دسته‌ها
اخبار

برچسب های عنوان SEO – راهنمای کامل


5 ژانویه 2022 | ارسال شده توسط لیراز ،

بر،ب های ،وان SEO

اهمیت سئو را نمی توان به اندازه کافی مورد تاکید قرار داد، یا به طور دقیق تر، ترافیک ارگ،کی که سئو به ارمغان می آورد.

دلایل بسیار ساده است. اگر در یک ،ب و کار آنلاین سرمایه گذاری می کنید، سئو برای افزایش ترافیک مشتری و بالا بردن شهرت شما وجود دارد و به شما مزیتی در بازار می دهد.

اما سئو ریاضی است و روش درستی برای انجام کارها دارد که شامل جزئیات فنی مختلف است. یکی از این جزئیات تگ های ،وان هستند.

بنابراین، این سوال پیش می‌آید که چرا تگ‌های ،وان برای ایجاد سئوی درون صفحه شما بسیار مهم هستند؟

اول از همه، اگر تا به حال نمی دانستید، باید یاد بگیرید که بر،ب های ،وان چیست و عملکرد اصلی آنها چیست. تگ های ،وان، تگ های HTML کدگذاری شده ای هستند که شامل انتخاب ،وان خاصی برای یک وب سایت می شود. مکان تگ ،وان همیشه در نوار ،وان مرورگر انتخاب شده و صفحه نتایج موتور جستجو یا به طور خلاصه SERP است.

بر،ب های ،وان در SERP های گوگل

این توضیح ساده ای بود از اینکه دقیقاً بر،ب های ،وان SEO چیست. ما در زیر به طور عمیق در مورد اهمیت تگ‌های ،وان برای ترافیک سئوی ارگ،ک بحث خواهیم کرد.

بر،ب های ،وان کجا ظاهر می شوند؟

تگ های ،وان با ساختار من، در نتایج جستجوی گوگل و بینگ به ،وان ،وان صفحه نمایش داده می شوند. این به ،ه خود نشان می‌دهد که تگ‌های ،وان از نظر سئوی ارگ،ک و تبلیغ وب‌سایت شما بسیار مهم هستند. برداشت اولیه از مشتریان شما در وب سایت شما توسط این تگ های ،وان شکل می گیرد و شما از ایجاد یک اولین برداشت قدرتمند بسیار سود خواهید برد.

با این حال، به خاطر داشته باشید که تگ ،وان خود را در مناطق مختلف نیز نمایش می دهد. همراه با برگه مرورگر وب شما، وقتی کاربران پیوندی به آن وب سایت ارسال می کنند، بر،ب های ،وان در سایت های رسانه های اجتماعی ظاهر می شوند. به طور همزمان، شبکه‌های اجتماعی و مرورگرها این ،وان را تنها به این منظور ربوده‌اند که به مردم نشان دهند صفحه درباره چیست.

بنابراین، به طور خلاصه، بر،ب‌های ،وان در سه مکان اصلی ظاهر می‌شوند:

  • مرورگرها
  • SERP ها
  • لینک های ارسال شده در سایت های رسانه های اجتماعی

در یک یادداشت جانبی، تگ های ،وان گاهی به ،وان متا ،وان یا متا تگ ،وان شناخته می شوند.

گیج نشوید – به زودی تمام قطعات پازل را جمع خواهید کرد.

مصیبت ساخت بر،ب ،وان شما به سئو عالی

هنگام تلاش برای ایجاد یک بر،ب ،وان عالی برای سئو، استرس زا کاملاً دست کم گرفته می شود. بسیاری از مؤلفه‌های کوچک می‌توانند شما را وادار به ایجاد یک ،وان متا SEO ارگ،ک به دلیل قانون الگوریتمی کنند که موتورهای جستجو با آن کار می‌کنند.

وقتی در مورد اجزای کوچک صحبت می‌کنیم، تگ‌های ،وان یکی از آن‌ها هستند، اما مطمئناً در ایجاد محتوای سئوی ارگ،ک شما تأثیرگذار هستند. نکته اولیه ای که باید روی آن تمرکز کرد این است که کلمات کلیدی در خود بر،ب ،وان اجباری هستند. در درازمدت، این به هوش مصنوعی گوگل کمک می‌کند تا ببیند دقیقاً کدام کلمات کلیدی را بهینه‌سازی می‌کنید تا خلاصه جستجوی آن‌ها را دریافت کند و چه نتایجی را نمایش دهد.

بنابراین، بیایید ببینیم از چه تکنیک‌های بهینه‌سازی باید برای تگ‌های ،وان متا استفاده کنید تا آن ترافیک سئوی ارگ،ک را به راه خود بیاورید.

یک ،وان من، ایجاد کنید

مراقب طول تگ‌های ،وان خود باشید زیرا موتورهای جستجو تمایل دارند آنها را با بیضی جایگزین کنند، کلمات اضافی را اضافه کنند یا حتی آن را با بازنویسی کامل تغییر دهند.

،وان زیر شصت کاراکتر من، ترین طول است، اما موتورهای جستجو کمی مشکل هستند زیرا با محدودیت 600 پی،ل کار می کنند. به همین دلیل است که برخی از کاراکترهای طول،، مانند حرف “W” پی،ل بیشتری نسبت به حروف “I” و “J” اشغال می کنند. بنابراین، اگر ،وان شما دارای کاراکترهای گسترده است، آن را حتی کمتر از آستانه 60 کاراکتر نگه دارید زیرا موتورهای جستجو نمی توانند فضای کافی برای کل بر،ب ،وان فراهم کنند.

به همین دلیل، 40 کاراکتر کم و بیش طول ایده آل یک تگ ،وان است.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که نباید از بر،ب‌های ،وان “همه سرپوش” استفاده کنید. این امر می‌تواند برای موتورهای جستجو چالش‌برانگیز باشد تا آن‌ها را به درستی تجزیه و تحلیل کنند و Google تعداد کاراکترها را به شدت محدود می‌کند. گاهی اوقات، حتی با تلاش شما، اگر طول صحیح تگ ،وان را بگذارد، ممکن است Google آن را کوتاه کند تا طول متضاد نشان دهد.

با این حال، به خاطر داشته باشید که هر ،وان دیگر بد نیست. به ،وان مثال، ،وان یک صفحه وب رسانه اجتماعی بهتر است طول، باشد، و گاهی اوقات نمی تو،د آن را به دلیل گسترش ارگ،ک کوتاه کنید. در بیشتر مواقع، یک ،وان طول خوب یا بدی ندارد – فقط آن را طوری بهینه کنید که فکر می کنید باید به نظر برسد که گویی شما هستید که آن را جستجو می کنید.

بر،ب های ،وان خود را متمایز کنید

این موضوع به همان اندازه ساده است. وقتی بحث سئو مطرح می شود، نوشتن یک بر،ب ،وان منحصر به فرد و متمایز راهی است که باید انجام دهید زیرا ماهیت منحصر به فرد صفحه وب شما را نشان می دهد.

علاوه بر این، این به نرخ کلیک توسط افرادی که ،وان متمایز شما را جستجو می کنند کمک می کند. با توجه به وجود هزاران هزار تگ ،وان متمایز، یافتن ،وان من،ی که قرار است پیاده سازی کنید کار آس، نیست. اما نگران نباشید، زیرا سیستم های مدیریت محتوای عالی (CMS) برای شما وجود دارد که می تو،د یک قاب ،وان متمایز را بدست آورید.

اگر بازی شما چندین محصول و دسته را فهرست می کند، این ال،ا معجزه خواهند کرد. نکته مهمی که باید به آن توجه کرد این است که از عقب نشینی در ،اوین عمومی مانند “صفحه اصلی” یا “صفحه جدید” اجتناب کنید. با انجام این کار، گوگل فکر می کند که محتوای منتشر شده در وب سایت شما یا حتی سایت های دیگر را کپی می کنید. اگر از این ،اوین عمومی استفاده کنید، نرخ کلیک شما به طور چشمگیری کاهش می یابد.

در مورد آن فکر کنید، آیا تا به حال روی یک نتیجه گوگل با ،وان مبهم کلیک می کنید؟

چگونه تگ ،وان خود را طراحی کنیم


از طریق GIPHY

قبل از هر چیز، از بر،ب‌های ،وان با “کلمات توقف” مانند؛ و، a، اما، برای، یا، با، باید تا حد امکان اجتناب شود. کمی دردسر خواهد بود، اما سعی کنید ،وان خود را سازماندهی کنید. به شکلی متفاوت تگ کنید. با سرمایه گذاری مقداری تلاش، مطمئناً بدون استفاده از این کلمات به یک ،وان منحصر به فرد خواهید رسید.

علاوه بر این، حتی اگر ثابت شود که این کلمات فایده ای ندارند، کلمات خاصی وجود دارند که واقعاً برای اجرا مفید هستند. کلماتی که نوعی عمل را توصیف می کنند، مانند دریافت، یادگیری، رفتن، ساختن، تقویت و غیره، به نرخ کلیک مشتریان شما کمک می کنند. به خاطر داشته باشید که اطلاعات کافی را در تگ ،وان اضافه کنید تا با توضیحات متا ،وان مطابقت داشته باشد تا باعث سردرگمی کاربران نشود.

علاوه بر این، کلمات کلیدی اولیه و کلیدواژه های ثانویه که با نام برند شما دنبال می شوند، روشی دقیق برای توصیف بر،ب ،وان شما برای ایجاد سئو عالی است. نمادهایی مانند علامت های بعلاوه و خط تیره، علامت علامت، و کاماهای استاندارد و نقطه پایان را نادیده نگیرید زیرا می تو،د از آنها به خوبی استفاده کنید.

شما حتی می تو،د علامت سوال و تعجب را در تگ ،وان خود قرار دهید زیرا ا،ر اوقات موتورهای جستجو آنها را نادیده می گیرند و به هیچ وجه ،وان متای شما را ،اب نمی کنند. استفاده بیش از حد از این نمادها و علائم نگارشی برای دو یا سه هدف چند کلمه ای در تگ ،وان ایده خوبی نیست.

تمایز بین ،اوین تگ ،وان و ،وان وب سایت شما یکی دیگر از موارد مهم است که باید به آن توجه کنید. استفاده از ،وان متفاوت در ،وان صفحه برای تأثیر بیشتر بر کلمات کلیدی که می‌خواهید هدف قرار دهید، مزیت سئو را به همراه خواهد داشت.

کلمات کلیدی را در ،وان خود به حداقل برس،د

کلمات کلیدی خود را در ،اوین بیش از حد اغراق نکنید تا بتوانند در ترافیک سئوی ارگ،ک رتبه بالایی داشته باشند. پر ، بیش از حد کلمات کلیدی در ،وان شما فقط برای سئو مضر نیست. از نظر زیبایی شناختی نیز ناخوشایند است. طول ،وان شما ممکن است در موتورهای جستجو نیز کاهش پیدا کند، اما بزرگ ، کلمات کلیدی به دلخواه شما یک نه مطلق است. با گذشت زمان، موتورهای جستجو و الگوریتم های آنها تکامل می یابند و حتی اگر ترتیب کلمات کلیدی خود را تغییر دهید، باز هم آن را پیدا کرده و شما را مجازات خواهند کرد.

کلمات کلیدی اصلی خود را اولویت بندی کنید

تحقیقات زیادی در مورد این موضوع انجام شده است و نتیجه کلی این است که کلمات کلیدی اولیه باید تا حد امکان نزدیک به نقطه شروع تگ ،وان نوشته شوند.

این به این دلیل است که بیشتر مردم فقط دو کلمه اول تگ ،وان شما را متوجه می شوند. بنابراین، درج این دو کلمه کلیدی یک راه ایده آل برای دریافت ترافیک بیشتر است. بنابراین، اگر محصولاتی را فهرست می کنید، این کلمه کلیدی اصلی شما خواهد بود و به این ترتیب، باید اولین کلمه در چشم باشد.

بیایید مدتی دیدگاه ها را تغییر دهیم و بگوییم که شما مشتری هستید که در موتور جستجو به دنبال محصولی می گردد.

تصور کنید که می خواهید هدفون JLB ب،ید. به طور طبیعی، شما قصد دارید چیزی مانند “earp،nes JBL” بنویسید. ابتدا نام محصول شما به همراه تمام هدفون های دیگر ظاهر می شود.

مهم این است که تگ ،وان را دقیقاً همانطور که کاربران می خواهند در لیست بنویسید. زیرا، اگر هدفون را در انتها و قبل از نتیجه جستجوی هدفون قرار دهید، دسته بندی اصلی و فرعی محصول را فهرست می کنید. بنابراین، بیشتر مردم «هوافون» را همانطور که در انتهای تگ ،وان قرار دارد نادیده می‌گیرند. علاوه بر این، اگر کلمه کلیدی اصلی در پایان باشد، ممکن است Google یا Bing آن را کنار بگذارند، و اگر تعداد زیادی کلیدواژه اصلی در آن وجود دارد. ،وان، حتی ممکن است به طور کامل بازنویسی شود.

از برندسازی خود نهایت استفاده را ببرید

اگر برندی دارید که می‌خواهید تبلیغ کنید، یک راه خوب برای انجام این کار اضافه ، نام آن به بر،ب ،وان خود است. این به نرخ کلیک کمک می کند، اما به خاطر داشته باشید که بهتر است نام تجاری شما در انتهای ،وان متا باشد.

با این وجود، اگر یک بر،ب ،وان برای صفحه وب اصلی خود ایجاد می کنید، خوب است که نام برند شما در ابتدا قرار گیرد. گاهی اوقات، موتورهای جستجو و سیستم‌های مدیریت محتوا حتی ممکن است به طور خودکار نام تجاری را در ،وان شما نشان دهند، بنابراین مراقب باشید که وقتی بر،ب ،وان جستجو می‌شود چگونه ظاهر می‌شود.

از چشم مشتریان خود ببینید

ما دیدیم که چگونه تگ‌های ،وان برای ایجاد بهینه‌سازی موتور جستجوی ارگ،ک بسیار حیاتی هستند. اما در نهایت، اگر یک مشتری به دنبال آن نباشد، سئوی ارگ،ک از تگ‌های ،وان از بین می‌رود.

به ،وان یک نکته کلی، سازماندهی تگ ،وان خود از دید مشتریان یکی از مراحل اصلی برای به دست آوردن یک بر،ب ،وان عالی SEO است. بنابراین، انتخاب اطلاعات مهم در بر،ب ،وان خود با در نظر گرفتن مشتری بسیار مهم است زیرا این اولین برداشت آنها قبل از تصمیم گیری برای بررسی پیوند شما خواهد بود.

حتی اگر بر،ب ،وان شما به اندازه کافی برای رسیدن به رتبه بالای SERP کافی باشد، اگر بدون در نظر گرفتن مشتریان شما نوشته شده باشد، هیچ کلیکی دریافت نخواهد کرد. علاوه بر این، با بر،ب ،وان صادق باشید. Clickbait یک نه-نه است، و ما بحث کرده ایم که چگونه ،اوین متای مبهم شما را به سرعت به جایی نمی رساند.

اگر کلمات کلیدی که در تگ ،وان خود قرار می دهید با آنچه که در وب سایت خود ارائه می دهید مطابقت نداشته باشد، ا،ر مشتریان فقط آن را ، می کنند و مستقیماً به سمت انتخاب بعدی که می بینند می روند.

غذای آماده نهایی

از آنجایی که تگ‌های ،وان یکی از ابتدایی‌ترین بخش‌های سئو هستند، در واقع یکی از ضروری‌ترین موارد برای سئوی ارگ،ک هستند. نود درصد مواقع، ترافیک و نرخ کلیکی که دریافت می کنید به لطف تگ ،وان خوبی است که قرار است پیاده سازی کنید.

ابزارهای سئوی زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند بفهمید تگ ،وان ایده آل چگونه باید باشد. برای بهینه سازی کامل موتور جستجو – باید به بر،ب های ،وان توجه کنید!

اگر به تازگی با سئو شروع کرده اید و در مورد بر،ب های ،وان، توضیحات متا و سایر اصطلاحات گیج شده اید، ابزار پیش نمایش بر،ب ،وان ما را بررسی کنید.

درباره نویسنده

لیراز ،

Liraz یک متخصص بین المللی سئو و محتوا است که به برندها و ناشران از طریق موتورهای جستجو کمک می کند رشد کنند. او مدیر سابق SEO و محتوای Out،in است و قبلاً بیش از یک دهه در صنایع بازی، B2C و B2B کار کرده است.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/،sics-،le-tags