دسته‌ها
اخبار

بسته محلی و جعبه پاسخ هر دو فرار


31 مه 2016 | ارسال شده توسط Shay Harel

در چند هفته گذشته نوسانات فراو، در SERP وجود داشته است. چه آزمایش‌های اصلی برای چیدمان SERP یا سطوح ریسک داغ در شاخص ریسک رتبه و غیره، SERP هر چیزی جز خسته‌کننده بوده است! خوشبختانه، هفته گذشته شاهد بازگشت SERP به حالت “عادی” بودیم زیرا شاخص ریسک رتبه بندی از نمودارها خارج نمی شد، و همچنین گوگل SERP را وارونه نمی کرد و چه ،ی می داند چه تعداد تغییرات در طرح SERP ایجاد شده است. با تشکر می گویم، زیرا با جزر و مد آرامش، تأمل می آید و با تأمل، بصیرت می آید. پس بیایید مستقیماً به آن بپردازیم؟

SERP Symbiosis: Answer Box و Local Pack

اجازه دهید تامل خود را با یک SERP doppelganger شروع کنیم، یک جفت از دو ویژگی کاملاً هماهنگ که به طور یکنواخت در آشفتگی SERP موج می زند. یافتن م،ا در یک SERP آرام مانند مدیتیشن است، به صبر و دقت نیاز دارد. یافتن دو ویژگی SERP که در امتداد یک مسیر در 10 کشور مختلف حرکت می‌کنند، به دقت تحلیلی فوق‌العاده‌ای نیاز داشت که صبر من را کاملاً امتحان کرد. با این اوصاف، من با افتخار به شما تقدیم می کنم جعبه پاسخ و بسته محلی، دو نخود در یک غلاف ویژگی SERP. من برای اولین بار با این دو ویژگی دوستانه در هلند برخورد کردم، جایی که دو جزر و مد را در یک مسیر تقریباً موازی دیدم.

گرایش‌های بسته محلی و جعبه پاسخ 22 مه – 28 مه 2016: هلند

جعبه پاسخ هلند و گرایش‌های بسته محلی 22 - 28 مه 2016

شکل 1. روند بسته محلی و جعبه پاسخ در امتداد یک مسیر در هلند

چیزی که هلند را بسیار متمایز می کند، سود یا زیان بزرگی نیست که این دو ویژگی دارند. چیزی که هلند را بسیار جذاب می‌کند، به یک م،ا، تعداد قله‌ها و دره‌هایی است که این دو ویژگی هفته گذشته از آن عبور ،د. در طول هفته گذشته جعبه پاسخ و بسته محلی گلاب شد و در مجموع سه بار غوطه ور شد. البته این به خودی خود دقیقاً یک خبر تکان دهنده نیست. اما آنچه به طور جدی جالب است این است که قله ها و دره ها چقدر همزیستی بوده اند. به سادگی با نگاه ، به نمودار می تو،د به وضوح ببینید که چگونه یک ویژگی افزایش و کاهش یافته است.

اتفاقی؟ احتمالا. بنابراین من کمی بیشتر به مسائل نگاه کردم و دریافتم که اسپ،ا، اگرچه نوسانات کمتری را نشان می‌دهد، اما همان رابطه را بین جعبه پاسخ و بسته محلی.

گرایش‌های بسته محلی و جعبه پاسخ 22 مه – 28 مه 2016: اسپ،ا

جعبه پاسخ و بسته محلی به اشتراک گذاری مسیر داده های مشابه

شکل 2. مشابه هلند، جعبه پاسخ و بسته محلی در اسپ،ا از یک خط سیر داده متجانس پیروی می کنند.

در حالی که دقیقاً ی،ان نیست، جعبه پاسخ و بسته محلی هفته گذشته در اسپ،ا در امتداد یک مسیر داده بسیار مشابه حرکت ،د، درست مانند آنچه در هلند انجام دادند. هر دو ویژگی هفته را بالاتر از آنچه که به پایان رساندند، شروع ،د، و بین 23 و 24 مه یک شیب “تند” (به طور نسبی) داشتند، قبل از شیب کاهش و پیوسته به سمت پایین‌ترین سطح هفتگی خود در 28.

اتفاقی؟ به احتمال زیاد نه.

با استفاده از ابزار ویژگی های SERP ما، متوجه شدم جعبه پاسخ و بسته محلی به اشتراک گذاری مسیرهای داده در هشت مکان دیگر (فرانسه، استرالیا، ژاپن، تایلند، هنگ کنگ، سوئیس، ،ستان، و ایالات متحده).

هنگامی که من این داده ها را با استفاده از ابزار ویژگی های SERP ترسیم کردم، توانستم تصمیم دیگری بگیرم… این رابطه همزیستی بین این دو ویژگی برای مدتی طول، ادامه داشته است.

مسیرهای داده موازی در طول زمان: جعبه پاسخ و بسته محلی

جعبه پاسخ و مسیر بسته محلی در طول زمان طول،

شکل 3. فرانسه جعبه پاسخ و بسته محلی را نشان می دهد که در طول یک مسیر داده مشابه در یک دوره زم، طول، حرکت می کنند.

همانطور که شکل بالا به وضوح نشان می دهد، جعبه پاسخ و بسته محلی مدتی است که اطلاعاتی را از دست داده اند. فقط به ،وان مثال، متوجه خواهید شد که هر دو ویژگی بین 11 و 12 می و سپس بین 12 و 13 کاهش می یابند. سایر کشورهای ذکر شده در بالا نیز از این قاعده مستثنی نبودند. به طور کلی، نه کشور دیگر مورد تحقیق الگوی مشابهی را نشان دادند.

عمق داده های جعبه پاسخ

مثل این است که در مورد شرط بندی روی پونی ها می گویند، با یک برنده ب،ب، این دقیقاً همان کاری است که من وقتی دیدم چگونه انجام دادم. جعبه پاسخ در سراسر جهان اجرا شد. مجذوب آنچه در رابطه با آن دیدم بسته محلی، تصمیم گرفتم کمی عمیق تر کنم و ببینم چگونه جعبه پاسخ در برخی از کشورهای دیگر اجرا شد که من هنوز به آنها نگاه نکرده بودم. خلاصه یک هفته بود جعبه پاسخ.

داده های جعبه پاسخ جه، 22 تا 28 مه 2016

داده های جعبه پاسخ جه،

شکل 4. سطوح جعبه پاسخ با درجات مختلفی در نوسان است و کشورهایی مانند هند و ایرلند افزایش قابل توجهی دارند.

نشان دادن دستاوردهای ناچیز، برزیل و کشور پرتغال هر دو هفته را با جعبه پاسخ در بیش از 8.5٪ از تمام جستجوها (به ترتیب 8.85٪ و 8.75٪ در 28 مه) ظاهر می شود. مکزیک همچنین با به پایان رساندن هفته تعطیل با افزایش (بین روزهای 26 و 27) تا 27.42 درصد (تا 28 می) افزایش اندکی نشان داد.

ایرلند و هندوستان هر دو افزایش قابل توجهی نشان دادند. جعبه پاسخ در ایرلند بین 23 و 24 مه بیش از 8 درصد افزایش یافت. تا پایان هفته جعبه پاسخ در 25.47٪ از تمام پرس و جوهای ایرلندی ظاهر شد که تقریباً 9٪ افزایش داشت. هندوستان افزایش مشابهی را نشان داد، که از نمایش در 19.97٪ از پرس و جوها در 24 می به نمایش در 30.73٪ از همه پرس و جوها تا 25 می افزایش یافت که بیش از 10٪ افزایش داشت. هرچند تا آ، هفته جعبه پاسخ در هند افزایش متوسط ​​تری در حدود 5 درصد نشان داد که در 26.30 درصد از پرس و جوها نمایش داده شد.

کانون توجه هند

با حفاری عمیق‌تر، تصمیم گرفتم به SERP هندی بپردازم، به این امید که صداهای آرامش‌بخش آرامش SERP “شبیه سیتا” را بیابم. در عوض، نوسانات بیشتر و تغییر SERP را پیدا کردم.

روندهای SERP در هند: 22 تا 28 مه 2016

افزایش اطلاعات در SERP: هند

شکل 5. ویژگی های متعدد SERP در هند بین 24 تا 25 می یک روز افزایش می یابد.

داده‌های SERP از هند در هفته گذشته کاملاً عجیب بود زیرا پنج ویژگی افزایش قابل توجهی داشتند که چهار مورد از آن‌ها در یک دوره زم، مشابه ارائه شدند. این هفته عجیب و غریب در SERP هند به ،وان شروع شد لینک های سایت از نمایش در 39.80 درصد از نتایج صفحه 1 در 23 مه به نمایش در 44.46 درصد از نتایج صفحه 1 تا 25 مه افزایش یافت (اگرچه با پیشرفت هفته و پایان یافتن در 40.81٪ از جستجوها، این ویژگی اندکی کاهش یافت).

بین 24 و 25 می 10 نتیجه، سوالات مرتبط، قطعه ویژه، و جعبه پاسخ همه تحت یک تغییر مهم یک روزه قرار گرفتند. سوالات مرتبط و قطعه ویژه هر دو 50 درصد افزایش داشتند قبل از اینکه بین 25 و 26 می کاهش پیدا کنند و هفته را با افزایش متوسط ​​تر به پایان برسانند. در همین دوره، 10 نتیجه کمی بیش از 6٪ افزایش نشان داد که از تعداد ارگ،ک در 71.48٪ از نتایج در 24 به 77.84٪ در 25 ام، قبل از اینکه تا 26th به 72.12٪ کاهش یابد. با این حال، 10 نتیجه تا پایان هفته با 78.78 درصد سود خالص کمی کمتر از 2 درصد به پایان رسید.

همانطور که در شکل 4 نیز نشان داده شده است، جعبه پاسخ بین 24 و 25 می تقریباً 10 درصد افزایش یافت، قبل از اینکه بین 25 و 26 می نیز اندکی کاهش یافت.

اما مسلماً ویژگی این داده‌ها نه تنها 50 درصد افزایش می‌یابد، بلکه این است که بسیاری از ویژگی‌ها به طور همزمان پرش کرده‌اند. به نظر می رسد که هند حتی برای یک روز تحت نظر گوگل بوده است.

SERP Mind Melding

دوباره زمان انتخاب مغز SERP جمعی فرا رسیده است. سوال واضح روز این است که چرا؟ جعبه پاسخ به نظر می رسد گیج کننده است بسته محلی (یا برع، البته)؟ آیا همبستگی واقعی وجود دارد (همانطور که به نظر می رسد) اگر چنین است چرا گوگل آنها را جفت می کند؟ من همه نظریه ها را در این مورد می پذیرم، زیرا در ذهن من یک اتفاق عجیب به نظر می رسد!

آیا این هفته مانند هفته گذشته نسبتا آرام خواهد بود؟ گوگل در این هفته چه آزمایش هایی ممکن است انجام دهد؟ بالا،ه آیا واقعاً می توان انتظار دو هفته آرامش داشت؟ مراقب باشید و به من اطلاع دهید که در آنجا چه می بینید!

درباره نویسنده

شای هارل

Shay Harel مدیر عامل Rank Ranger، یک پلتفرم ابتکاری و جامع SEO و بازاریابی دیجیتال Saas است. علاوه بر نظارت بر رشد شرکت، شی را می‌توان یافت که روی صفحه‌کلید خود ضربه می‌زند و گزارش‌های داده‌های سئوی جدید و منحصربه‌فرد را تهیه می‌کند.

زم، که شای برای کمک به صنعت سئو کار سختی ندارد، از گذراندن وقت با خانواده‌اش، نواختن گیتار، کاوش در مکان‌های عجیب و غریب و لذت بردن از شراب خوب مجموعه در حال رشد خود لذت می‌برد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/serp-snaps،t-may-31-2016