دسته‌ها
اخبار

بسته‌های محلی کمتر، قطعه‌های ویژه در اروپا


شیرجه زدن

با توجه به اینکه شاخص ریسک رتبه ما نوسانات را برای بیش از 10000 دامنه اندازه گیری می کند، ما آن را جدی می گیریم. بنابراین هنگامی که در 3 آوریل افزایش یافت و بدین ترتیب نوسانات قابل توجه SERP را نشان داد، ما می دانستیم که گوگل به نوعی دست به کار شده است. همزمان با نوسان در شاخص ریسک رتبه ای، ما متوجه آن شدیم بسته محلی نتایج در ایالات متحده به شدت در ابزار ویژگی های SERP ما افت کرد، بنابراین تصور ما مبنی بر اشتباه بودن چیزی را تأیید کرد. مانند شاخص ریسک رتبه‌بندی، این افت یک معامله بود. در روز بعد، نتایج بسته محلی پشتیبان‌گیری شد و به محدوده قبلی نتایج نمایشی خود رسید.

نمودار بسته محلی ابزار ویژگی های SERP 3 آوریل

SERP Dipping Dittos

از آنجایی که کاراگاه سئو هستیم، تصمیم گرفتیم کمی عمیق‌تر کاوش کنیم و ببینیم این افت واقعا چقدر پویا و م،ادار است. منظورم این است که شاید این افت فقط یک اتفاق بود و هیچ مطابقت واقعی با آنچه در شاخص ریسک رتبه‌ای دیدیم نداشت؟ شاید شایدم نه. ما تصمیم گرفتیم که داده ها را اجرا کنیم بسته محلی بیش از برخی از کشورهای با عملکرد برتر برای این ویژگی. معلوم شد که باز هم تصور ما درست بود. با استفاده از Insight Graph، همان شیب را در نمودار مشاهده کردیم ،ستان، استرالیا، کانادا، و مکزیک. همانطور که در زیر نشان داده شده است، هر کشور یک افت جزئی داشت تا روز بعد دوباره به حالت اول برگشته و به سطح خود برسد. اتفاقی؟ آیا واقعاً در دنیای الگوریتم های گوگل چنین چیزی وجود دارد؟

عملکرد بسته محلی SERP در آوریل در کشورهای مختلف

دو غوطه ور شدن

Local Pack تنها چیزی نبود که در یک شیرجه سریع در اعماق دیدیم. ما شاهد یک روند جالب در ایالات متحده بودیم چرخ فلک (مشکی)، تصاویر (جعبه)، لینک های سایت، و جستجوی مرتبط… همه آنها در 6 آوریل برای آب تنی رفتند. مانند Local Pack، ویژگی‌ها به سرعت بازگشتند و روز بعد با هر ویژگی در جهت خاص خود و در مسیر خود حرکت ،د.

6 آوریل ویژگی های SERP Dip

در حالی که نوسانات برای کاهش شاخص ریسک رتبه کافی نبود، ما شک داشتیم که چیزی دوباره در حال تغییر است. ما نگاه خود را در ،ستان برای اینکه ببینیم آیا 6ام داده های قابل توجهی را نیز در آنجا نگه می دارد. آنچه در ازای آن یافتیم غیرقابل انکار جالب بود. نمودار بینش ما با دو مجموعه تغییر داده که در تاریخ ششم ظاهر شد نشان داده شد. مانند ایالات متحده، هنگام نمایش نتایج برای این کشور افت رو به پایین داشت تبلیغات، من،ت ها، و HTTPS. متقابلا، لینک های سایت، چرخ فلک (سیاه)، و پنل دانش در تاریخ 6 به سمت بالا شلیک کرد.

6 آوریل SERP ویژگی های Spikes UK

در حالی که هیچ ، نمی تواند دقیقاً تعیین کند که گوگل دقیقاً چه کاری انجام می دهد، عملکرد این ویژگی ها در دو دینامیک داده (Google USA و Google UK) را نمی توان نادیده گرفت و نشان دهنده این است که نوعی اتفاق در Google وجود داشته است. جالب است بد،د که چند نفر در WebMasterWorld همانطور که در آن روز گزارش شد، شاهد تغییرات SERP نیز در آن روز بودیم میزگرد موتورهای جستجو.

چ-چ-چ-تغییرات

(تغییرات عمده)

اگر با ذکر متواضعانه کشف ویژگی‌های SERP که هفته گذشته انجام دادیم، ع، فوری SERP خود را به پایان نرس،م، نادیده گرفته می‌شویم. همانطور که گفتیم، ابزار ویژگی‌های SERP ما اضافه‌وقت کار می‌کرد، و با انجام این کار متوجه شدیم که Featured Snippets در کشورهایی در سراسر اروپا ظاهر می‌شوند که قبلاً در آنجا نبودند (همانطور که در نمودار Insight در زیر نشان داده شده است).

قطعات ویژه در کشورهای اروپایی دیگر

برای گزارش کامل در مورد مشاهده این ویژگی های SERP به پست وبلاگ ما با ،وان Featured Snippets Come to Europe مراجعه کنید.

روز SERP خود را به اشتراک بگذارید

آیا در هفته گذشته متوجه عملکرد عجیب و غریب SERP شدید؟ آیا هر SERP در هر کشوری برای شما غیرعادی به نظر می رسید؟ ما دوست داریم آنچه را که دیدید بشنویم. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید، شاید آنها به ،وان بخشی از SERP Snaps،t بعدی ما به پایان برسند!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/serp-snaps،t-first-week-april-2016