دسته‌ها
اخبار

بهبودهای طرحواره فعالیت عمدی SEO را نشان می دهد


سازمان‌هایی که سئو را در اولویت قرار می‌دهند، علی‌رغم چالش‌های ناشی از تغییرات بازار در دو دهه گذشته، موفقیت غیرقابل انکاری را تجربه کرده‌اند. ،یبی از نظرسنجی‌ها و تحقیقات BrightEdge نشان می‌دهد که چگونه سازمان‌ها به سئوی سازم، متمایل هستند. تحقیقات BrightEdge SearchIQ همچنین نشان می‌دهد که آنها تلاش‌های طرح‌واره خود را برای درک بهتر زمینه‌ها در کجا متمرکز می‌کنند.

این امر به ویژه در وضعیت جستجوی جدید که در آن مجموعه داده های ساخت یافته و نشانه گذاری به هوش مصنوعی کمک می کند تا زمینه محتوا را بهتر درک کند، بسیار مهم است.

سازمان‌ها در سال 2023 به دلیل مزایای ،یبی به سئو متمایل شده‌اند

علیرغم شرایط اقتصادی و بررسی دقیق سرمایه گذاری، ما چندین دلیل پیدا کردیم که چرا SEO ضروری است. پردازش تریلیون‌ها نقطه داده در مورد رفتار جستجو توسط BrightEdge همراه با مطالعات تحلیل‌گران و نظرسنجی‌های مشتریان از هزاران بازاریاب به ما کمک می‌کند تا درک کنیم که چرا سازمان‌ها در حال حاضر به شدت به سئو روی آورده‌اند.

  • اولا، جستجو به رشد خود ادامه می دهد و افراد بیشتری از موتورهای جستجو برای یافتن آنچه نیاز دارند استفاده می کنند. بیش از 90 درصد از سازمان ها قصد دارند در سال جاری از SEO استفاده کنند.
  • ث،اً، SEO پوششی را برای رسانه‌ها فراهم می‌کند که بودجه رسانه‌ها ثابت یا کاهش می‌یابد و به سازمان‌ها اجازه می‌دهد از طریق جستجو به مخاطبان خود ادامه دهند.
  • علاوه بر این، سئو دارای مزایای ،یبی است، به این م،ی که به ازای هر 1 دلاری که امروزه به سئو اختصاص داده می‌شود، سازمان‌ها می‌توانند در طول زمان مزایای ،یبی پیدا کنند که در نتیجه بازگشت سرمایه بیشتری به همراه دارد.

می تو،د مطالعه کامل را در اینجا مشاهده کنید.

  • در نهایت، سئو باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می شود زیرا به بهبود دید وب سایت و رتبه بندی موتورهای جستجو کمک می کند، که می تواند اعتبار و شهرت آن را افزایش دهد. همه این عوامل ارزش سئو را به ،وان یک استراتژی بلند مدت برای سازمان ها برای ایجاد و حفظ حضور آنلاین خود نشان می دهد.

سازمان‌ها فعال هستند و در درک زمینه با طرحواره بهتر می‌شوند

تحقیقات ما همچنین نشان داد که سازمان‌ها استراتژی‌های SEO خود را با اجرای محتوا و زمینه ساختاریافته، به‌ویژه با پیروی از دستورالعمل‌های Google و استفاده از طرحواره، بهبود می‌بخشند تا در آینده سئوی خود را ثابت کنند و با کشش در صفحه فعال‌تر باشند.

BrightEdge SearchIQ چندین عامل را بررسی کرد که بر رتبه بندی جستجو برای 1000 کلمه کلیدی در ده صنعت در یک چهارم تاثیر می گذارد و آنها را با دوره مشابه در سال گذشته مقایسه کرد.

تحقیقات ما نشان داد که وب‌سایت‌های رتبه‌بندی بالا در سئوی خود فعال‌تر می‌شوند، با استفاده از بر،ب‌های طرحواره به میزان قابل توجهی برای آماده شدن برای وضعیت جستجو که در آن مجموعه داده‌های ساختاریافته و نشانه‌گذاری به نهادهایی مانند هوش مصنوعی کمک می‌کند تا زمینه محتوا را بهتر درک کنند.

در سراسر صنایع، این مطالعه نشان داد که فعالیت سئو عمدی‌تر با افزایش هدف‌گذاری کلمات کلیدی، استفاده از طرح‌واره، و دامنه‌های ارجاع داده شده به وب‌سایت‌های رهبران مرتبط است.

داده‌ها نشان می‌دهند که رهبران به‌شدت روی طرح‌واره سرمایه‌گذاری می‌کنند، که راهی عالی برای اثبات محتوای آینده و سیگنال‌دهی زمینه و ارتباط برای قابلیت کشف بهتر در یک محیط محاوره‌ای و متنی است.

به ،وان مثال، در صنایع تبلیغات و بانکداری، ما شاهد بهبود در ،اصر فنی صفحه و دامنه های ارجاع بیشتر بودیم، در حالی که آموزش عالی (کالج ها و دانشگاه ها) و صنایع املاک و مستغلات دارای بر،ب های طرحواره بیشتری بودند. علاوه بر این، صنایع ماشین‌آلات صنعتی و صنایع بیمه به ترتیب دارای کلمات کلیدی و تگ‌های طرح‌واره بیشتری در محتوای خود بودند و بخش ،ده‌فروشی ۱۵ برابر افزایش در تگ‌های طرحواره استفاده شده داشت. در فضای نرم‌افزار، وب‌سایت‌هایی که برای کلمات کلیدی نرم‌افزار برتر رتبه‌بندی می‌شوند، نسبت متن به کد را بهبود می‌بخشند، که نشان می‌دهد آنها در حال لاغرتر شدن هستند.

  • برای تبلیغات، ما به کلمات کلیدی مرتبط با بازاریابی دیجیتال و چیزهایی که آژانس ها به آنها علاقه دارند نگاه کردیم. اما باز هم شاهد رشد همان طرحواره در اینجا بودیم و همچنین شاهد برخی پیشرفت ها در ،اصر فنی سایت های آنها هستیم که باعث حیاتی شدن وب اصلی می شوند. بهتر.
  • که در بانکداری ما شاهد هدف گذاری کلمات کلیدی بیشتری هستیم. و به طور قابل توجهی شاهد ارجاع دامنه های بیشتری به سایت هایی هستیم که در رتبه های برتر قرار دارند. با انتشار محتوای مفید و به‌روزرس، هر،مه‌ای که اخیراً منتشر شده است، اینها می‌توانند نشانه‌هایی باشند که رهبران نسبت به سال گذشته اقتدار بیشتری دارند.
  • برای آموزش عالی (کالج ها و دانشگاه ها)، ما شاهد استفاده بیشتر از طرحواره هستیم.
  • که در ماشین آلات صنعتی، حتی می بینیم که سئوی عمدی اتفاق می افتد، با استفاده از کلمات کلیدی بیشتر در محتوا، 5 برابر تگ های طرحواره ای که سال گذشته دیدیم، و دامنه های ارجاع دهنده بیشتر
  • که در بیمه، کلمات کلیدی بیشتری را در محتوا می بینیم که با آنچه کاربر جستجو می کرد مطابقت دارد، که نشان دهنده سئوی عمدی تر، بر،ب های طرحواره بیشتر و افزایش جزئی در ارجاع دامنه هایی است که به رهبران پیوند می دهند.
  • مشاور املاک رهبران شاهد رشد قابل توجه 9 برابری در تعداد تگ های طرحواره ای بودند که برای فضا می بینیم. اگر در این ،ب و کار هستید، مطمئن شوید که به زمینه محتوای خود و اینکه چه نشانه‌گذاری محبوب است فکر می‌کنید، زیرا قطعاً این کاری است که رقبای شما انجام می‌دهند.

با توجه به این نکته، با کلمات کلیدی مبتنی بر ،ده فروشی، شاهد 15 برابر تعداد تگ های طرحواره ای بودیم که امسال نسبت به سال گذشته استفاده شده است.

  • در نرم افزار در فضا، ما شاهد بهبود نسبت متن به کد بودیم که نشان می‌دهد وب‌سایت‌هایی که در رتبه‌بندی کلیدواژه‌های نرم‌افزار برتر قرار می‌گیرند در حال لاغرتر شدن هستند.

چرا این مهم است

در مرحله اول، با رشد سئو، درک اینکه چرا باید برای کمپین های خود ،ید اجرایی داشته باشید، ضروری است. به خصوص به ،وان سئوکار ،یب فواید در طول زمان ارزش اضافی فراتر از انتظارات سنتی برجسته کنید.

ث،ا، با اعلام گوگل و مایکروسافت مبنی بر اینکه آنها جستجو را به محیطی محاوره ای و متنی منتقل خواهند کرد، بسیاری از بازاریابان به دنبال راه هایی برای اطمینان از کشف محتوای خود هستند. 90 درصد از شرکت‌هایی که توسط BrightEdge مورد بررسی قرار گرفتند، می‌گویند که سئو در سال جاری اولویت دارد و به نظر می‌رسد داده‌ها آن را تأیید می‌کنند.

نتیجه

اگر در طول سال گذشته روی اجرای طرحواره در محتوای خود سرمایه گذاری نکرده اید، در معرض خطر عقب ماندن از ،، هستید که این کار را انجام داده اند. در حالی که طرحواره یک عامل رتبه‌بندی مستقیم نیست، قطعا به موتورها زمینه بیشتری برای سایت شما می‌دهد، و داده‌ها نشان می‌دهد که رهبران در اینجا سرمایه‌گذاری زیادی می‌کنند.

نگاهی به استفاده پیشگیرانه از طرحواره نشان می دهد که رهبران در حال برداشتن گام هایی هستند تا مطمئن شوند محتوای آنها درک زمینه محتوای آنها را برای موتورهای جستجو آسان می کند. طرحواره یک راه عالی برای اثبات آینده محتوای شما و نشان دادن زمینه و ارتباط آن تا حد امکان آسان است.

ما در بین 10 صفحه رتبه بندی برتر در همه دسته ها، انواع طرحواره های بیشتری را مشاهده می کنیم، در برخی موارد به میزان قابل توجهی بیشتر. باز هم، این نشانه آن است که سازمان‌ها اقداماتی را برای آماده شدن برای وضعیت جستجو انجام می‌دهند که در آن مجموعه داده‌های ساختاریافته و نشانه‌گذاری به نهادهایی مانند هوش مصنوعی کمک می‌کند تا زمینه محتوا را بهتر درک کنند.

در مورد تحقیق طرحواره

این تحقیق چیست: ما عواملی را جمع‌آوری می‌کنیم که بر رتبه‌بندی جستجو برای 1000 کلمه کلیدی در 10 صنعت در طول یک چهارم تأثیر می‌گذارند و آنها را در رادار SEO خود منتشر می‌کنیم. BrightEdge وضعیت این دسته ها را در پایان سه ماهه اول سال گذشته بررسی کرد و آنها را با امسال مقایسه کرد. ما تفاوت های ظریفی پیدا کردیم که نشان می دهد سایت های برنده در سئوی خود فعال تر می شوند.

جزئیات و روش شناسی: ما از فناوری SearchIQ BrightEdge ادغام شده با موتور علم داده Oncrawl برای بررسی ویژگی‌های صفحات با رتبه برتر برای 1000 کلمه کلیدی در هر یک از ده صنعت استفاده کردیم. سپس، این ویژگی‌ها را از سه ماهه گذشته در این زمان با آنچه امروز به نظر می‌رسند مقایسه کردیم و مشخص کردیم که کجا شاهد حرکت یا بهبود عملکرد بودیم.

درباره BrightEdge و OnCrawl بیشتر بخو،د.


منبع: https://www.brightedge.com/blog/schema-improvements-across-industries-s،w-deliberate-seo-now-activity