دسته‌ها
اخبار

بسته بندی اثاثیه منزل لیست قیمت بسته بندی وسایل منزل در تهران 22140961 نیکا پک

بسته بندی اثاثیه منزل لیست قیمت بسته بندی وسایل منزل در تهران 22140961 نیکا پک

در این روش نیز برای بسته بندی از نایلون‌های حبابدار و همچنین کارتن برای پوشاندن قسمت‌های مختلف و جدا شده اکنون اینجا کلیک کنید مبلمان استفاده می‌شود. باربری ضیافت بار برای بسته بندی و دسته بندی وسایل شما از کارتن های با ضخامت بالا استفاده می‌کند وسایل شما را داخل این کارتن ها قرار می‌دهد تا هیچ صدمه ای به وسایل وارد نشود. کارتن مخصوص بسته بندی لباسها به درخواست مشتری برای محافظت از آنها هنگام جابجایی فرستاده میشود. همکاران ما شما را از نحوه بسته بندی تمام اثاثیه آگاه میسازند و کارشناسی میکنند. این وسیله برای بسته بندی و حمل وسایلی همچون پتو و بالش استفاده میشود. همچنین برای لباس هایی که حمل آن ها نیازی به کارتن رگال دار ندارد استفاده میشود.

  • از سلفون برای پوشیدن تمام وسیله ها استفاده میشود و سلفون جلوگیری از نشستن گرد و خاک روی وسیله های مانند مبلمان خانه،تلویزیون،میز تلویزیون،وسایل آشپزخانه و تابلوها شما است.
  • پلاک – قبل از هر چیز باید بگوییم که بسته بندی اسباب و وسایل به درستی، تا حد زیادی نیاز به مهارت و تجربه دارد.
  • هزینه سرویس اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل باید مشخص و واضح باشد و هیچ هزینه پنهان و اضافی‌ای به شما تحمیل نکند.
  • فرقی نمی کند قصد اسباب کشی و جا به جایی به منزل جدید دارید یا قصد تغییر محل کار و جا به جایی به شرکت جدید!

مثلا رنگ قرمز برای وسایل آشپزخانه، آبی برای اتاق خواب و یا هر ترتیب دیگری که شما با آن راحت هستید. کار دیگری که بهتر است انجام دهید این است که تعداد کل جعبه‌های خود را شمارش کنید و یا حتی بر روی جعبه‌ها شماره بزنید. با این کار به راحتی به هنگام جابجایی متوجه خواهید شد که تمام جعبه‌های شما هستند یا خیر. این‌ها بهترین ابزار برای بسته بندی وسایل پلاستیکی و غیر شکستی همچون سبد‌های بزرگ لباس و وسایل یا ظروف پلاستیکی آشپزخانه هستند، زیرا می‌توانند تعداد زیادی از این وسایل را در خود جای دهند.

خرید کارتن اسباب کشی

بنابراین سپند بار برای بسته بندی اصولی اسباب و لوازم منزل شما از افراد کاربلد استفاده می کند. اگر واقعاً می خواهید در یک روز کار بسته بندی کامل لوازم منزل خود را انجام دهید ، باید تمامی کارهای مربوط به بسته بندی را از قبل برنامه ریزی و سازماندهی کرده باشید. وسایل بزرگ آشپزخانه مانند یخچال ، گاز و وسایل برقی ، به علاوه ظروف شکننده و ظروف شیشه ای ، بسیار خسته کننده و وقت گیر هستند. توصیه می شود همه چیز را از قبل بسته بندی کنید به جز چند مورد ضروری مانند قهوه ساز ، چند لیوان و بشقاب برای صرف میان وعده ها را جداگانه در یک مکان قرار دهید و تا آخر اسباب کشی آن ها را بسته بندی نکنید. یک فاکتور دیگر که طریقه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، مسافت بین مبدا و مقصد است.

۲. وسایل را چگونه بسته بندی کنیم؟

هرچند بسیاری از کارشناسان توصیه می‌کنند که از روزنامه‌ها به دلیل مواد شیمیایی موجود در آن‌ها، برای مابین ظروف استفاده نشود. پیشنهاد ما این است که جهت بسته بندی وسایل حداقل از ۳ روز قبل شروع بکار شود تا در روز اسباب کشی بدون دلهره جابجا شوید. مقرون به صرفه بودن، یکی از خدمات بسته بندی اثاثیه است که در باربری ها صورت میگیرد. هنگام چیدن بسته بندی های عریض در ماشین اسباب کشی به صورت عمودی، حتما اطمینان حاصل کنید که جعبه بسته بندی به درستی در جای خود قرار گرفته و محکم شده و در حین جابه جایی روی لوازم دیگر سقوط نمی‌کند. بسته بندی باعث عدم شلوغی و گم شدن لوازم شما هنگام اثاث کشی میشود.

بسته بندی اثاثیه در تهران

از این رو پیشنهاد میشود، تمامی کار ها را به ما سپرده و ناظر انجام بسته بندی اثاثیه منزل و حمل و بازچینی آن باشید. تعداد نیروهای موردنیازنیز بر روی قیمت بسته بندی اثاث منزل تاثیر دارد. در موارد حجیم برای بالابردن سرعت کار باید چندین نفر همزمان به بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل بپردازند ودر نتیجه با بالا رفتن زمان انجام کار هزینه بسته بندی اثاثیه منزل نیز بیشتر میشود. در حال حاضر کارتن‌های بسته بندی اسباب کشی در ابعاد گوناگون برای انواع وسایل (از لباس گرفته تا لوازم شکستنی و …) تولید می‌شوند. با این همه باید در پایان اشاره کنیم که حتی در صورت انجام حرفه ای ترین بسته بندی جهت حمل وسایل شکستنی در اسباب کشی، باز هم رعایت احتیاط هنگام جابجایی و انتقال آن ها به مکان جدید لازم است. بنابراین پیشنهاد می دهیم امور مرتبط به اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه را به شرکت های باربری تهران بسپارید.