین نتایج در هر صفحه با 0.01 فوق العاده به سمت بالا تغییر کرده است، که در مقایسه، 0.3 را به یاد ماندنی نشان می دهد.

SERP Relativity Sign Off

در مورد سبز شدن بر،ب های تبلیغاتی چه احساسی دارید؟ آیا ظاهر ارگ،ک آنها باعث می شود احساس کنید با SERP یکی هستید؟

آیا HTTPS در ایالات متحده کاهش می‌یابد و به رفتارهای تدریجی‌تر و ثابت‌تر پیش‌بینی می‌شود؟

چه زم، شاخص ریسک رتبه برای موبایل خنک می شود؟ آیا 9 نتیجه ارگ،ک همچنان تسلط خواهند داشت؟ آیا میانگین سایت های Mobile Friendly در صفحه اول باز می گردد یا این شروع یک روند جدید داده است؟

وفادار به سنت، دعوت از افکار و نظرات شما همیشه باز است.

درباره نویسنده

شای هارل

Shay Harel مدیر عامل Rank Ranger، یک پلتفرم ابتکاری و جامع SEO و بازاریابی دیجیتال Saas است. علاوه بر نظارت بر رشد شرکت، شی را می‌توان یافت که روی صفحه‌کلید خود ضربه می‌زند و گزارش‌های داده‌های سئوی جدید و منحصربه‌فرد را تهیه می‌کند.

زم، که شای برای کمک به صنعت سئو کار سختی ندارد، از گذراندن وقت با خانواده‌اش، نواختن گیتار، کاوش در مکان‌های عجیب و غریب و لذت بردن از شراب خوب مجموعه در حال رشد خود لذت می‌برد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/serp-snaps،t-june-20-2016