دسته‌ها
اخبار

بسته های متعدد را به حساب Rank Ranger خود اضافه کنید


15 سپتامبر 2011 | ارسال شده توسط Rank Ranger

سلام رنجرز!

ما خوشحالیم که اعلام کنیم رنجر رتبه اکنون از چندین بسته اشتراک پشتیب، می کند و ما آنها را به روشی بصری دسته بندی کرده ایم.

در اینجا نحوه چیدمان آنها آمده است:

1) استاندارد 5 بسته = 5 کمپین استاندارد
2) استاندارد 20 بسته = 20 کمپین استاندارد
3) حرفه ای 5 بسته = 5 کمپین حرفه ای
4) پرو 20 بسته = 20 کمپین حرفه ای
5) نخبگان 5 بسته شامل 5 کمپین نخبگان است
6) نخبگان 30 بسته شامل 30 کمپین نخبگان است

همیشه می‌تو،د با ،ید بسته‌های اضافی که می‌خواهید تعداد کمپین‌هایی را که مدیریت می‌کنید افزایش دهید، برای مثال اگر به 5 کمپین استاندارد، 10 کمپین Pro و 90 کمپین Elite نیاز دارید، به سادگی یک بسته استاندارد 5، دو بسته Pro 5 و سه بسته را ،یداری کنید. بسته های Elite 30 و غیره

توجه: می‌تو،د هر زمان که بخواهید بسته‌های استاندارد، پرو یا الیت اضافی را به حساب خود اضافه کنید، صرف نظر از اینکه بسته‌های فعلی شما بسته‌های استاندارد، پرو یا الیت هستند.

همچنین می‌تو،د با انتقال کمپین‌ها به بسته‌های مختلف، هر یک از کمپین‌های فعلی خود را به نوع کمپین دیگری در هر مرحله ارتقا دهید.

اگر کمپین ها و بسته های استاندارد ما برای نیازهای شما بسیار محدود هستند، ممکن است به طرح سازم، برتر ما علاقه مند شوید.


بسته های قدیمی دیگر فروخته نمی شوند. آنها همچنان برای ،، که قبلاً آنها را ،یداری کرده اند، همانطور که مشخص شده است، کار می کنند.

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/multiple-package-subscriptions